Met klepdoos op de bank, en hubbie naar het werk…
Pffffffff zo maar gewoon naar bed!
Ik knap langzaam op, voel me een stuk beter, klink ook beter, neus weer op zn plek, en keel minder pijn…
Tot morgen all(handig zo een klepdoos, kan mee naar bed…)
Met klepdoos op de bank, en hubbie naar het werk…
Pffffffff zo maar gewoon naar bed!
Ik knap langzaam op, voel me een stuk beter, klink ook beter, neus weer op zn plek, en keel minder pijn…
Tot morgen all(handig zo een klepdoos, kan mee naar bed…)
Beps: lekker he!!! Ik lig ook gewoon steeds in bed met askim ![]()
Wat een rust hier vanavond…
Ik zo ook maar slapen… als het aan askim ligt zitten we tot morgenochtend online… ![]()
:ITALY:Bloem29: 22 Jan- 1 Feb: Milaan- Collalbo- Verona- Venezia- Baselga-Italie:ITALY:
Cyn: 2 Maart Thailand… ![]()
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif
En de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
Goedemorgen meiden, bedankt voor de felicitaties. gisteren bij paps geweest, alleen de buurvrouw kwam even, ik was zo beroerd/misselijk dacht dat het lag aan de pillen voor mijn schouder, ben om 4 uur thuis gekomen en het bed in gegaan…heb nu de de griep, koorts, voel me zwaar beroerd en misselijk. Ben er dus wel maar ff niet online, ga zo onder de douche en dan mijn bedje weer in.
Viva,beterschap en sterkte,goed uitzieken…
viva: beterschap!!:kus:
@Viva: beterschap!!!
Ik hier meisjes-puber op de koffie gehad, Rubbie zn bedje uit. Nu even koffie dan naar t werk voor de contract-vergaderingen…en dan nog een vrije avond…
tot straks
Goeiemiddag,
Vandaag een baaldag, ga het thuiszitten behoorlijk vervelend vinden:frown:. Ga volgende week terug naar de ortho, moet hij er nog maar een spuit in zetten.
@Viva: Beterschap, ziek goed uit en denk aan jezelf:kus:
@Beps: Succes met de contractbesprekingen
Had trouwens een cadeautje voor tulin aan yusuf gegeven, laat die sukkel het op de beurs staan:mad:. Jaarbeurs gebeld, niks dus. Pffff wat een kluns
Goedenmiddag :dag:
Zijn jullie ook zo blij? ![]()
@Toos: Een baaldag? Hoe ken dat nou? Je bent de hele tijd met je guppebak bezig geweest, of doe je dat juist omdat je baalt? Nou, ik kan me er wat bij voorstellen hoor. Het duurt nu te lang he!! Maarre… is je schouder nog niet helemaal genezen dan? Je kom 'm afgelopen zaterdag toch redelijk goed gebruiken met de glazen heffen.
Of is het heven?
Wat een sukkel dan die Yusuf. Doe je daar al die moeite voor!!! :smoke:
@Viva: Beterschap en neem je rust en tijd. :kus:
@Beps: Al iets meer gehoord op de verdadering? Al wat wijzer van geworden?
Zo, nu eerst ff een hapje eten. Kokkie heeft weer van allerlei lekkers gekookt.
Latersssssssssssss
Iedereen… een dikke :kus:
thanx meiden, ik ff uit bed, maar wil er heel snel weer in…bah wat voel ik me beroerd.
Viva : beterschap, goed uitzieken hoor !!!
Toos : kan me best voorstellen dat je begint te balen hoor. Wat een sufferd die Yusuf he
Roanna : jij duidelijk geen baaldag en lekker gegeten
Beps : vergadering beetje meegevallen?
Viva: nogmaals beterschap ![]()
Ik vandaag lekker geshopped, maar weer veel te veel geld uitgegeven…Ook maar even een S*pph-bh gekocht… Vind ik echt super mooi!!! ![]()
Nu weer met M. online… haha maar die is weer lekker vrolijk en ik kan me lachen dan niet inhouden ![]()
Cyn : daarom zit jij stiekum te lachen : je bent lekker wezen shoppen vandaag:)
@Raak: En? Wat heeft de dokter gezegt vandaag. Mag je weer dansen?
@Cynthia: Een wat voor een BH? Is dat iets exclusief’s, of praat ik nou stom? :unibrow: Nouja, als jij het maar mooi vind. Heb je trouwens al die nieuwe De*l klepdoos? Zo ja, bevalt het?
@Viva: Ga er maar weer gauw in, des te eerder ben je weer beter. Ik zorg wel voor je guppen. :kus:
Cyn,lekker wezen shoppen,oww die zijn mooi heb er ook 2 setjes van…Zijn bij de v&* nog wel eens in de aanbieding…
Toos,:kus:
Viva,:kus:
Beps,hoe was je vrije dagje?
Bloem,nog 2 daagjes en dan mag je er weer ff tussenuit.
Roanna,waarom ben je blij dat,goed nieuws gehad?
Hoorde vandaag dat de kleindochter van de schoonmaakster van een collega vorige weer door hun hond in haar achterhoofd is gebeten,meisje stond bij haar moeder en hond komt aanlopen en grijpt haar zo in het achterhoofd,moeder heeft bek open getrokken en zoon van 13 heeft het hoofdje eruit gehaald,lag helemaal open,3 a 400 hechtingen,artsen vinden het een wonder dat ze nog leeft,vandaag had ze armpjes en beentjes weet bewogen.Nu hopen dat er geen koorts bij komt…Rillingen liepen over me rug…
@TRL: Volgens mij had ik zoiets in de krant gelezen. Bah… het zal je maar gebeuren en dan in dit geval je kind. Moet er niet aan denken.
Waarom ik blij ben? Omdat, als ik s’morgens in de slaapkamer de gordijnen open doe… alles weer groen is en niet meer wit. ( Woon aan een groen speelveldje he!!! ) Hopenlijk blijft het voorlopig groen.
Heb je al een goed foto-albumboek progamma kunnen vinden? Is pictere factory hier van WW niets voor je, of heb je inmiddels al wat?
Roanna,doe het met alb*lli maar pffff wat een werk zeg moet je echt voor gaan zitten en hoe pak je het aan he…Eigenlijk maar gewoon denken dat je foto’s in een gewoon boek plakt.
Zo wat maakt iedereen weer mee, kadootjes die men vergeet(SUKKELSSS) een akelig verhaal over dat kindje…(wil je niet meemaken…bah) Saph BH!!!(JALOERSSSS, voor Roanna: Ja dat is in de stijl van Marlies maar dan bij de Lvera SCHITTERENDDDDD toen ik laatst aan het kijken was, hadden ze mn maat niet…BAH!)
Viva knapt niet op, Toos baalt, Roanna is blij, Raak naar de dokter en Cyn blijft lachen…
Contractbesprekingen… ja ik ben er wel uit: inhoudelijk prima inorde… min-max contracten(zijn nog aan het bespreken hoe min het min moet wezen, staat nu op 15 uur) en ik ga vrijwillig voor de 3 maands-contract… Kan niet makkelijk uitleggen waarom, maar ik maak me niet druk: Ze willen ons, dus over 3 maanden ben ik mn baan echt niet kwijt, en anders: Jammer dan…
Heerlijke dagen gehad, geslapen genietst en op mn farms/aquaria ed gezeten…bijgekletst met mn pubermeisje… ja het was heerlijk… nu op naar 4 zware dagen…