TTT deel 136....weer een deel om vol te kletsen

Was vanavond onderweg naar huis -8 dus lijkt wel mee te vallen haha
Nu even alles aflopen en dan naar bed…

:kus: voor iedereen…

:ITALY:Bloem29: 22 Jan- 1 Feb: Milaan- Collalbo- Verona- Venezia- Baselga-Italie:ITALY:

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif

En de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

goedemorgen, hier niet veel te melden, fijne dag :dag:

Goede morgen! En ook vanaf hier niet veel te melden ;):dag:

Goeiemorgen,
Ook vanuit het zeeuwse geen nieuws, tot latersss:dag:

Goedemorgen all :dag:

Ook vanaf de Veluwe even niets te melden, dan dat ik nu zo aan de vrijdagrituelen ga beginnen.

:dag: Vast wel weer tot latersssss… ergens.

En ook vanuit de polder niets echt nieuws…
Alleen dat ik nu ‘ziek’ begin te worden. De spuitp**p en mn maag draaien overuren… iets te eten blijft er bijna niet in(krijg spuugneigingen) en komt er dan binnen 10 min aan de andere kant uit…BAH>…

Zo wandelen, misschien vergeet ik het dan, en lukt het me ook nog om vanavond te werken. Morgen en overmorgen vrij!!!

@Bloemmie: Ik zie net dat je dan precies optijd terug bent voor ACDA!! Ohhh lekker hoor…

Hallo meiden, goedemiddag…hier lekker met zijn allen op de bank, Damber aan het opknappen, hubs uitgevroren en ik, ik heb eindelijk door hoe het werkt om films te downloaden en ze op een schijf te krijgen, helemaal zelf uitgedoktert.
Beps beterschap, het heerst. Doe kalm aan.
Voor de rest iedereen rustig aan, wij lekker onderuit aan de films.

Goedemiddag,
Zonnetje schijnt hier, maar het is zoooo koud. En het is niet te geloven, de straat hier is gestrooit met zand omdat ze anders de kliko niet kunnen legen.
@Viva: Nou vind het knap hoor, mij lukt het niet. Een poosje geleden een film gedowload, is mn klepdoos haast op gecrashed. Geniet van de film en de groetjes thuis he
@Beps: Klinkt als…norovirus. Als het echt doorzet hou je niks binnen. Enigste remedie is vasten en als t lukt water drinken. In ieder geval niks gaan eten. Beterschap

Noro is trouwens vreselijk besmettelijk, dus zou er over denken om niet te gaan werken

Viva,met z’n allen op de bank filmpjes aan het kijken.

Beps,beterschap.

Toos,zout zal wel opraken.

Hier ook erg koud.

Goedenmiddag. :dag:

Wij zijn schapjes wezen doen op het WC met de benewagen weer en ik vond het reuze meevallen wat de kou betreft en dat zeg ik niet gauw. Dikke lange gewatteeerde jas met bontmuts op aangedaan, sjaal erom heen en handschoenen aan, was goed te doen.

@Viva: Vind het ook knap van je, dat je zelf al films kunt downloaden. Ik doe het je niet na. Mijn zoon doet het ook altijd. Nu gezellig met z’n viertjes op de bank. Ik zie jullie al helemaal zitten. Ha, ha.

@Toos: Tjeee…dan kan het dus ineens wel als de klikowagen er door moet. Helpt het wel een beetje dan? Is het nu niet meer zo glad dan?

@Beps: Oh meid toch!!! Da’s niet zo fraai. Ja, hoorde ook al dat er het een en ander heerst. Hopenlijk ben je voor het werken weer wat opgeknapt en anders… lekker thuis blijven met een TL aan. Beterschap ermee hoor!!!

Nou, verder heb ik ook geen nieuws. Laterssssssssss :dag:

@beps: haar maag draaid overuren, pas maar op!! Want ik had net 4 collega´s met de norovirus!! Ik heb nu in totaal 11 collega´s ziek! Gelukkig nog geen clienten!
@roanna: de schapjes in huis.
@ viva kan films downloaden en op schijf zetten!!! Knap!
@toos: ook geen zeeuws nieuws

hier verder ook weinig nieuws, ja dat het koud is maar dat is ook geen nieuws meer

Hoi, Ook geen nieuwtje van hier. Het is Koud! Jeetje, ik hoop niet dat we dit voortaan elke winter krijgen, Gatver.
Crazy zit lekker in Marmaris, graadje of 20, die heeft het beter bekeken.
*Ik heb vanmiddag gesprek gehad bij een instantie, voor hulp over het belachelijke ontslag, en ik heb wel degelijk recht op diverse vergoedingen, dus daar gaan we werk van maken. *
Verder is Askim vanmiddag geweest, is net weg, de kou weer in. Hopelijk zondag weer, als het niet glad is, want dan durft hij niet te rijden, haha.
Ga nu maar even wat schapjes in huis halen, want morgen moet ik ook werken, op m’n “gewone” werk, zeg maar. Iemand inwerken.
**
*Tot zover het nieuws van hier. Heb niet zo’n zin om de kou in te gaan, nu, maar ja, moet. *
**
@ Beps, beterschap!!
@ En verder iedereen, sterkte met het warm blijven!

Ik ben thuis nu weekend, en zo mn bedje in…BAH ben ik ziekkies…

@Miertje: Ik hoop dat he tje allemaal lukt…

Tot morgen

:ITALY:Bloem29: 22 Jan- 1 Feb: Milaan- Collalbo- Verona- Venezia- Baselga-Italie:ITALY:

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif

En de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

Goedemorgen meiden,

Zo maar eens naar de winkel boodschappen doen, even de sneeuw vooruit blijven, en maar gelijk het een en ander extra meenemen, niet dat ik nu echt ga hamsteren maar je weet maar nooit, de voorspellingen voor het weer zien er voor de kust nu niet echt geweldig uit, dus neem maar het zekere voor het onzekere. Ik benijd mijn schoonzus en zwager niet, die komen vandaag terug uit oostenrijk, die hebben dus echt de hele weg terug naar huis sneeuw…bah, hoop dat ze heel overkomen.

Beps beterschap meis.

Iedereen een fijne dag…enne kijk uit met het weer…

Mogge
Beps : beterschap hoor, blijf maar lekker in je bedje met dit weer
Viva : hier regent/sneeuwt het al en flinke wind maar er wordt nog wel goed doorgereden op straat

Hier is het nog droog, maar volgens de buienrader begint het hier rond een uur of 4 a 5 dus ga snel badderen en aankleden…het ziet er wel grijs uit buiten.

Goeiemorgen,
Hier sneeuwt het inmiddels al. Hub is voor zn werk op pad, hij belt me net op om niet te lang te wachten met boodschappen doen vanwege de sneeuw. Hij zit in de buurt van bloem en daar wordt het al behoorlijk glad.