Ik vandaag maar weer gewoon naar het werk straks. Voel me al wat beter.
@Viva: Moeilijk hoor!! En jullie zitten daar maar tussen.
@Beps: Rubbie hoeft niet te werken. Bakkie naar boven? Heb ik nu dan wat gemist?
@Raak: :dag: Weer thuis aan het werk?
Onze straatje is aardig goed te begaan, want daar wordt ook door onze buurman een keertje extra gestrooid, omdat het momenteel zijn werkzaamheden zijn. Daar boffen we dan wel mee.
Kijk dat is nou eens wijs Bloem, anders had je heen en weer blijven reizen. Ga er maar eens lekker van genieten!! @Viva: Wat een toestand en wat een lomperik is die psych. Kun je daar geen gesprek mee aangaan en kan zo’n huisarts en thuiszorg niks voor je betekenen. Heb het idee dat die HA zich er ook een beetje makkelijk vanaf maakt. Ik weet wel dat er eerst ongelukken moeten gebeuren voordat er echt ingegrepen wordt, maar het is eigenlijk te zot voor woorden. Dat is de mentaliteit van tegenwoordig he, met thuiszorg en mantelzorg kan iemand heel lang thuisblijven, soms te lang. In ieder geval dikke :kus: @Roanna: Gelukkig weer opgeknapt
Verder weinig nieuws te melden. Kom net van de TA vandaan, moest nog een gaatje laten vullen. Maar goed dat er verdovingen bestaan anders kwam ik echt nooit bij de TA. Ben er in ieder geval weer even vanaf. Hier ook nog steeds glibberen en glijen. De straat wordt niet gestrooit, ligt een dikke ijslaag op. Is niet meer op te lopen
wowwww wat een gave berichten hier
Bloem : kijk nu ben je dr echt helemaal tussenuit, heel verstandig, ga maar lekker genieten
Toos : jij toch ook al in het lijstje, die datum komt er vast vanzelf achteraan.Ben ook geen fan van de tandarts hoor.J.kids en kleinkids gaan allemaal fluitend erheen:o
Beps :vanmorgen weer lekker met een bakkie naar boven terug
Viva : valt niet mee he meissie:kus:
Roanna : ook weer gaan werken, dus gelukkig beter. Ik ben wel naar afspraak geweest en nu bij dochter. Op de grote baan is nu te rijden, de straten zijn een spiegel
Trl : :kus:
@Toos: Meid toch… geweldig. Weer in het lijstje. Geen wonder dat jij ook zo hoog scoort op FB. :unibrow: Het is een en al lucky, maar mag ook wel een keer he. Jij hebt ook andere tijden gekent. Ik gun het jullie van harte hoor!
@Bloem: En jij ook al goede zaken gedaan met reisje naar Italie. Beter zo. Kan niet mooier!!!
@Raak: Ook ik ga fluitend naar de TA hoor. Niks geen moeite mee en ook nooit gehad. Je bent toch nog weg kunnen komen, ondanks de ijsbaan in jullie straat. Stoer hoor! Maargoed, er moet ook beleg op brood komen he. Hi, hi.
Verder even niets te melden verder. Hier alles in de straat nog steeds goed begaanbaar.
Toos lekker hoor nog een keer in het lijstje, het is je gegunt.
Bloemmie heerlijk hoor er zat ook maar 4 dagen tussen het ene bezoek aan italie naar de andere, groot gelijk om te gaan genieten.
Raak toch nog de straat uit kunnen komen, maar het is spiegelglad, was bij paps daar is het gewoon 5 graden warmer dan hier…bij hem in de straat was het 4.5 graden bij on -0,5 toen ik net thuis kwam.
Roanna weer helemaal opgeknapt.???
@Viva: Ja hoor. Weer helemaal de oude, zeg maar. Op het werk zeiden ze al van miss was het wel een te lage bloeddruk zoals ik het hun vertelde hoe ik me voelde gister. Maargoed, we houden het even in de gaten.
Zo hee, wat een verschil van temperatuur dan. Woont je paps meer in het centrum of aan een grote weg dan ofzo?
Paps woont midden in Den Haag, een beetje richting kijkduin, ik woon natuurlijk aan de buitenrand van Den Haag, denk dat daar het verschil in zit.
Tja zou best kunnen je bloedddruk te laag, de volgende keer zorgen dat je zoute drop bij de hand hebt. (weet ik alles van, heb altijd lakrisal in mijn tas)
Goeiemiddag, @Roanna: Zou zomaar kunnen dat je bloeddruk te laag was, wat te laag suiker zou ook nog kunnen. Maar in de gaten houden @Viva: Was hier ook, al is het bij jullie extremer. Ik reed vanmorgen met -4 hier vandaan en bij de tandarts, zo’n 20 km hier vandaan, was het 0 graden en geen sneeuw. Hier in de wijk is de weg zo verijst dat er haast niet meer op de rijden valt
Wat mij betreft mag het warm water gaan regenen. Ben dat geglibber en geglij wel zat. Zal er niet inzitten, hoorde net dat het weer flink gaat sneeuwen, jippie:finger:
Voor degene die wel wat nieuws uit willen proberen. Hebben gister caribische kip gegeten, is echt lekker en zo klaar. Is een kruidenmix van moggi of knarr weet het niet precies. Stukjes kip aanbraden, blokjes aardappel en paprika even meebakken. Dan de kruidenmix en kokosmelk erbij en dan 20 minuten laten pruttelen. Eten met rijst, hmmmmm
@Toos: Mmmm… klinkt lekker. Lijkt zo te lezen een beetje op kip piri piri. Is ook zo lekker, alleen een bietje heet/pittig.
Ja, zo net op het nieuws te zien, staat ons nog heel wat te wachten wat de winter betreft. Ik ben het ook zoooooooo zat. Geef mij de :zon02: maar!! Je kunt beter rond deze tijd in Australie zitten. Ha, ha.
Ja is veel beter of jamaica. Daar is het nu ook 32 graden. Pfffff wat doen we hier nog:crybaby:. Kip piri piri is inderdaad pittig, caribische kip niet. Misschien speciaal voor jou, misschien kan het ook met truthaan:evil:
Niet alles geloven wat ze schrijven hoor… Ze zeggen dat er in N-H 10cm is gevallen… Nou het heeft wel gesneeuwd… maar zeker geen 10 cm :dag:
En kom maar op met dat warme water-regenbuitje
Cyn in de lijn Amsterdam is het huilen met de pet op, zag het net op het journaal, nou hier staat ons ook nog wat te wachten…pffffff…en koud dat het hier is…brrrrrrrr.