Nog even snel voordat ik ga slapen …
Ik wilde vanmiddag eigenlijk even maar ik was gesloopt dus ben de bank maar opgekropen. Gisteravond was het vreselijk weer en ik moest naar Nijmegen he. Spekglad, hopen sneeuw op de weg, bijna niet te doen. Mijn vader boos dat ik er met zulk weer op uit ging en mijn moeder ongerust. Ik had bijna 2 uur gedaan om J bij mijn ouders te brengen en weer hier te komen, normaal een half uurtje. Ik ben dus maar naar het station gesukkeld en heb de trein genomen want durfde het er niet meer op te wagen. Amper geslapen vannacht want ik vond dat N het harder nodig had. Alleen een uurtje gelegen zo tegen 6.30 maar ze waren met het ontbijt bezig, teveel geluiden en dan valt het niet mee.
Na het etentje ook nog even naar de beestjes geweest. Emotioneel, vooral als je tussen al die witte die ene bijzondere ziet staan. Onze troel. Ze maakte me aan het lachen met haar streken en maakte me boos als ze dwars was met het melken want vaak hield ze de hele boel op. Heel onwerkelijk dat er morgen gewoon een groot gedeelte van de stal leeg zal staan en langzaamaan gewoon alles gaat vertrekken. Want op alles wat er overblijft staat een fokverbod en zal dus naar het slachthuis verdwijnen.
En dan kom je thuis, even sms-sen naar N hoe het gaat met mams. De morfine is intussen verhoogd en een slaapmiddel erbij want ze heeft teveel pijn. En allebei verwachten we dat ze de nacht niet door komt. Maar dat dachten we gisteren ook. Een rotdag dus maar ook rotdagen gaan gelukkig voorbij. Nu maar snel het bed in en wat slaap proberen te pakken voor het geval dat … en een dikke kus voor jullie!!!
:ITALY:Bloem29: 22 Jan- 1 Feb: Milaan- Collalbo- Verona- Venezia- Baselga-Italie:ITALY:
Cyn: 2 Maart Thailand… ![]()
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif
En de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
Marion,:kus: heel veel sterkte en denk aan je.
goedenmorgen
@ marion ja tuurlijk heeft N haar slaap nodig, maar jij ook! als rots in de branding moet je ook goed voor jezelf zorgen. Een hele dikke knuffel en veel sterkte bij wat er nog allemaal op je pad gaat komen.
Thanks meiden :kus: voor jullie!
Ik ben ook weer wakker en gelukkig voel ik me uitgerust. We zijn weer klaar voor de nieuwe dag. Nog geen bericht gehad op mijn sms en meestal komt er vrij snel een telefoontje of berichtje. Afwachten maar.
Nu snel de douche in. Moet wel fris en fruitig op het werk verschijnen he.
Moge all
@Marion: Wat een rollacoaster vol emoties op verschillende vlakken!!! Sterkte, en idd iedereen heeft zn slaap nodig en JIJ dus ook!!! Anders is dat ‘fris en fruitig’ moeilijk te doen … :kus: meis sterkte daar…
En nu… op naar ziekenbezoek, iemand heeft met uitlaten van de honden haar kuitbeen gebroken en de automobilist die dit veroorzaakte is doorgereden…gelukkig kunnen haar man en zoon de hondjes doen…maar ze is zo ‘ont-beent’
goeiemorgen iedereen :
Marion : heb nog niet echt bijgelezen, maar blijkbaar niet zo goed met mams ? Wens jullie in elk geval heel veel sterkte !
Vakantiebeurs : nou ja … we hadden er zin in, maar we hebben geslapen tot 10 u … :slapen: Dus was wel wat laat om nog te vertrekken voor een rit van 2,5 uur …
We hadden eigenlijk zaterdag willen komen, maar omdat ventje moest werken lukte dat dus niet.
Nu ja, de reis is toch al geboekt en Yusuf en Sander zien we daar dan wel weer hé ?
