TTT deel 136....weer een deel om vol te kletsen

Roanna: ja behoorlijk ja… :frowning:

@Cyn: :kus: :kus:

Zooo nu springt mn neus weer vol…BAH BAH BAH!!!

Beps: he fijn :wink:

@Cyn: Ja he…liep meteen te springen en juichen… ben dr zo aan gehecht geraakt dat ik bijna depressief werd toen hij vanmiddag zo open bleef…:finger:

Wat ben je toch een lekker wijf he zoals je dat nou weer zegt :wink:

Ik ga slapen… :wub: damn… he’s so cute!

@Cyn: Lafjoetoo!!! Trusten…

Mijn dienst zit er bijna op, mag ik naar huis en nog ff naar de boerderij en oogsten, visjes voeren en dan: TWEE DAGEN VRIJ!!!
JAJAJAJAJAJAJAAAAA

:ITALY:Bloem29: 22 Jan- 1 Feb: Milaan- Collalbo- Verona- Venezia- Baselga-Italie:ITALY:

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis

Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif

En de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

goeiemorgen ladies :

Marion : gecondoleerd hoor met het verlies van N. haar moeder. Geef haar een dikke knuf van mij

Beppie : nog een droppie erbij ??? Hihi !!! Wordt echt een “dolle” boel daar !! Wij houden het bij 3 … pffff !!!

Goedemorgen…
Zoooo vrij… wat een heerlijke gedachte…:wub:…

@Kaylo: Dit is dan onze 3de he. Wij hebben er ‘pas’ 2. En bij ons is 4 de max, dus… komt wel goed!

Goeiemorgen,
Weinig te melden, het is hier grijs en grauw. Moet zo naar de voetzoeker.
@Viva: Gefeliciteerd met paps en kallum aan vandaag he
@Beps: Geniet van je vrije dag

Goedemorgen all. :dag:

Viva: Jullie van harte gefeliciteerd met Paps 80e verjaardag. Wordt het nog gevierd, of vind hij en/of jullie het wel goed zo? In ieder geval een fijne dag. :kus:

@Toos: Jij laat je voetjes even weer lekker onder handen nemen. Gelijk heb je!! :smiley: Kun je weer lekker tippelen straks.

@Beps: Nu lekker thuis en druk op de boerderie en de rest. ( denk ik ) Geniet van je vrije dag en van alles wat je van plan bent met de doggies in de toekomst. Leuke plannen hoor!!! :thumbsup:

Ik daarnet even via de mail het concept met de makelaar doorgenomen over wat er op en in moet komen te staan en volgende week komt de fotograaf hier. Afspraak moet nog gemaakt worden.

Verder iedereen :dag:.

Oh ja… en straks komen ze naar het dak kijken. :disgust:

Viva: gefeliciteerd met paps :kus:
Roanna: succes met het dak!!
Beps: waaatttt nog een hondje??? :smiley: Wat leuk!!

Zo en verder weet ik het niet meer… Slecht geslapen, dus nu een beetje brak… Pff meiden… nog maar 6 weekjes… dan ga ik weer naar Thailandddd :smiley:

Viva,gefeliciteerd met je paps.

Roanna,en dan hopen dat het snel verkocht wordt…

Cyn,:kus::kus:

Iemand tips voor het maken van een digitaal fotoboek? Wil de foto’s van C zijn eerste jaar in een boek plaatsen,maar pfff wat een werk.

TRL: ik deed het bij kruidv*t erg blij mee!!! Wel een helse klus, maar wel super mooi!!

Zo ik net maar een broodje doner gehaald :wub:

Wij eten zuurkool, Rubbie verwennen(brrrrrr haha)

:wub: zo lief… net even M. zijn ouders gesproken en zijn tante… en ze blijven maar vragen wanneer ik weer kom :wub: zo schattig :wink:

Goedenavond. :dag:

Lekker rustig hier he!!!

Nou, ze zijn geweest voor het dakkapel en het bleek te komen door scheef liggende pannen, waar die stuifsneeuw waarschijnlijk toch is onder gewaaid, die zij zelf destijds verwijderd en weer terug gelegd hebben. Ik zelf was niet thuis, maar kokkie heeft alles aan hun laten zien en nu moeten we weer kontakt opnemen met de firma in kwestie, over hoe nu verder. ( vergoeding/reparatie ) Kan ik daar weer achteraan. :mad: Maarja, moet wel gebeuren he!!!

Verder niets te melden meer.

Fijne avond verder nog. :dag:

@Cynthia: Lieffffffffffffffff :wub:

En inmiddels ook zwager 1,2 en 3… en schoonzusje 1… en nichtje 1 en 2… zo schattig he die familie! :smiley: :wub: