@kaylo: ook weer langs geweest. @Toos; ga jij een zaterdag naar de vakantiebeurs;) Ik ook hahahahha
veel bij gelezen maar eigenlijk niets blijven hangen.
Ik ben vandaag een zeef. te veel gebeurd op het werk. niet ernstig maar het is het nieuwe jaar dus veel mensen ziek
@Roanna
Heeft de griep jou nu ook te pakken? Rustig aan en laat kokkie je maar lekker verwennen maar zo te lezen is ie daar al druk mee bezig. Beterschap!
@Toos
Ijsland bij jou op het eiland. Kruip maar lekker dicht bij je nieuwe haard he!
@Beps
Zoooooo he, das een hele pak sneeuw. Ik zag vanmorgen beelden bij het nieuws en was toch wel blij dat het hier niet zo was.
@MK
Jou pupsels niet meer in de sneeuw maar in de pap
@Kaylo
Ook voor jou een gelukkig en gezond 2010 :kus:
@Roanna: Hoe is het nou?? @Beps: Jammer dat je moet werken en niet naar de VB kan. @Marion; Inderdaad vandaag lekker bij de haard gezeten. Ben niet buiten geweest, de weg hier is net een ijsbaan. Grappig om te zien hoe ze hier de bocht om glijden @Kaylo: Ook voor jou de beste wensen voor 2010
Roanna beterschap meissie en doe rustig aan.
Vandaag waren de wegen beter te berijden als gisteren, maar hier in de straat is het nog steeds een ijsbaan. En nu vriest het weer dat het kraakt.
Hier ook al kwakkelen, hubs is al weken verkouden, ik af en aan, en nu Damber al 2 dagen beroerd, maar die heeft nog wel gewerkt, vandaag denk dat ze morgen wel even thuis blijft.
Schoonzus heeft de mex. griep maar ging op wintersport met de hele bups dus is van ellende toch maar mee gegaan. Zoonlief ook al ziek en zo vallen er om ons heen allemaal mensen uit.
De er zal wel iets akelijks heersen, een combi van weet ik veel.
Beps 30 centimeter sneeuw zo dat is nogal wat, en volgens de berichten komt er nog een pak bij nog ff en jullie moeten met sneeuwkettingen in de weer. Ach puppy ontstoken oogjes, gelukkig heeft de DA er wat voor.
Tlr, jij een waarschuwing voor de gordel, ik kreeg toen een bekeuring, terwijl Damber naast me zat zonder gordel en die kreeg een waarschuwing, ben nog nooit zo boos geweest toen, of allebei of geen een een boete,…was trouwens mijn eerste bekeuring ooit…was toen 45 euro, gosh wat baalde ik toen zeg. 23 jaar boetevrij gereden…in 2008 toen ik de vogel voor mijn vader ging halen, een rood stoplicht gemist, echt heb het echt niet gezien, maar was geflitst en daar was mijn 2e boete 150 euro…zo en dat was mijn doopzeel…
@Toos: Het gaat wel weer. Voel me nu niet meer zo licht in het hoofd en heb vanavond ook wel weer een bietje normaal wat kunnen eten. Hoop maar dat het tijdelijk was en ik morgen weer aan het werk kan. Weet zelf eigenlijk ook niet wat het was vandaag. Wel een paar keer naar de plee gemoeten… maar of je het dan buikgriep moet noemen? Geen idee.
@Marion: Ja, vond ik best sneu eigenlijk. Ik lag in ( heerlijk) bed en hoorde hem zo bezig en ik zei nog van la ma tot ik weer wat opgeknapt ben, maar het is nu klaar. Vond hij niet erg zei hij. Ja, lief hoor.
@Kaylo: Jij ook een heel goed en gezond 2010 gewenst. Gaan jullie nog op vakantie? Ha, ha, ha.
@Jac: Nou, dat is dan ook toevallig. Ik ben volgende week zaterdag ook op de VB.
Viva,zonde van het geld he die boetes,kan me voorstellen dat je kwaad werd,de een wel en de ander niet.Moet zeggen heb de gordel eigenlijk nooit om.Heb nu 15 jaar me rijbewijs en eerste keer dat ik aangehouden werd voor de gordel.
@Roanna: Gelukkig weer een beetje opgeknapt @Viva: Allemaal aan het kwakkelen. Soms heb je dat wel eens van die periodes dat het af en aan gaat. Tja en bekeuringen, zondegeld en inderdaad lullig dat de een wel een bon krijgt en de ander niet. Hoe is het trouwens met paps??