Is er iets mislopen bij het huwelijk van Tulin ? Heb ik dat nou ook al weer gemist ??? Durf haar nu dus niet te contacteren, want weet niet wat er aan de hand is. Huwelijk is toch doorgegaan of niet ?
Toos : (of iemand anders) Weten jullie misschien meer ? (voor ik flaters bega in juni :o)
Met paps gaat het nu de goeie kant op, moet wel serieus aansterken weer. Zal hem eens lekker verwennen met “stevige” kost !
Verder niet zoveel te melden … Alleen : GEEN BAL TE DOEN HIER !!!
Goeiemorgen,
@Marion: kan me zo voorstellen hoe akelig het is als de beestjes geruimd worden. Ga al zappen als ik het tv zie, laat staan als je het mee moet maken. En dan N. haar moeder, hoop zo dat ze niet te lang hoeft te vechten en pijn heeft. Wens je heel veel sterkte met alles en natuurlijk ook weer voor N.:kus::kus:
@Kaylo: Yusuf was er gister niet, die ging naar een voetbalwedstrijd en vliegt vandaag terug. Sander zou er wel zijn,hij vliegt woensdag ofzo weer terug. Tulin is zo’n 2 weken geleden getrouwd en is nu op huwelijksreis. Er waren problemen omdat met name haar vader om diverse redenen het niet was met haar keuze. Ze is dus zonder zijn goedkeuring toch getrouwd, maar zoals wij op maandagmorgen doen en misschien is dat bij jullie ook wel zo, even snel naar het gemeentehuis, trouwbelofte, tekenen, ringen en wegwezen. Dus geen feest, mooie jurk en foto’s
Jullie een leuk feest gehad, mooi zo. Was gister weer nuchter hoor, kan ik van zaterdag na het pimpelen niet zeggen. Stond een beetje onvast op de benen zullen we maar zeggen:drugged:
@Viva: Ook weer een beetje bij de mensen??
Toos : was wel op de hoogte van het feit dat Tulin haar vader het niet eens was met haar keuze, maar dacht dat hij misschien wel zou “bijdraaien”.
Jammer voor hen … En dat terwijl trouwfeesten in Turkije normaal gezien zo mooi gevierd worden.
Goedemiddag meiden, nee ben nog niet echt bij de mensen meiden, heb braaf bijgelezen en heb heel heel erg met Marion te doen.
Ik naar de huisarts geweest vreselijke pijn in mijn linkerschouder nu, wederom een slijmbeursontsteking (ik heb hem al 21 jaar rechts chronisch), en nu de linkerkant dus ook de l*l.
Pillen gekregen, even verhaaltje over paps daar aangesneden, de huisarts zei probeer het via de neuroloog…dus ga daar maar contact mee opnemen, nog niets gehoord van die pief van parnassia, en ik heb weer een stapel slaappillen meegekregen, ik slaap maar 2 a 3 uur per nacht, isseniegoe he…ben daarom ook helemaal gesloopt…pfffffff en paps is morgen jarig hij wordt 80, ik heb 3x gevraagd wat hij wilde, ik heb geen antwoord gekregen dus ga morgen maar ff een bakkie (lees puinruimen) doen.
Viva : sterkte meid !!!
In elk geval gefelicitieerd met paps zijn 80ste verjaardag !!!
Dikke :kus:
@Viva: Het houdt maar niet op he. Ik hoop zo dat die neuroloog iets kan betekenen. het kan toch niet zo zijn dat je maar tegen een betonnen muur aan blijft lopen. Zou ook aangeven bij die arts dat het voor jouw eigen gezondheid ook niet langer kan. Weer een slijmbeursontsteking, kijk maar uit dat deze ook niet chronisch wordt. Enne wat puinruimen bij paps betreft, zou het maar even laten. Jammer voor hem maar dan zal ook steeds duidelijker worden dat het niet gaat. Denk aan jezelf meis, ik maak me zorgen over jou:kus:
Hey meiden …
Ik tussen de middag ijverig zitten updaten en wat zie ik nu … post niet geplaatst. Maar opnieuw dan he.
als 1e … vanmorgen is de moeder van N rustig ingeslapen.
@Beps
Wat een h*fter, een ongeluk kan gebeuren, is nooit leuk maar doorijden na een aanrijding … pffff.
@Kaylo
Ik ben ook niet zo bijgelezen, ik heb ook iets gemist wat je vader betreft. Gelukkig gaat het beter met hem en aansterken zal wel lukken met een sterkok als dochter.
@Toos’
Wankel op de benen na een bezoek aan de mar*inibar. Gelukkig heb je hub, hij zorgt wel dat je heelhuids de auto in komt.
@Viva
We staan quitte meis want ik heb heel heel erg met jou te doen. Hoop echt dat er snel aktie ondernomen wordt want zo gaat het met jou helemaal de verkeerde kant op. En dat mag gewoon niet gebeuren. En alsof je aan je paps niet genoeg hebt nu ook nog een slijmbeursontsteking erbij,
@Marion: Condoleer N. van mij en jij natuurlijk ook gecondoleerd. Wens haar heel veel sterkte
Marion : wil je N. ook condoleren namens mij en voor jou natuurlijk ook en heel veel sterkte de komende dagen:kus:
Viva : meissie stress zoekt de zwakste plek op, kijk idd maar uit dat het niet chronisch wordt. Hoop zooo dat er een oplossing komt in de situatie met je vader. Ook voor jou een dikke :kus:
Marion voor jou en N. de condoleances van ons, gelukkig is het mensje rustig ingeslapen, een moeilijke verdrietige tijd voor N. Maar wel beter zo… Veel sterkte voor jullie.
Beps jeetje je zou ze toch, doorrijden na een aanrijding is zo laf.
Meiden ik neem gas terug hoor, echt…ik zal wel moeten. Lief van jullie. Ik neem braaf mijn pilletjes in en kijk wel of het beter gaat…Ik snap zelf ook dat het zo niet langer gaat. De dokter zegt als hij zijn leven zo wil leven dan moet je het maar accepteren, en dat is zeker niet makkelijk en logisch dat je er tegenin gaat maar probeer afstand te nemen.
Goedenavond zowat meiden. :dag:
Ho, hoi, ho, wat gebeurt er allemaal terwijl ik er even niet was?
@Marion: Meid toch!!! Jij ook gecondoleerd met het overlijden van je beste vriendins moeder. Heel veel sterkte gewenst zo ook natuurlijk voor N. Wil je dat even tegen haar zeggen? Jullie beide een dikke :kus:
@Viva: Ook weer de klos met de schouder. Kan er nog wel bij he!!! :frown: Jeetje meid toch. Jij ook beterschap en ook nog alle wijsheid weer bij het opkomen voor je Paps bij de doktoren. :kus: Voor op je schouder.
@Toos: Oh, gelukkig ook weer helemaal op de wereld terug. Ook nog een leuk etentje gehad nadien? Is alles erin gebleven?
Verder Beps, Bloem, TRL en Kaylo nog even gespot hier. :dag:
Wij hadden dus vanmiddag de makelaar weer op bezoek en die heeft alles nu alles ruwweg genoteerd en uitleg gegeven over de procedures en dan kan het feest beginnen. Fotograaf komt nog. Te koop bord voor en achter binnenkort en eerdaags op Funda en plaatselijk huismagazine enzo. Spannend!!!
Morgen komen ze kijken voor de lekkage van het dakkapel, wat trouwens gelukkig niet verder is gegaan en niet erger is geworden, maar vind het toch geen fijn idee, dat er nu blaasjes aan het plafond zitten. Laten ze er maar mooi naar kijken en indien nodig, in orde maken. Per slot van rekening hebben we nog garantie.
Nou, fijne avond iedereen nog verder hoor! :dag:
@Marion: Wil je N Sterkte wensen, veel kracht en rust…:kus:
@Viva: Ik zat er al een soort van op te wachten. Het lichaam geeft het zelf wel aan. Rustig aan meis, en denk NU aan jezelf!!
Ik aan het werk, en stap voor stap gaat het hier wel beter.
@Beps: Oh, goed om te horen en werkse weer he!!! :dag: