Roanna : bloed afgenomen en volgende week terugkomen. Maarre ik loop en dat is al heel wat. Aan dansen zal ik nog maar ff niet denken he:lol:
Roanna: kijk even op google naar sapph
Dan weet je het wel!! Ja bij d*ll is al een tijdje binnen hoor… En ben er echt super blij mee ![]()
Deze trouwens:
http://www.dutchdesignersoutlet.com/img/product/2778_HPIM9985.jpg
@Raak: Oke. Dat wordt dus weer afwachten? Nouja, je loopt en dat is alweer een hele vooruitgang nietwaar!! Je kunt haast niet zonder he!!!
@Beps: Kijk, toch weer alles goed op z’n plaats zeg maar. Gelijk heb je en wie dan leeft, wie dan zorgt. Voorlopig weer voor een paar maanden onder de pannen en ach…zeg nou eerlijk… ze kunnen en willen niet zonder jou. Eg nie!!
@TRL: Ja, best wel een hoop werk he. Heb ook zo nu en dan weleens zitten kijken en heb natuurlijk nog een album van hier tegoed. Moet ik ook maar eens voor gaan zitten.
Beps: dit is die grotere lijn van Sapph… daar hebben ze echt tot cup G…
Trl: bij v&d hebben ze volgens mij niet de big-size-lijn ![]()
@Cynthia: Bedankt voor deze service en ik moet zeggen… heel mooi. ![]()
Cyn,geen idee maar vond daar er aardig grote maten bij hangen voor mij doen dan :D,anders eens op de site kijken tot 90e
@Cyn: Ik heb naar die gekeken, maar op dat moment niet mijn maat in huis dus… jammer de bammer…volgende keer weer kijken… Ik vind ze prachtig!!!(dus niet dat ze mn maat niet hebben, op DAT moment niet in huis…)
Trl: ik heb E… en die hadden ze bij ons in alkmaar niet bij v&d
Nee precies… snap ik… Maar ik geloof wel dat ze in maart weer een nieuwe collectie krijgen… met roze… ![]()
Haha… kijk… daar gaan we voor… maar ik ben meer van zwart haha…![]()
Ik ook! Maar is roze met zwart!!!
Of eigenlijk zwart met roze
:wub: Can’t wait! Zitten echt perfect!
Beps: nog een tipje: op de site van sapph kan je de verkoopadressen zien… Liv*ra heeft zoiezo weinig voorraad vind ik ![]()
Nou, ik heb net ff hier en daar gekeken en moet zeggen… zien er toppie uit en wat ik ook heel belangrijk vind… behoorlijk betaalbaar nog.
Moet er ook maar eens voor gaan kijken, alhoewel het met mijn maat wel goed zit, dacht ik. Ben nie zo groot geschapen, zeg maar. :lol: Ook niet te klein… normaal, denk ik. Geloof ik!!! :hihi:
Bij ons hebben ze best veel, ehhh ik had 7 modellen in kleine EN grote uitvoering. Had dus keuze genoeg!!! Ohhhh is het al maart???
Bij v&* online hebben ze wel de grote maten zag ik,en voor 9 uur besteld volgende dag bezorgd.
Ik zag ze ook op de site van Wehka**. Best veel keuze. Leuk!!!
TRL: jaaaaaaaaaaaa!!! ik ga morgen even kijken ![]()
Ik ga slapen!!!
:dag:
ellow ladies
@ viva, raak, toos, beterschap
@ roanna hier zijn ze alweer aan het strooien
@ trl hoe gaat het met de huizenjacht?
@ marion :kus: trek je het allemaal nog een beetje…?
@ beps :kus:
in mn handtekening mn 2 reisverhalen. tot en met 26 jan mogen de forumbeheerders een top 5 samenstellen en vanaf 27 jan t/m 3 feb mag iedereen stemmen!! Ik hoop dat ik genomineerd wordt, zodat jullie allemaal op mij kunnen stemmen!!! de prijs is nie mis, dus als je vindt dat ik em verdien, willen jullie dan even in de tussentijd stemmen…? merci of nee… grazie mile!
hier alles prima, morgen nog werken, spullen wassen, drogen, beestjes doen en spullen inpakken.
@ beps ik kom dinsdag de 2e feb meteen uit mn werk naar lelytown en dan zien we daar wel…? okey?
doeiii doeiii tot later
:ITALY:Bloem29: 22 Jan- 1 Feb: Milaan- Collalbo- Verona- Venezia- Baselga-Italie:ITALY:
Cyn: 2 Maart Thailand… ![]()
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif
En de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar