Goedemorgen, voor iedereen een fijn weekend:kus:
Hier begint het weer een beetje groen te zien gelukkig
goeiemiddag ladies !!!
Gaat er morgen soms iemand naar de vakantiebeurs in Utrecht ? We zijn uitgenodigd door Sander en Yusuf en we gaan wel, weten alleen niet waar het is …
Lijkt ons een leuk uitstapje (is wel 2,5 u rijden, maar ja … Kom ik ook nog eens buiten)
Iedereen blijkbaar vandaag naar de vakantiebeurs ? :zon02:
Lopen wij dus morgen lekker alleen (2 Belgjes …) ![]()
Hallo meiden …
Weinig tijd de laatste dagen om fatsoenlijk langs te komen. Ik had bijgelezen, een poging gedaan te reageren maar het was zo warrig dat ik dacht … lama :).
Ook vandaag en morgen druk druk druk. Een weekend vol tegenstellingen. Gisteren in de pauze even op en neer geweest naar het Radboud. 's Avonds naar de verjaardag van mijn vader. Vandaag overdag rust, nou ja de was zullen we maar doen, en dan om 17.00 naar het kampioensfeestje van J. Daarna J weg brengen want vanavond ben ik aan de beurt om samen met N te waken. Morgen neemt paps iedereen mee uit eten en dan moet ik tussendoor nog ruimte zien te vinden om naar de boerderie te gaan. Want daar is het ‘circus’ inmiddels ook begonnen. Maandag gaat het gebeuren, 570 beestjes, zo ineens weg. Een nare gedachte, heel dubbel. Met de beelden van de varkenspest voor ogen blij dat ik er niet meer woon. Wil je het niet zien. Maar aan de andere kant wil je er bij zijn, je hebt ieder beestje de fles gegeven, leren drinken etc. Het komt weer allemaal op een hoop he. Maar we zien wel hoe het allemaal gaat lopen. Het is even niet anders.
@Beps
Beterschap en denk ook eens even aan jezelf :kus:
@Raak
Nog steeds last van de voet. Ook een :kus: voor jou.
@Viva
Denk aan je meis. Je wil het zo goed mogelijk geregeld hebben voor je pa maar loopt overal tegen de muur aan. Heel frustrerend … :kus:
@TRL
C ziek, jij ook niet lekker en even er doorheen. Denk aan je meis. Ook een dikke :kus:voor jou.
@VB gangers
Veel plezier!!! Scoor maar veel vaute tassen, pennen en ander spul. En geniet van de lekkere drankjes in de cocktailbar.
Heb niet iedereen gehad maar weet het ff niet meer, DDD soms he! Maar ook jullie zijn lief ![]()
Marion : meissie heel heel veel sterkte voor jou. Komt wel allemaal tegelijk he. Gelukkig heb je nu je eigen plekkie waar jullie af en toe een beetje kunnen bijkomen:kus:
weer terug van de VB! Heb toos en roanna gezien. Waren druk aan de klets met yusuf en sander en natuurlijk de borrel!!! hahahahaha
Jammer Kaylo ik heb je gemist!!! Was erg leuk geweest!!!
fijne avond want ik ben bekaf!
Zo ik op de klepdoos, op De Stoel… wat een heerlijkheid…zallig zeg…
Ik een uurtje(of 2) eerder naar huis gegaan. Ook heerlijk, niet dat ik me beter voel, maar gaat stap voor stap
Iedereen op de vb geweest… ik had wel gewild al was het alleen maar om iedereen weer eens te zien
@Marion: sterkte meis…wat een hoop ellende zo te lezen. Ik denk aan je deze week. Dikke knufffffff!!!
En nu, crime night…jaaa op de stoel en lekker nietsen…
Goedenavond all. :dag:
Zo, ook weer thuis van de VB en inmiddels al even een hapje gegeten net.
Het was weer ouderwets gezellig daar met Toos en haar aanhang. Ze had bijna de hele familie bij zich en wat een lieve mensen allemaal. We hebben elkaar in fasen ontmoet en aan het einde weer lekker staan cocktailen bij de Marti*airbar.
Natuurlijk weer veel vaute dingen ( waaronder weer tassen) mee naar huis genomen en overal meegedaan om reizen te kunnen winnen. Heb Yusuf en Sander inderdaad gesproken. Had je ons ook wel even aan kunnen spreken Jac. Wil ook weleens weten wie jij bent.
:unibrow:
@Marion: Meid toch. Weet je… ik heb regelmatig aan je moeten denken als ik de beelden van die ruiming zag en nu is het dan werkelijk ook bij jullie aan de orde, ook al woon je dan niet meer daar. Ik kan me er wat bij voorstellen hoor. :kus: Verschrikkelijk lijkt me.
@Beps: Lekker gewerkt vandaag en alweer een bietje opgeknapt, al houd het nog niet over. Nu lekker met de “doos” in de “stoel”. Geniet ervan en dan straks ook nog je lievelingsserie op tv, dus wie doet jou wat!!!![]()
@Raak: Nou, we hebben regelmatig aan jullie gedacht vandaag hoor! Maarja… misschien volgend jaar weer.
@Kaylo: Ja, wij waren vandaag naar de VB geweest en Toos ook. Hebben inderdaad de ADR mensen ontmoet. Hopenlijk is hij er morgen ook nog. Heel veel plezier!
