TTT deel 136....weer een deel om vol te kletsen

Zo goede morgen… ik alweer op het werk
Niet echt beter, maar wel minder hoesten(of ik heb betere tabletten haha!!)
Vandaag en morgen nog, dan 2 dagen vrij…hopelijk houd ik het vol.

@Raak: Lekker hoor, ff :zon: en naar je dochter (denk ik ;)!!)

@VB: Kaylo veel plezier
@VB: Toos en Roanna: Mooi dat jullie genoten hebben!!!

En toen…toen was ik het weer even kwijt
Tot straks(tot 16.30)

:ITALY:Bloem29: 22 Jan- 1 Feb: Milaan- Collalbo- Verona- Venezia- Baselga-Italie:ITALY:

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif

En de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

Goeiemorgen,
Hebben een leuke dag gehad op de VB, was super gezellig met Roanna en kokkie aan de caribische bar. En het was super leuk Yusuf en Sander weer te zien. Vind sander nog steeds een kwakbol, maar… vond hem een stuk minder glibberig dan in adr. Ook aardig wat info gehad over australie, zijn daar een hoop wijzer geworden. Weer leuke dingen gescoord, een voute tas, pennen, van de hotels in turgutreis voute oranje handdoeken en van la blanche een rose sjaal.
O ja nog gevraagd hoe Tulin is getrouwd, precies zoals ze gezegd had, geen goedkeuring van haar ouders, in broek, ff gauw en geen foto’s.
@Jac: Waarom heb je ons niet aangesproken dan :unibrow:?
@Kaylo: Weet niet of je dit leest, Yusuf is er vandaag niet. Hij is uitgenodigd om naar een wedstrijd van ajax te gaan
@Marion: Weer een ruiming op de boerderij, bah. Ook gewaakt bij N’s moeder. Vandaag een etentje met paps. Wens je sterkte met alles :kus:en natuurlijk N. ook
@Raak: Weer in het lijstjesmkiek, hoef je je dochter niet al te lang te missen
@Beps: Beterschap

Goedenmorgen all. :dag:

Gaan we gisteravond naar bed en sluit boven de gordijnen en wat zien ik? Weer %^&&**$ witte troep. Was het net weg!!! Gelukkig is nu weer aan het dooien. Getverdegetve. :finger: Houd het dan nooit eens op!!!

@Toos: En… ben je de verdere avond gister nog goed doorgekomen? Ha, ha. Ja, was leuk weer he!!! Inderdaad… had ik nog vergeten te zeggen. Echt mooie damessjaal van La Blanche en die Oranje handdoek van Turgutreis. En jullie raden het al… jij Toos had weer extra familie voor die handdoeken. :lol:

@Beps: Werkse en beterschap. Ik heb nu een bietje keelpijn. Kokkie zegt, dat het van die drank van gister komt. Hi, hi.

Zo, ga ff hier een bietje strak trekken en even de vaute boel opruimen en dan straks op naar de kompoelan in Arnhem.

Iedereen een fijne dag verder en tot vanavond. :dag:

@toos en roanna: jullie waren druk aan de klets en ik ook. Met de vrouw van sander + ouders.
Toen ik klaar was met kletsen kon ik jullie niet meer vinden. Ikke zoeken naar grote paarse tassen, maar helaas jullie waren al gevlogen! Ooit komt het goed!!!
Ik heb niet veel ingeslagen op de VB. Handdoeken en sjaaltje o ja en een t shirt van de leotien van morsel ride.

Maar ik ga nu even het lijstje aanpassen!

:ITALY:Bloem29: 22 Jan- 1 Feb: Milaan- Collalbo- Verona- Venezia- Baselga-Italie:ITALY:

Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif

En de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

@Jac: Zo, dus je hebt toch maar geboekt? En met naar Turgutreis bedoel je ADR, neem ik aan? Goed hoor! Weer een leuk vooruitzicht.

Nou, heb wel veel mensen op die stand gezien, maar wist niet dat jij er op dat moment ook was.

Ach welja…wie weet ooit ergens he!! :wereld:

Zo meiden, ik ga zo naar huis… hopelijk trek ik m nu even door, morgenavond nog en dan 2 dgn vrij!!!

Zo dus: NAAR HUIS!!!

Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis

En de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

@roanna: inderdaad ADR
Wou ook naar noorwegen maar die data komen niet overeen met mijn vakantie. Misschien volgend jaar. Je weet maar nooit he

Jac: wil je niet eens wat anders proberen dan?? Hoevaak ben je er nu geweest als ik vragen mag…

Goedemiddag meiden,
Nou ik ben er wel maar ook weer niet, was een gezellig feestje gisteren, was om 3 uur thuis, helemaal gesloopt, toen naar bed, en om half 7 nog niet geslapen grrrrr. Daarna weggevallen en om 12 uur eruit, dus jullie weten nu wel hoe ik me voel alsof ik onder een trein heb gelegen dus.
Heb bijgelezen maar er is niet veel blijven hangen, oranje handdoeken, gezellige borrel met Yusuf, vaute tassen en sjaaltjes.
en natuurlijk Marion met de ruiming vreselijk om te zien op de tv, maar kan me zo voorstellen dat als je het van heel dichtbij beleefd er een steen op je maag ligt, en dan ook nog waken bij N. haar moeder, meissie ik denk aan je.
Beps nog steeds ziek, maar toch aan het werk je bent een kanjer.
Raak lekker naar bonaire…ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeee…
En voor de rest is het blanco bij mij…ik ga terug naar de relaxmodus…fijne dag allemaal

@cyn: pb gestuurd

Zo eten in de oven… en op naar een heerlijke avond op de bank met de klepdoos, en The Green Mile…ZALIG!!! Machtig mooie film

@ Toos, Roanna en Raak,

Jullie moeten wel jullie vissen eten geven…

Zo ik op de stoel, laptopje, visjes voeren, boerderie doen en ondertussen mn favo film(best film ever!!!) The Green Mile!!!

@Marion: ik denk aan je, wat een rottijd zo!!!

@ all : ben ik weer thuis, fijne avond
Beps : je hebt niet zo lang hoeven werken en nu heerlijk op de bank.
Ja, ga naar dochter toe:hihi: Voel je je alweer beetje beter?
Toos : jij ook weer genoten op de VB en allemaal leuke voute dingetje meegebracht. Wel jammer voor Tulin he dat je bruiloft zo verloopt
Wendy : ga zo ff naar mn visjes hoor, heb geen tijd gehad :lol:
Wat las ik daar in je handtekening, reisje Jamaica om een heeeeel speciale reden:thumbsup:Heerlijk zeg
Viva : nou het feest is een suc6 geweest zo te lezen maar dan ben je gewoon teeeeeeeeeee moe om te slapen he. Je zal nu wel lekker onderuit liggen op de bank.:hihi:
Roanna : jij de boel weer beetje aan kant getrokken en op stap gegaan. Sneeuw denk ik nu wel helemaal weg he:lol::lol:
Trl : zonde he al die leuke kroegjes waar je herinneringen liggen die nu veranderen in een t-shirt winkeltje

Raak,de herinneringen zullen altijd blijven hoor t shirt shop of niet,maar het was ook het vast kroegje van me ma en mij,maar gelukkig blijft degene er naast nog wel…Maar het zal wel anders zijn.

Wendy,dat wordt een mooie reis dan

Morgen onverwacht een vrij dagje,me mams is ziek en vriendinnen moeten allemaal werken,dus geen oppas.Chef maar ff gesmst.

nou ik word een btje simpel… gewoon mn neus… hij blijft lopen en ik kan m niet tegenhouden terwijl hij loopt…:wink: PFFF word er doodmoe van…

Goedenavond all. :dag:

Ik ben ook weer thuis. Al een tijdje trouwens, maar moest eerst nog de kranten lezen, vissen voeren en de mail beantwoorden. Nu ff tijd voor TTT.

@Wendy: Heb het al gedaan hoor en zal straks nog ff kaike voor ik naar bed ga. Jammer dat je ticker niet helemaal gelukt is hier, maar ze weten wat je bedoelt, al wist ik het natuurlijk al van gister. :wink:

@Viva: Toch een fijn feest geweest, alleen wat te laat naar bed en dan de slaap niet kunnen vatten. Heel herkenbaar!! Nu maar even lekker bijkomen hoor!

@Beps: Ook weer thuis van het werk en nu heerlijk weer met de klepdoos en kijkkast bezig. Lekker chille dus!!

@Jac: Oke, ik ben weer helemaal bij waar je vakantie nu heen gaat. Leuk hoor!

@Raak: Toch nog even weggeweest vandaag? :dag:

@TRL: Wat jammer dan van die kroeg he. Nooit leuk als je aan iets gewent bent en het is er dan niet meer en wat je zegt… zo’n t-shirtwinkel hadden ze daar ook nog niet!!! :mad: Pfff…

@Marion: Ik denk aan je. :kus:

@Toos: Niet veel gezien vandaag hier. Zekers nog niet helemaal nuchter van gister. :lol::crybaby:

Feestje waar wij vandaag heen zijn geweest, was ook zeer geslaagd. Heerlijk Indisch buffet gehad. Mooie Indonesische dansen gezien en lekker even met de familie en kennissen bijgeklests. Gezellig!!

Nou, iedereen weer weltrusten voor zo en weer een fijne werkweek gewenst. :mad:

:dag: