TTT deel 136....weer een deel om vol te kletsen

@ marion gecondoleerd met het verlies van N. haar moeder. gelukkig vredig ingeslapen en het vechten nu voorbij. groot verlies voor N. en anderen, maar zo ging het ook niet meer.
sterkte voor jou en alle anderen :kus:

Meiden bedankt, ik zal N straks alle condeolances overbrengen.

@roanna
Het begint er nu echt op te lijken he. Nog even en dan staan de borden in de tuin. Groot gelijk dat je de dakkapel op laten knappen, de garantie zit er niet voor niets op toch.
Hier moeten ze ook weer aan het werk. Vlak na nieuwjaar zaten er opeens gore vlekken in het plafond. Weet niet meer of ik het verteld heb hier. Een bedrijf had opdracht gekregen de boel weer te texen met speciaal spul. Vandaag waren ze hier om te kijken en over 2 weken komen ze de boel ff onder handen nemen.

@Viva
Goed zo meis!! Je hebt helaas geen andere keuze dan je erbij neer te leggen. Het enige wat je kan is hopen dat de instanties snel inzien dat het zo niet langer kan en aktie ondernemen. En dat is vreselijk. Het is je vader he, en voor hem wil je het beste.

@Beps
Je bent nog steeds niet helemaal beter of wel? Trouwens … nog gefeliciteerd want je had je contract meen ik te hebben gelezen.

@Marion: Nou ja…contract… nog niet helemaal duidelijk, maar voor of 3 of 6 maanden…en dan moeten we weer verder zien… komt wel goed!!!

@Beps
Komt zeker goed, de baas is echt een rund als hij jou laat gaan.

Marion :kus: Sterkte!

@marion: gecondoleerd met het overlijden van de moeder van N, wil je dit ook aan haar overbrengen

Meiden: Iets ‘vrolijks’ … ik denk erover om mn ‘grote vriendin’ bij onze fokker, Mirai(die al vaker bij ons gelogeerd heeft) in huis te nemen… Hihi… vrolijke bende kan er nog wel 1 bij haha… Het is ook zo een droppie… we(fokker en wij) denken erover, zijn aan het denken wat en waar en wanneer enwie…enzo… maar ik denk half maart… Ohhh ben zo blij…mijn vriendinnetje…:wink:

@ Raak en TRL,

Ja word inderdaad een mooie reis, we zijn er dan al wel geweest met mijn ouders, maar samen voor zo iets bijzonders is dan toch weer anders…! we hebben er zin in…!

Marion,gecondoleerd en heel veel sterkte ook voor N.

Beps,owww leuk zeg wordt een dolle boel daar bij jullie.Dus geen reisje of stiekem toch?

Viva,hoop echt dat de neuroloog wat voor jullie kan doen,want dit kan niet lang meer doorgaan zo,jij gaat er ook aan onderdoor zo.

Roanna,dus het gaat nu echt gebeuren spannend hoor.Hier vorige week de makelaar geweest,maar moest nog even wat dingen navragen en dan ga ik het ook maar in gang zetten,en zie wel dan.

Bloem,hoe gaat het?

@TRL: Reisje is altijd mogelijk…maar dan moet ik OF oppas hebben voor de meiden, OF ze gaan uit logeren OF in pension…

Beps,ja snap ik wel,maar van de euro’s voor een pension kan je nog wel een keer op vakantie toch ??

@TRL: Oh ook spannend dan he!!! Succes gewenst.

@Wendy: :dag: Mooie ticker!!!

@Beps: Dus dat was het waar je over aan het nadenken de vorige keer? Kan toch ook leuk zijn!!!

@Cynthia: Hoest tie? :dag:

Goedenavond all,

@ Marion, ook van mij de condoleances voor N, en jij veel sterkte met de beessies. Is het al gebeurd eigenlijk?
@ Wendy, gefeliciteerd met je a.s huwelijk? Of begrijp ik dat verkeerd?
@ Beps weer een kind erbij, welja er kan nog meer bij, haha, wel leuk. Er zou toch ook een ventje komen?
@ Viva, ik zou dat puinruimen maar ff laten, nu, met je zere schouders, Maar toch gefeliciteerd met Pa’s verjaardag, die van mij wordt dit jaar ook 80, maar pas in november.
@ Roanna huis in de verkoop, als het op Funda staat ga ik stiekum ff kijken, hoor!
@ TRL, ook huis verkopen?? Ikke weer wat gemist, zeker??
@ Raak, Toos, en verder iedereen…:kus:

Ik ga zo ff naar Crazy, die is als het goed is vanmiddag thuis gekomen. Verder weinig nieuws van hier, werk, werk…
En nog steeds geen vakantieplannen:crybaby:

@Miere: Zou ik ook doen, als ik wist dat jou huis erop zou staan. :king:
Doe Crazymar ff de groetjes van mij. Jou vakantie komt nog wel. Heus!!! :thumbsup:

@TRL: Ja dat is het ook…kost echt veel!!! Maar goed, dat moet je dan gewoon meeberekenen. En dan dus minder op vakantie dat hoort bij die keuze!

@Mierre: Ja die kerel…die komt van de zomer!!! Hahahahahaha!!! Dus 4 in totaal…

BY THE WAY…

wAT IS ALLES WEER MOOI GROEN BUITEN HE!! :chin: :thumbsup:

Jaaaahaaaaaa heerlijk!!!

@marion
De narigheid komt wel van alle kanten bij je.
Mijn condoleances voor jou en N. en dan alle die beestjes… zo zielig.
:kus:

@viva
Nu je andere schouder ook al… beloof je dat je nu toch echt iets rustiger aan doet.
Gefeliciteerd met je vader, ik hoop dat hij een beetje aardig voor je is. :kus:

@trl
Favo kroegje weg, ja een t’shits shop was natuurlijk echt nodig!

@roanna
Bijna het bord in de tuin.

Roanna: k*t :dag:

@Viva: Ik al denken… oh ik ben te laat met feliciteren, maar het is morgen dat je paps 80 wordt. Kan dus nog!!

@Cynthia: He, dat is dan ook weer k*t he!!! :kus: Mis:wub: zeker. Nog even volhouden.

@MK: Ja, bijna he!!! En dan staat er… KOPEN? :vak02: