Cyn : Dankjewel. Ze zijn nu paar daagjes bij ons tot ze vertrekken maar nu ff op visite bij vrienden.
ellow ikke weer thuis
maar voelt niet echt als thuis, alles netjes en schoon, nieuwe mega tv (wat is ie groooot) nieuw kastje, droger komt morgen, auto is nu bijna 2 weken bij de garage en nog niet gemaakt…
blegh… druk… ik ga ff in struisvogelmodus en doe net alsof er nix ‘moet’ ff ontstressen en strax lekker in mn eigen grote mega bedje slaaapuhhhhhh
cciiiaaoooo
Cyn: 2 Maart Thailand…
![]()
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif
En de verjaardagen nog …
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Goedemogge
Bloem : ook weer veilig thuis gearriveerd en heerlijk weer in eigen bed geslapen. Schoon huisje nu met allemaal nieuwe leuke dingetjes om van te genieten
mogguh
ja cker, geslapen als een roosje, en alles is mooi schoon en strak, te strak, ben van alles kwijt en het voelt nog niet echt als mijn huis
alsof er een andere energie hangt ofzo, maar goed… komt wel weer…
Bloem,weer veilig thuis in een lekker schoon huisje met een nieuwe tv,wie is er zo lief geweest?
Vanavond lekker knuppelen met Beps.Veel plezier jullie beide.
Raak,dat was dus geen lolletje 3 uur rijden door de sneeuw.
Trl : nee niet echt:tongue: hoe is 't met jullie? makelaae al geweest met info?
Raak,vandaag komt de makelaar foto’s maken … Hij kan alleen geen foto maken van de deur,want daar zit een een plank voor…
Met C gaat het goed,alleen is hij s’morgens zo vroeg wakker pfff
vroeg wakker…ja ik ook hahahahaha…
Nee ben wakker, lig nog in mn bedje(dit is toch wel een manier waar ik aan wennen kan …)
Zo eerst maar eens beneden poetsen, want mn vriendin komt vanmiddag ‘koffie drinken’ en die is lees ik, alleen maar een “net huis” gewent ![]()
:dag:
Bloem&Beps: veel plezier alvast vanavond!!!
Ik weer te werk, de hele week alleen zaterdag en zondag vrij… lekker lang weekend dus ![]()
Gisteravond weer even lekker zitten janken met M… haha… vaste prik zowat
Maar wel weer erg lief :wub:
:dag: :kus:
Cyn : zijn je tranen opgedroogd?
Trl: suc6 dan, nee geen foto van ingeslagen ruiten, is niet zo’n goeie indruk he:lol: Ja kleintjes kunnen vroeg wakker zijn he. Ik ben ook geen langslaper dus heb er niet zo’n last van gehad vroeger
Beps : ohhhh vriendin op visite die van schoon houdt, hoor ik altijd graag, goed voor de omzet :hihi:
Raak: ja voor vandaag zijn ze wel weer op… Vanavond niet online omdat mijn vriendinnetje langskomt… Dus spreek hem vandaag waarschijnlijk niet ![]()
goedemorgen meiden, hier is het echt mega druk…het werk stapelt zich behoorlijk op.
Bloemmie volgens mij is er bij jou een fee langs geweest.
Raak, laatste dagen aan het aftellen
cynnie gehuild met M.
Beps aan de poets, voor visite
Tlr straks je huis op de foto
Toos beterschap meis…(je weet me te vinden he)
Roanna huis al op het internet.
HAHAHA vooral als je weet hoe ik schoonmaak: Ik koop een fles And* draai de dop eraf, en als je die lucht ruikt denk je dat de gastvrouw GIGA gepoestst heeft ;)!!!
Zo nu de schapjes…
Wat een rust hier… nou zo stofzwiepen… en dan ben ik wel klaar…
EN dan komt Bloemmie en gaan we eens kijken of we die week in april gaan vastleggen(we gingen, hebben die datum geprikt dus in de lijst…nu boeken!!! JAJAJAJAJAAAAAAA nog 11 wkn)!
@ beps krijgen we nog meer visite dan? als je zegt dat er een vriendin komt die van schoon en netjes houdt…? die ken ik niet hoor!!
Oh my god!!! Ik kan dit weekend gewoon gratis naar Turkije… En ik wil gewoon niet… hahaha… Zaterdag heen en zondag terug… Naar Antalya… ![]()
Goedenmiddag. :dag:
Jee… wat irri dat kadertje rechtsonderin. :beef:
@Bloem: Welkom terug. Zo te zien, een hele fijne tijd in Italie gehad en nu al weer op naar het volgende reisje. Super!!! Eerst vanavond even met je vriendin naar A en de M. Heel veul plezier samen.
@Viva: Ja, maar nog niet op Fanta. Wel op de site van de makelaar. Jij mega druk dus. Nou, het is bij jullie ook vaak alles of niets he!!!
@TRL: Als het goed is nu bezig met de makelaar.
@Raak: Spannende momenten op het ogenblik. :kus:
@Cynthia: Yeh… nie gek dan. Ga je het doen?
@Beps: Lekker aan de poets geweest? Ja, dan wil je toch goed voor de dag komen he!! Hi, hi. Moet ik nu ook als we wel kijkers krijgen. Pfff…
Roanna: haha ik ben heel erg aan het twijfelen… Wil niet alleen namelijk ![]()
Kan en/of mag je niet iemand meenemen dan? :idea: