Mm ok… het valt hier echt best wel mee!!!
hier ook geen sneeuw
Hier gelukkig ook nog niet, dan alleen wat er nog lag van het weekend. Ik heb het ook zoooo koud. Brrrrr…vlagnic
@roanna: Ja koud he BRRRRRRRR en dan hoor ik net nog dan het vrijdag weer min 14 wordt.
Dat is echt koud voor ons kikkerlandje
En ik ga zaterdag naar de vb voor noorwegen. En natuurlijk kijken wat ik nog meer tegen kom.
Lijkt me super mooi een wandelreis door noorwegen of een ander land. Of fietsen door china of iets dergelijks! Had een reis in optie staan voor ADR maar die heb ik afgeketst. Misschien is het tijd voor iets anders
@Toos: Wow australie geweldig hoor…
@cyn: geen 10 cm dus nou gelukkig maar want het is hier superglad!!
@Jac: Noorwegen is prachtig. Als je naar een mooi wandelgebied wil, kan ik je hemsedal aanraden. Ligt ongeveer 3.5 uur rijden van oslo. Als je dat zou willen kan ik je een emailadres geven van iemand die ik daar ken. Zij werkt op het toeristenburo daar en verzorgt reserveringen van huisjes
Ik heb 9 keer genoten in adr, maar betrapte mezelf erop dat ik me ging vervelen. Dan wordt het inderdaad tijd om naar wat anders uit te kijken
Lieve TTT Dames,
De Alle beste wensen van mij,het kan nog;het is pas woensdag.
Hoop dat jullie onderling veel contact zullen hebben,ik zal af en toe langs komen.
Heb er een 2e baan bij,dus nu al druk.
Jullie Hans,kus aan jullie allen…we blijven voor altijd een community…
Bij ons wel hoor, ik denk van wel meer dan 10 cm.
@bloem
Goed idee om de reisjes aan elkaar te plakken.
@toos
Weer in het lijstje, super!
Wij na het eten nog met de slee weggeweest. Hier ligt echt superveel sneeuw!!
Zo meiden. Heb net even de mail op de bus gedaan naar de makelaar dat wij klaar zijn voor de verkoop van het huis. Moest nog even het een ander van hem weten wat betreft de nodige papieren die hij ook moet hebben en dan kan die. Kan je maar beter weer gedaan hebben toch!! Nu verder maar afwachten hoe en wat verder.
Ja Noorwegen lijkt mij ook wel een mooi land, maar dan wel in de zomer. Kokkie heeft er een neef wonen met dezelfde achternaam als wij. Zijn wel ooit in Zweden (Stockholm) geweest. Vond ik ook heel mooi.
@Hans: Bedankt!!! Jij natuurlijk van hetzelfde gewenst en blijf gezellig zo nu en dan even langs komen op TTT. :dag:
@Hans: Leuk dat je langskomt. Natuurlijk ook de beste wensen voor jou. Je zal het niet makkelijk hebben met dit weer, petje af hoor. Wat heb je voor 2de baan?
@MK: Hier sneeuwt het inmiddels ook. Leuk weer voor de kids een pak verse sneeuw. Morgen met de slee op pad?
@Roanna: Zo is het. Je moet toch beginnen,dus waarom nog wachten toch. Ga heeelll erg voor jullie duimen dat het snel gaat lukken
Noorwegen is prachtig, zweden trouwens ook.Ging er als kind ieder jaar 5 weken lang op vakantie. Alleen het weer, je kunt er nog weleens wegspoelen in de zomer
Dankjewel Toos. :chin: Ik hoop het ook.
@MK: Ja, voor de kids is dit natuurlijk het einde. Weet ik ook nog wel van mezelf. Zelfs schaatsen met ze hier op de vijvers. Moet er nu niet meer aan denken. Ha, ha. Heb het nu al zo snel koud!!! Maar genieten jullie er nog maar lekker even van hoor.
Wat een chaos trouwens rondom Amsterdam, Haarlem en Alkmaar he!! Zag het op tv. Nou, je zult er maar tussen staan. :disgust:
Hier lag al 20-30 cm…en er is weer bijgevallen maar het is meegevallen. Zag er op buienradar erger uit
Hier lekker druk, en ik:
IK BEN MEDEWERKSTER VAN DE MAAND
(collega’s kiezen een collega welke goed bezig is…)
Nou, wij hadden vorig jaar Mei die neef hier op bezoek, net toen het hier zo een mooi en warm weer was. Hij zei dat er bij hem nog steeds sneeuw lag en als hij terug kwam in Noorwegen het er nog zou liggen. Nou, moet er niet aan denken. In Mei nog sneeuw voor de deur. Ik wordt hier al bijna depri van. :lol: Hij had hier dan ook zo genoten, juist als alles dan ook net in de bloei staat.
Ging vorig jaar nog met wendy schaatsen, vond het toch wel leuk. Moet er nou ook even niet aan denken, ben bang om onderuit te gaan. Maar vind het leuk om te zien hoe de kinderen hier sneeuwpoppen maken en met de slee voorbij komen
@Beps: Dat is een felicitatie waard. Gefeliciteerd. Zie je wel? Wat doen ze toch zonder jou? Niets… Heel goed van je. :kus:
@Beps: Dat is nog eens een opsteker, gefeliciteerd!!
@Roanna: Nee daar zou ik ook niet aan moeten denken zolang sneeuw, ging ik emigreren