TTT deel 136....weer een deel om vol te kletsen

Ik kreeg trouwens vandaag ook een nieuwsbrief van Bax, dat ze nu opgegaan zijn in AD. Het was al een dochterbedrijf van AD, maar vanaf nu heet Bax dus ook OD. Best jammer, want ze waren vaak wel goedkoper dan OA.

Heb die mail ook gehad. Denk dat er weinig veranderd behalve de naam. Ze blijven zoals ik het begreep de internettak van oooooooooad

Ik heb net ff gekeken Toos. Hun hoofdkantoor zit nu niet meer in Arnhem, maar bij het hoofdkantoor van AO* In Holten. Wat jij zegt, zou natuurlijk wel kunnen. Ze hebben in ieder geval nog wel hun eigen website.

Ik ga mn mandje opzoeken, vind het weer mooi geweest voor vandaag. :slapen::slapen:Slaap lekker en tot morgen maar weer:dag:

Hoi allemaal, ff gauw voor t slapen gaan.
@ Beps, gefeliciteerd, MW van de maand! een hele eer!

Verder veel sneeuwverhalen en vakantieplannen. Nou, dat laatste doe ik nog niet aan mee. Sneeuwverhalen wel, poehee, wat een ellende. Op schiphol lag op mijn auto wel 15 cm., en dat was gevallen tussen 4 en 6.
Moest bijna een schep gaan halen om hem uit te graven, en ik heb er serieus over gedacht om daar te blijven, vannacht. Maar ja, ik kan de honden toch niet alleen laten zitten, dus ik moest wel naar huis. Nou ging ik gelukkig wat Amsterdam betreft de goeie kant op. Op het Schipholterrein een drama, maar eenmaal op de A4 ging het wel. Langzaam aan, maar er werd wel gereden. Heb er een uur over gedaan, normaal doe ik het in 25 minuten.
Nou morgenochtend maar weer zien. Ga nu lekker :slapen:.
Trust allemaal

Beps, terrecht verdient hoor de titel, al die dagen achter elkaar werken, geen nee zeggen en te pas en te onpas op komen draven.

deze is voor jou…hoop dat ze niet bevriezen.

http://www.duivenvoordebloemen.nl/image/71525255dbf287739fad9a9d01cefb60/boeket%20geel[1]%20(Custom).jpg

Miere ook nog even aangegleden, gelukkig dus heel over gekomen…
Zo ik ga mijn mandje opzoeken, heeft hier een klein beetje gesneeuwd, de buienradar gaf anders aan, maar voor zover valt het mee.

Goedemorgen hier gelukkig nix gevallen, fijne dag:kus:

Zo, ff bijgelezen :
Beps : proficiat, medewerkster van de maand!!! goed hoor
Miere : bijna auto uit moeten graven, wat een puinzooi he
Roanna : weer een stap gezet naar de verkoop van je huis
Toos : durft ook niet meer te schaatsen. Ik heb vorig jaar ook nog geschaatst maar durf nu ook niet meer
Viva : raar he die enorme temperatuursverschillen. 1 dochter woont 12 km hiervandaan en ligt helemaal geen sneeuw

:ITALY:Bloem29: 22 Jan- 1 Feb: Milaan- Collalbo- Verona- Venezia- Baselga-Italie:ITALY:

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif

En de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

Beps,gefeliciteerd mederwerker van de maand leuk hoor.

Goede morgen meiden …
Iedereen die werken moet weer veilig op het werk aangekomen? En dan vooral degene in het noorden en westen want daar is het veel en veel erger dan hier bij ons. Het sneeuwt hier nu een klein beetje en hoop dat het daar bij blijft. Ik hoorde dinsdag trouwens dat er zuinig gedaan moest worden met het zout, ze waren hier tenminste al een heel eind door de voorraad heen. Het spul is nu ook niet aan te slepen denk ik.

@TRL
Dikke kus voor jou.

@Beps
Medewerkster van de maand. GEFELICTEERD!!!

@Bloem
Vakantie naar Italie aangepast. Gelijk heb je. Even genieten … dat zal je goed doen.

@Toos
Ook jij weer in het lijstje. De reis staat zo ongeveer vast, nu de … nog he.

@Roanna
Ook jullie gaan speuren op het vakantiebeurs. Gaat het Maleisie worden? Ik hoop het voor je want je wil al zo lang die kant eens uit

@Miere
Een dik pak sneeuw op de auto. Het was bar en boos gisteren op Schiphol he?

@Raak
Nog steeds vanuit huis aan het werk of moet je nu echt de weg op?

@Mk
Vinden de kids de sneeuw nog steeds leuk of hebben ze er inmiddels ook al genoeg van?

@Viva
Ook een dikke kus voor jou want paps was weer in aktie. Moet erg frustrerend zijn dat het PD-team de hele situatie onderschat. Wat moet er gebeuren voordat je serieus genomen he?
Ook bij jullie iedereen aan de kwakkel. Jij nog nergens last van?

En ik mag rustig aan opstarten vandaag. Ik ben voor de middag lekker vrij.

Marion : we zijn lekker vanuit huis aan het werken hoor

Zo wat een rust hier…

@Bloemmie: VERSTANDIG!!! Geniet er maar lekkervan meis

@llen: Wat een gladheid is het overal…

Ik heb weer ‘nieuwe nagels’ en alles stap voor stap vandaag. Nu te werk, en dan weer naar huis. Nog 1 avond na nu, en dan TWEE DAGEN VRIJ!!!

@beps: GEFELICITEERD!!! Dat is vast een fijn gevoel
@Toos: ik hou het in mijn gedachten dank je wel!!

@beps: gefeliciteerd, medewerkster van de maand!

Nou, inderdaad wat een rust hier.

Hier gelukkig niets aan sneeuw bijgekomen en de wegen en zelfs ons straatje helemaal schoon. :smile: Maar er komt wel weer wat in het weekend aan he!!! Bah, bah, bah. Ik heb er genoeg van!!!

@Raak
Verstandig hoor! Laat die auto maar lekker onder de sneeuw staan.

@Beps
Nieuwe nagels. Je moet er wel op en top bij zitten nu he, want deze maand sta jij in de schijnwerpers.

@Roanna
Er komt weer een hoop slecht weer aan ja. Maar hopen dat het mee valt want ik heb er ook al schoon genoeg van. Ze hebben het net weer over het tekort van de zoutvoorraad op tv. Maar te hopen dat het op tijd is voor de volgende lading sneeuw, anders wordt het 1 grote slippartij ben in bang.

Wij zaten hier net op buienradar te kijken(valt nu gelukkig even stil) maar het is hier gewoon: 13.9 in de min!!! KOUDDDDDD

@Beps: Was ook op tv. In Lelystad werd tot nu toe het koudst gemeten en wel -14. Brrrrrrrrrrrrrrr…:thumbsdown: Bah.