TTT deel 136....weer een deel om vol te kletsen

http://www.caribbeanmag.com/cd/vc/index.cgi?action=createticker

Nou, ik zal er een naar gaan kijken. Heb net de kaartjes voor de VB besteld en uitgeprint, hebben we dat maar weer gehad. :wereld:

Nou, wat denken jullie ervan? Tijd om naar bed te gaan he? P & W kijken voor de liefhebbers.

Zo is dat, kan maar gebeurd zijn. Ik vind het een strak plan, ga geen P&W kijken maar lekker naar mn mandje. Heb al 2 nachten niet zo goed geslapen, dus een mooie tijd.
Slaap lekker :slapen: en tot morgen maar weer:kus::dag:

Weltrusten all. :kus: Tot morgen weer. :dag:

:slapen: Hopenlijk een goede nacht voor je toos. :slapen:

Truste allemaal…hier de rest van de avond geen sneeuw meer gehad, maar er ligt een lekker laagje, bovenop de ijzel, hagel…en nu vriest het dat het kraakt, dus dat wordt morgen weer glibberen.

:ITALY:Bloem29: 22-25 Januari: Collalbo Italie:ITALY:

Bloem29: 29 Jan- 1 Feb: Baselga di Pine Italie
Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side

En de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

goedemorgen all, iedereen die de weg opgaat : voorzichtig aan hoor !!!:dag:

Goede morgen … brrrrrr, het kijkt akelig koud buiten. Vandaag weer aan het werk voor zover ik gisteren kon zien. Deze week zijn we gestart met een online rooster, het komt alleen niet overeen met het papieren rooster wat ik gekregen had dus zo meteen nog maar eens checken.

En dan weer een nieuw deel. Gefeliciteerd! Ik dacht even Roanna gaat het doen maar ze was druk met het lijstje :wink: dus Toos moest de klus alleen klaren. Knap hoor, bevallen en dan ondertussen ook nog de lampjes aan maken en cocktails shaken.

Beps flink geshopt maar geen handige mop kunnen scoren
Viva moest glibberend naar huis
Raak nog aan het twijfelen of ze de auto uit gaat graven vandaag
Het kamertje bijna klaar, gelukkig had kokkie nog behang gevonden
MK moet de kids naar binnen sleuren, ze vinden het TE leuk in de sneeuw.
TRL, heb je al een slee voor C?
Toos zit vast op het eiland. Nog even en dan kan je naar het vasteland schaatsen he?

En nu eerst maar eens een hapje eten en de douche in. Ik heb de verwarming al flink opgestookt, het zal er inmiddels al wel warm zijn. En dan maar eens kijken of mijn vissen nog leven, ze zullen wel honger hebben.

Marion,ja heb een slee,maar helaas hier niet genoeg snee om te sleeen.
Jij vandaag weer aan het werk,succes of moet ik sterkte zeggen

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Goedemorgen meiden, ik heelhuids aangekomen op kantoor…
bij ons in de wijk lijkt het wel Thialf…wat een ijsbaan. Op de snelweg was het goed te rijden.
Marion lekker onder de douche,
Tlr, een slee maar niet genoeg sneeuw om met C. te sleeen.
Raak, al aan het graven???
Toos nog steeds vast op het eiland
Iedereen voorzichtig als je de weg op gaan, hier is het trouwens nu 2 graden dus dooi.

Vanmorgen aangehouden door de politie,stond bij de stoplichten naast ze hun voor echtsaf ik voor rechtdoor,zag wel dat die agent aan zijn gordel trok,maar ja was nog vroeg dus verder niet bij nagedacht,gaan de lichten op groen,komen ze achter me aan stopteken,ojee dus de gordel nog ff snel half omgedaan,zegt die vrouw owww je hebt hem nu wel om

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif

,dus bleef het gelukkig bij een waarschuwing…

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Viva : nee hoor, zit lekker met een kopje koffie op de bank. Ga zo wat telefoontjes plegen en zie later op de dag wel hoe of wat:dag:

@TRL
Jammer dat er niet sneeuw genoeg ligt. Maar dit weer houdt nog even aan zeggen ze dus wie weet kan je er zo met C op uit.
Wat een geluk dat je de kans kreeg de gordel nog om te doen. Is zo een hoop geld een bekeuring, ook zo zonde he.

@Viva
Ik zag vanmorgen de beelden uit het westen op het nieuws. Wat een verschil met hier (gelukkig). Ik heb met jullie te doen.

@Raak
Lekker banken met koffie. Groot gelijk als je van huis uit ook kan werken.

Goedenmiddag inmiddels.

Nee, niet op het werk, want ik voelde me vanmorgen zoooo beroerd. Het leek net of ik zweefde. Voelde me net zo’n zomby. Kokkie schrikken en ik weer van, is verder niets aan de hand. Geen pijn of zoiets dergelijks. Ik ben terug naar bed gegaan en vandaaruit even mijn werk gebelt om te zeggen dat ik me niet zo lekker voelde en vandaag niet kwam. Geen probleem, ik moest maar ff uitzieken.

Nou, ik ben nu even beneden om een hapje te eten, want dat had ik nog niet gedaan. En ach… zooooo zielig die kokkie…heeft alles alleen gedaan daarnet. De kamers weer ingeruimd en stofzuigen enzo. :redface:

Nou, hier is het ook lekker aan het dooien zo te zien. De straten zijn alweer schoon en we hebben een lekker zonnetje erbij.

Maargoed, ik ga weer ff liggen… want het zit nog niet helemaal goed. Zweet me kapot.

:dag:

Goeiemiddag,
Hier is het nog steeds een ijsbaan en sneeuw
@Trl: Waren ze wel in een goeie bui, beetje mazzel mag ook wel
@Raak: Hoop dat je verstandig bent en thuis bent gebleven. R. belde vanmorgen, was drama in het brabantse land.
@Roanna: Zomaar ineens ziek, hoop dat je gauw weer opknapt. Beterschap

Toos : ja hoor de auto staat lekker ingesneeud en het is hier spekglad in de straat, blijf dus lekker thuis werken :stuck_out_tongue:
Roanna : meisje wat is dat nu, laat je dan idd maar lekker verwennen door kokkie,lief hoor ! Beterschap he enne heerlijk uitzieken hoor

Zo ik er ook weer, met de kleine smurf naar de DA geweest, lichte oogontsteking, maar we gaan gewoon smeren dus…

Zo naar het werk en hier ligt gewoon 30 cm sneeuw he… TE erg…

Allemaal voorzichtig
Oh ja VB, ik moet dan werken dus helaas ik ga niet mee

Beps,30cm sneeuw:retard:,dat is behoorlijk wat.

Roanna,beterschap

@trl
Alleen een waarschuwing, daar ben je goed vanaf gekomen dan!

@roanna
Ziekjes, van harte beterschap :kus:

@beps
Een ontstoken oog en nog volop in de sneeuw.

@raak
Toch maar thuis werken, als het kan is het mooi en wel zo veilig.

@viva
Hoe is het nu bij jullie, nog steeds zo glad?

Wij hebben hier vanmiddag weer wat sneeuw gehad, we zitten dus nog steeds in een witte wereld. Hier gelukkig (nog) geen last van ijzel enzo alleen van die papsneeuw op de weg.

Lieve dames !!! SORRY SORRY SORRY !!! Lang geleden dat ik ben langs geweest :o

Eerst een vooral voor iedereen een héééééééééééééééél Gelukkig 2010 gewenst !!! :kus:
Wel wat laat, maar beter laat dan nooit …

Heb nog niks bijgelezen, ga dat zeker en vast nog eens doen …

Ik wens iedereen hier het allerbeste en vooral een goede gezondheid (belangrijk toch ???)

En ik beloof “plechtig” dat ik meer zal binnenspringen en bijkletsen :wub:
Het waren hele drukke dagen, maar die zijn toch heel leuk verlopen.
Hoop dat verder met iedereen hier alles goed gaat …
Hele vele :kus: voor iedereen !!!