TTT deel 136....weer een deel om vol te kletsen

goedemorgen meiden, ik het bed uit, voel me ietsepietsie beter, maar daar is dan ook alles mee gezegt…ik kan echt niet meer liggen bah…
Heb vanalles voorbij zien komen,
Toos een Baaldag
Beps 3 maanden contract
Cynnie met bh
Roanna is blij met groen
Tlr met fotoalbum
Raak bloed geprikt maar kan weer lopen
en toen was het blanco…

@Bloem
Nog 1 nachtje slapen meis en dan … BELLA ITALIA!!!
Even er tussen uit, het hoofd op iets anders. Geniet er van … je hebt het verdiend!!
Te beginnen met …

Milaan!!!

http://imagene.youropi.com/milaan(p:city,milaan)(c:0).jpg

Veel plezier!!

Goede morgen meiden … even snel een berichtje.
Als 1e moet ik jullie van N allemaal bedanken voor jullie condeolances, weet niet meer of ik het al gezegd had, beter 2x dan niet he. Ze is erg sterk op het moment en ik neem echt mijn petje voor haar af. Overdag heeft ze een hoop te regelen en 's avonds komt ze naar mij en blijft dan slapen. Ik wil niet dat ze nu in haar uppie in huis is. Laat naar bed, of beter gezegd, vroeg in de morgen, dus we komen wat slaap tekort. Gisteren vonden we dat we er maar eens vroeg in moesten en toen werd het nog na 2-en. Te veel te bepraten he. Maar dat niet erg, dat halen we wel weer in.

En dan eens kijken wat we onthouden hebben … ik vrees het ergste
Beterschap voor Viva, heeft de griep jou nu te pakken. Ook nog gefeliciteerd met je paps, een beetje laat maar toch …
Een nieuwe bh voor Cyn
Raak ook nog steeds aan de sukkel maar kan in ieder geval weer lopen. Ook beterschap voor jou
De dakkapel van Roanna is weer gemaakt. Nu de vergoeding nog
Toos verveelt zich en wil weer een spuit laten zetten. Gaat nog niet goed dus he? Ook voor jou beterschap
Beps heeft de neus weer op de goede plek. Hopen dat ie daar nu blijft zitten he
TRL bezig met een fotoalbum. Een heel gedoe he, ik heb het eens gedaan op T*T

En toen … DDD en … moet ECHT maken dat ik me op ga tutten voor het werk. Misschien straks nog ff. Kus voor jullie allemaal!!!

Ik dus wakker… lekker geslapen, kan langzaam op!!!

@Bloemmie: TOP!!! Acda here we come!!! En jij genieten he…:kus:!!!

@llen: Fijne dag

1 like

Ik ook weer aanwezig!!!

Bloem: alvast een fijne reis!!!

Ik zojuist weer bij de v&d online geshopt… Toch nog maar 1tje erbij besteld… :smiley: En nu weer aan het werk… (blegh) hahaha

:dag:

Goedenmiddag. :dag:

Zo hee, iedereen in de menopauze ofzo? :redface: Wat een rust.

Ik heb eigenlijk ook niets te melden dan ff Viva… gelukkig dat het weer een klein beetje beter gaat. Kalm aan hoor! :kus:

Marion: Vind het knap van N. hoor. Het is natuurlijk ook wel zo, dat dit er aan zat te komen, maar dan toch. Ze houd zich sterk en dat vind ik goed van haar. De klap komt vaak ook later pas. Wens jullie alle sterkte voor nu en de komende dagen. :kus: Wanneer wordt ze begraven?

En dan Bloem… die heerlijk een weekje naar Italie gaat. Nou meissie, ga ervan genieten en doe alleen maar leuke dingen daar. Heel veel plezier en ook nog een goede reis. Je hebt het verdiend.

@Cynthia: Leuk!!!

Jemmig het is echt komkommertijd hier haha!!!

Nou goed ik ben ondertussen op het werk…

@Marion: ik heb ook zeer respect voor jou!!! Hoe je voor je vriendin er bent(logisch zou je zeggen, maar dat is niet altijd zo!) en tijd voor haar hebt en maakt…:kus:!!!

Tot straks ofzo…

Goeiemiddag,
@Marion: Jullie mogen blij zijn met zo’n hechte vriendschap, petje af zoals jullie voor elkaar klaar staan. Wens jullie sterkte voor nu en de komende tijd:kus:
@Beps: Volgens mij kun je uitrusten op je werk na alle arbeid op de boerderij:lol:
@Viva: Beterschap en kallum aan he. Blijf aan jezelf denken:kus:
@Roanna: Nog even en dan gaat het huis in de verkoop. Ik ga heeeelll hard voor jullie duimen
@Bloem; Heel veel plezier in Italie, ga er lekker van genieten:wereld::dag:
@Cyn: Nieuwe lingerie gekocht, je moet tenslotte wel mooi voor de dag komen straks he:wub:

Toos: hahaha tsja… :wink: :wub:

Bloem,heel veel plezier in Italie de aankomende week,lekker genieten…

Cyn,en als het toch tegenvalt kun je het zo ruilen in de winkel en krijg je je geld terug.

Marion,respect voor jouw…:kus:

Bloem,ja de huizenjacht,ga denk gewoon de mijne in de verkoop gooien en dan zie ik wel.

bedankt allemaal dames! ik ga nog maar es lekker op mn farm werken
morgen maar alles in huis doen en koffer pakken.

nieuwe blog, zie handtekening.

@bloem
Heel veel plezier in Italië!

@beps
Een contract en gelukkig weer een stuk beter.

@viva
Flink ziek, goed op jezelf passen hoor dus niet te snel weer van alles doen!

@toos
Het blijft zeuren met die schouder van je :kus:

@trl
Je huis in de verkoop, eerst eens kijken hoeveel animo er is.

@cyn
Nieuwe bh’s, ja alles moet er wel een beetje leuk uit zien :wink:

@roanna
Blij dat alles weer groen ziet. Hier is de sneeuw nog niet helemaal weg. Ik ging gisteren een rondje wandelen met een vriendin, maar het viel me nog tegen hoeveel sneeuw- en ijsresten er nog op de stoep liggen. En overal nog van die vieze hopen sneeuw/ijs.

Hallo, laatste weken druk bezig geweest om alles weer op te pakken na de operatie. Gaat gelukkig allemaal goed. De klachten lijken allemaal verdwenen te zijn. Wilde deze week ook weer oppakken om hier weer vaker mee te kletsen, maar heb de griep sinds dinsdagavond. Gisteren was ik vrij en vandaag ook thuis gebleven. Blijf morgen ook zeker nog thuis.

@marion: heel veel sterkte voor jou en N voor nu, maar ook voor de komende tijd

@mk: de sneeuw nog niet helemaal weg, hier gelukkig wel was t helemaal zat

@bloem: heel veel plezier in italie, geniet ervan!

@beps: een contract voor drie maanden, je weet igg iets meer, je zouden gek zijn als je jouw na die tijd laten gaan

@trl: wil haar huis gaan verkopen. succes!

@toos: hopelijk gaat het snel een keer beter met je schouder

@cyn: je nieuwe bh ziet er gaaf uit, ik heb mezelf beloofd dat ik zeker 1 mss wel 2 nieuwe leuke setjes mag kopen als ik weer op streefgewicht ben, nu 2,8 kg kwijt, iig nog 10.6 kg te gaan

@miere: alles goed?

@roanna: nog een paar uurtjes en dan weer een jaartje ouder, alvast een hele fijne dag morgen.

@viva: beterschap!

Hoop dat ik niemand vergeten ben

@raak: hoe gaat t met je voet?

@linda
Ook al de griep, iedereen lijkt wel verkouden of ziekjes, beterschap!

@raak
Het schiet bij jou ook niet op met die voet :kus:

@marion
N. boft maar met jou als vriendin! Jullie veel sterkte met alles.

Zo meiden, bijna klaar… Een druk werkweekend, Rubbie moet het weekend naar Belgie, ik werk alle dagen… komt wel weer geod hihi…

Nog 1 uurtje…

Bloem : heel fijne dagen in Italie, ga er maar heerlijk van genieten
Viva : heeeel klein beetje beter, gelukkig
Roanna : huis nu klaar voor de verkoop, suc6 hoor !!
Toos : vandaag ook niet weggeweest ??
Cyn : mooie lingerie gekocht
Trl:ook huisje proberen te verkopen
MK: bij jullie nog zoveel sneeuw, jakkes. Mijn voet gaat nu wel wat beter hoor, ik loop weer en kan die afschuwelijke U…S ook weer uitlaten en mijn platte schoenen tenminste weer aan. Hakken nog niet voorlopig :thumbsdown:
Beps : hele weekend alleen en aan het werk
Linda : jij ook al griep, beterschap hoor
Marion : niet alleen N is sterk, vind jou ook sterk hoor, zoals je er bent voor haar:kus:
Heb het momenteel echt flink druk, zowel zakelijk als prive, dus niet zoveel tijd om hier langs te komen

@Trl: Weet je al wanneer je je huis te koop gaat zetten? Ga ook voor jou duimen dat het snel gaat lukken
@Raak: Voet wat beter en kan schoenen aan. Komt mooi uit he, volgens mij heb je binnenkort een feestje. Zou met Viva een bakkie komen doen:D, maar ja viva moet uitzieken, dusssss…:evil:doen we een andere keer maar
@Beps: Home alone het weekend, achhhh. Ach als je werkt gaat de tijd wel snel
@MK: Ook weer even langs geweest, was weer even geleden. Druk zeker?
@Linda: Beterschap

Toos : heeeeel groot feest he en wil niet voor de camera met een manke poot :finger: hahaha

@raak
Heeeel groot feest??

@toos
Ja best wel, kom nu overdag helemaal niet op WW, alleen 's avonds ff gluren :wink: