TTT deel 136....weer een deel om vol te kletsen

Roanna,tuurlijk heb ik dat gezien,had er zelf ook al aan zitten denken,maar dacht ach wie weet komen ze nog een keer

Nou, ik ga maar eens even kortings kaartjes bestellen voor de VB.

See you later. :dag:

Had gekunt, maar omdat ik er ook een gepost had, houden we het maar op die van Toos. Toch?

@Raak: Ja ben er helemaal versleten van. Moest ook in mn uppie bevallen he
@Roanna: Moet ik ook nog doen. Morgen maar
@Trl: Dat is ook wel zo, maar als ze een hele poos niet meer langskomen vind ik het een beetje onzin. Kunnen er zo weer bij he

Roanna : goed idee, moet ik ook nog bestellen
Toos : weet jij al welke dag jullie gaan dan of maakt dat niet uit ivm de prijs?

Nee maakt niet uit qua prijs. Wij gaan op zaterdag;)

Toos : oh is wel een gezellige dag om te gaan. Wat heb je een gave ticker

@Toos: Oh, daar was je dus druk mee om die mooie ticker erop te krijgen. Mooi hoor!!!

@Raak: Ja, wij gaan ook op zaterdag, want Toos mag introducee,s meenemen naar de party van ADR. >>> Ha, ha.

Ja leuk is die ticker he, kan ik niet vergeten wanneer we weggaan

Roanna :oh nou dan zal ik mijn agenda ff nakijken en dan proberen wij ook wel die zaterdag
Toos : voor een party ben ik wel weer in hoor, wordt weer eens tijd he:)

Borrelen in de caribische bar. Hebben 's avonds nog een etentje, was vorig jaar ook weet je nog:drugged:

Zodan moest gewoon bijlezen.

Mooie update’s voorbij zien komen.Beps een rib uit haar lijf kwijt bij de marko, en niet eens een mop gekocht. Roanna, Toos en Beps kunnen niet met manlief behangen, ik kan het wel met hubs maar doe het altijd met Damber, vroeger deed ik het met mijn moeder. Ik ben dus ook de klusl*l hier in huis, maar heb er een gloeiende hekel aan. Roanna jij toch mooi mazzel met het vinden van het behang op de zolder.
Toos heb je goed gedaan hoor, alleen bevallen een nieuw deel met alle toeters en bellen geopend…en gelijk het lijstje aangepast.
Zit eigenlijk tv te kijken de rock een goede film, en er spelen toch wel 2 snoepjes in mee…Raak lopen bij jou de pingins voor de ramen langs, nou hier niet is veel te koud voor ze.

@Toos: Inderdaad. Zo’n geheugensteuntje heb jij soms wel nodig en dit is een uitstekend middel zo. Wij helpen je ook nog wel evne onthouden hoor tegen die tijd. :vak01:

@Raak: He ja, gezellig. Doen we net of we boven op dat dakterras zitten. :zon02:

@Viva; Sneeuwt het nog bij jou? Hier wel, de hele avond al aan een stuk door

@Viva: Even voor de goede orde… die rollen lagen al jaren op de zolder, maar hij had er alleen die hij dacht nodig te hebben vanaf gehaald, denkende dat het alles was. Maar nee, nog 2 rollen dus en nu hebben we teveel. Maar geef nix. Jij ook al zo’n goeie klusser dus. :thumbsup: Goehoed zeg!!!

Zou ook wat voor jou zijn Roanna…volgens mij heb je ook last van DDDDDD

@Toos: Hebbe ze die ook voor mij dan? :question: :dope: >>>

Toos : jaja dat herinner ik me nog wel hoor:o maarre toen had je wel nachtdienst gedraaid en dat hoef je nu lekker niet
Roanna : wil jij ook een geheugensteuntje ??
Viva : jij altijd de klusser?? Achhhh nou ik niet hoor, mij krijgen ze niet zo gek, ga net zo lief verhuizen, hoef ik zelfnix te doen haha
Jaja de pinguins lopen hier gewoon los, belooft weer wat he voor de morgenspits. Moet eigenlijk’s middags weg maar weet het nog niet wat ik doe

@Raak: Zal een zooitje worden met die pinguins op de weg bij jou:lol::lol:. Nee heb geen nachtdienst nu, komt helemaal goed toch

@Roanna: Zal vast wel dat er voor jou een ticker te vinden is