@Viva: Jeetje… dus ook velen in de lappenmand die kant op? Ik weet het ook niet of er wat heerst. Ik had dit zo inenen toen ik heel vroeg in de ochtend even naar de KD moest en dacht al wat het lijkt wel of ik dronken ben. Zo wiebelig was ik en dat bleef dus zo toen ik op wou staan en toen voelde ik me er ook misselijk bij en was spierwit. Daarom maar ff opgebelt dat ik ieder geval vandaag thuis blijf.
Overal nog glad zo te lezen. Gelukkig hier niet meer zo en het heeft hier ook niet meer gesneeuwd gelukkig. Maar bij Beps hebben ze zo te zien wel de volle lading gehad.
@Roanna: Misschien iets van het norovirus. Komt op als kak en ben je ook goed beroerd van. De een knuffelt met de wcpot en de ander zit er alleen maar op
Ik vandaag ook de kaarten voor de VB geregeld. Heb er echt zin in. Willen in ieder geval info halen over australie. Weten ongeveer wat we willen zien, nu nog de … op de i
met paps gaat het af en aan, suiker helemaal op hol vandaag dat hij in de gang lag, internist ingeschakelt en nu de insuline aangepast…ik krijg geen hoogte van die man, echt niet.
@Viva: Ik begrijp dat je hier echt moedeloos van wordt he!!! Dit kan toch zo niet langer. Met suikerziekte moet juist alles op tijd en als je het verslonst gebeurt dit dus en jij maakt je zulke zorgen om hem en hij doet maar. Om je dood te ergeren he? :hihi:
Zo, stiekum een nieuw deel geopend! Gefeliciteerd maar weer allemaal. Ik heb niet zoveel bijzonders te melden, werk weer full-time, dus druk. Ook hier geen sneeuw, maar gisteravond en vanmorgen wel een ijsbaan. Honden uitlaten was een gevaarlijk klusje. Maar nu vanavond waren de meeste stoepen alweer beter te belopen, gelukkig. IK HAAT DE WINTER!!!
** @ Roanna, beterschap, hoop dat je snel weer aan t werk kan @ Viva, sterkte met paps
*@ Raak lekker thuis aan t werk, * @ en Toos ook lekker thuis bij de open haard. @ TRL, foei! Altijd de gordel om! Ik voel me bloot, als ik in de auto zit zonder gordel, heb dat ding altijd om. @ MK, Bloemmie, Beps, Kaylo, Kolib…en??? Allemaal knuf.:kus::dag:
@Miere: Gelukkig dat het bij jou niet gesneeuwt heeft, alleen de stoep glad geweest. Hopen maar dat dat zo blijft.
Zag op buienradar dat we morgen weer een vers laagje sneeuw gaan krijgen, nou van mij mogen ze het houden hoor. Morgenochtend naar de tandarts, bahhhh.
Hallo allemaal weer op een nieuwe dag…
Hier echt veel sneeuw, zal straks ff zoeken naar een mooie foto van gister…
Nu bakkie naar boven brengen, met dit weer blijft Rubbie nog wel een weekje (of 2) thuis…(haha) ik vind het ook niets, maar ja, kan er ook niets aan doen
@Roanna: helemaal gemist: Hopelijk ben je weer wat beter vandaag…
@Viva: Paps blijft bezig. Nog even en dan ziet de D-dingens echt ook in dat hij een gevaar voor zichzelf wordt, en dat is wel een critirium tot opname. Moet je alleen wel via de HA regelen, die moet een nieuw gesprek aanvoeren(hij is ziek geweest he, daardoor gaan dingen sneller) Maar als ik zo lees is die DA ook een flapdrol, want die kan zelf ook ingrijpen…PRUTSER … :kus: voor jullie
Goedemorgen meiden,
Nou weer heelhuids naar het werk geglibberd, er is bij mij in de straat niet te lopen, denk dat er wel zo’n 7 cm ijs op de straat ligt, en aangezien we geen stoepen hebben is het dus glijen geblazen.
Beps ik krijg er zo ondertussen een sik van, heb contact gehad met de huisarts, hier hebben ze zo’n maatschap wel een aardige dokter hoor daar niet van, maar kan niets doen omdat ze mijn vader hebben overgedragen aan het DPteam, dat is een team van parnassia voor demente bejaarden, die brengen een advies uit over die mensen naar de huisarts toe. Volgens die psych. kan mijn vader nog wel zelfstandig wonen, nou uitgelult ben je.