Iedereen een fijne avond nog verder. :kus:
Hoi, ff gedag zeggen. Ik maak niet zoveel mee. Ben alleen beetje boos nu. Grrrr, was het net weer een beetje groen enzo buiten, let je ff niet op, is weer alles wit buiten. IK WIL NIET MEER!!!
@ Marion, ja ik had er ook nog aan gedacht, vreselijk moet het zijn, sterkte ermee! Met Alles, de geitjes en N’s Mam.
@ Allemaal veel lol gehad op de VB, vaute spulluh geskoort, veel plezier ermee.
@ Beps lekker in de “stoel” ![]()
@ verder weet ik niks meer, ga maar weer ff door de sneeuw ploegen, bakkie doen bij iemand. :kus: Allemaal
Hier ook weer die schijtsneeuw
bah… ben het zat!!!
Iedereen naar de VB… mooi dat het leuk was
Ik vandaag mega druk op het werk… net langs oma maar die had weer een pesthumeur… nu maar weer met de laptop in bed!!!
Marion: :kus:
Oh, hier regen en gelukkig geen sneeuw. Laat het dan maar een poos regenen. Trouwens richting Utrecht lag hier en daar al helemaal niets meer en toen we naar huis gingen, tegen half 6, regende het daar ook al behoorlijk.
Oh ja, had ik nog niet verteld. Ik had die gratis internetticket bij me vandaag en bij de entree dacht ik… ff kijken wie ik er miss mee blij kan maken. Zag een echtpaar, ik schat van mijn leeftijd en zij moesten nog kaarten kopen aan de kassa. Ik dus zo tegen die dame van, dat ik een gratis kaartje had en dat zij die wel mochten hebben, moesten ze wel ff met ons mee langs de controle. Eerst keken ze zo van… he, wat moet die dan van ons, tot ik het nog een keer uitlegde. Ze bedankte me er hartelijk voor en vonden dit zo lief van mij. Ja, ik ben ook ( soms) best wel lief!!!
Tja, scheelde hun toch €17,50.
Hopelijk leuke dag gehad op de vakantiebeurs. We zullen wel zien waar we landen, wij weten dus niet waar het is. Ventje moest werken tot 22.00 u vandaag, dus kunnen we enkel morgen gaan. We zien wel.
Wel jammer, anders hadden we elkaar nog eens gezien…
Leuke avond nog iedereen !!!
Kaylo: gewoon borden utrecht volgen… en dan naar jaarbeurs… staat erg goed aangegeven!!!
@Kaylo: Nou, Utrecht zelf is niet zo heel moeilijk te vinden en het ligt ook vlakbij het Centraal Station, dus moet makkelijk te volgen zijn via de borden. Op de beurs zelf, wijst het zich vanzelf. Overal in de gangen, hangen lichtgevende borden, wie en wat waar is in welke hal.
Heel veel plezier morgen op de beurs en met name bij Yusuf en Sander.
Ik ga nog even de dikke weekend kranten doornemen en dan lekker naar bed.
@Cynthia: Lekker toch zo druk op het werk. Goed teken hoor! He, en die oma van jou ook weer. Nou, neem het haar maar niet zo kwalijk hoor!!! ![]()
Weltrusten allen en wellicht tot morgen ergens weer. :dag: :slapen:
Ik kreeg net even een berichtje van Raak dat ze in het lijstje mag, maar niet helemaal precies weet hoe dat werkt, dus mocht ik het even erin zetten.
Let op dus!!!
:ITALY:Bloem29: 22 Jan- 1 Feb: Milaan- Collalbo- Verona- Venezia- Baselga-Italie:ITALY:
Cyn: 2 Maart Thailand… ![]()
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif
En de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
Hier ook weer een witte wereld.
Roanna,nou toch nog iemand blij kunnen maken met die kaart.
Miere,gisteren een leuke avond gehad met je askim?
Marion,:kus:,pfff zal niet makkelijk zijn om het te zien,lijkt me toch dat je een soort van band heb.
Kaylo,veel plezier morgen op de vb,het sneeuwt hier weer dus hoop dat het een beetje te berijden is.
Viva,hoe gaat het :kus:?
Cyn,lekker dat het zo druk is gaan de dagen tenminste snel.Jammer dat je oma niet in zo’n goed humeur was.
Oww Raak,ook iets om naar uit te kijken en nog wel naar Bonaire,mooi vooruitzicht
Was Zussie vergeten in het rood te zetten,zag dat ze ook de 22ste jarig is,dus bij deze gedaan
:ITALY:Bloem29: 22 Jan- 1 Feb: Milaan- Collalbo- Verona- Venezia- Baselga-Italie:ITALY:
Cyn: 2 Maart Thailand… ![]()
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif
En de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
Trl :mooie update, sluit ik me graag bij aan. Hier ook weer een witte wereld:frown:
Ja, gaan lekker ff op Bonaire kijken, ik heb :zon02: nodig
Raak,gelijk heb je.Hier ook zon nodig,maar zal geduldig moeten wachten tot hij misschien weer gaat schijnen…
Hmmm hoorde dat ons kroegje in Kusadasi geen kroegje meer is,maar is overgenomen door de t-shirt shop,:frown:,ja die hadden ze nog niet in Kusa…