@Raak: Mooi hoor dat het een geslaagde dag was. Tja… en voorlopig ook zo compleet he. Maargoed… wat je dochter en man gaan doen, vind ik toch ook heel knap en dat is voor jullie toch ook weer iets om trots op te zijn en dat zijn jullie kennende… vast. En ach… een retourtje Bonaire is zo geboekt. Ik denk ook aan jullie deze week hoor. :kus:
Vond het toen al zo erg dat onze zoon ging “emigreren” :lol: naar Franrijk en dat is bij wijze van spreken haast naast de deur. Ik hoorde net al de kreet… komt goed schratje. Inderdaad… komt goed!!!
@Beps: Mochten jullie het patroon willen hebben… ff een mailtje naar mij. :lol: :lol:
Zo, hier weer wat wits gevallen ( niet zoveul ) en zo te horen… zijn we er nog lang niet van af. Bah, bah, bah!!!
Werkse iedereen. :dag: Fijne dag verder, where ever you go, what ever you do.
Goedemorgen meiden, heb weer een hoop updates voorbij zien komen, en ik sluit me er maar voor vandaag bij aan.
Wat een prutweer zeg, vanochtend in een megasneeuwbui naar het werk geglibberd. Nou genoeg te doen hier, dus ik ga op meeleesmodus.
Raak…denk aan je meis, zal niet makkelijk zijn deze week.
Trl : water was goed op temperatuur hoor, ze hadden het niet koud. Ja, zijn slechtere plaatsen te bedenken he dan de caribbean @all, dankjewel, komt zekers goed hoor. We hebben nog een zware week aan feestjes en etentjes te wachten tot donderdag en uiteraard alles vol emoties. Tegenwoordig zijn afstanden rekbaar he. Hebben laptops,webcams en telefoons.Geboekt voor de eerste trip is er ook al en uiteraard zijn we heel trots dat ze hun droom gaan realiseren
Goeiemorgen,
Ben de laatste dagen ziek geweest, heb behoorlijk last van die spuit gehad en sn*tverkouden. Alleen de vissies een beetje te eten gegeven. Heb wel meegelezen en sluit me maar aan aan de updates. @Raak: Denk aan je hoor, zal toch allemaal niet meevallen, ook al kun je op allerlei manieren contact houden:kus:
@Cyn
Een avondje geruzied gisteren. Kan niet altijd koek en ei zijn he ;)? En een meningsverschil hoort er bij zo nu en dan. Als je er maar uit komt samen, dat is het belangrijkste.
@Roanna
In A ook weer een laagje van die troep gevallen.
@Viva
In de meeleesstand want het is TE druk op het werk voor een babbel. Bij jullie in de buurt weer bar en boos zag ik op het nieuws. Bij Beps ook trouwens. Ze moeten jullie wel hebben deze winter he?
@Toos
He meis, ik vind het echt zooooo vreselijk voor je. En al zegt die arts dat het goed komt uiteindelijk, dat is een schrale troost als je vooruit wil en veel pijn hebt. Kus voor jou!
Zojuist M. nog even kort gesproken aan de telefoon… Hij bleef maar bellen, en stuurde ook een sms dat ik moest opnemen…en ja hoor!!! hij heeft zijn excuus aangeboden (jeeeeeeh wat een mijlpaal) voor onze ruzie gister… Maar goed… kwam opzich wel van 2 kanten… dus was toch al niet boos op hem… Straks weer lekker gewoon gezellig online met hem :biggrin:
Nu nog even werken, zo naar huis aan de zuurkoolstamp… mjammie
Dames…langs deze plaats neem ik afscheid van jullie,heb mijn functie als beheerder Griekenland neergelegd.
Dat was het dan,ben erg teleurgesteld in de redactie;studenten die komen en gaan,die totaal geen’‘feeling’'hebben met dit forum.
Jeroen,ik, jullie allemaal hebben het groot gemaakt,mede door inzet,ideeen,inspraak.
Ik droeg het over aan Bloem om meer aandacht te besteden aan Griekenland;en dat ging goed,koos haar niet zomaar.
Imke en ik '‘timmerden’'een Griekenland-forum klaar volgens het boekje.www waardig.
Imke ging en Yvonne kwam,totaal geen feeling met dit forum,totaal geen flexibiliteit toen ik aangaf door pc problemen bepaalde bestanden niet op tijd te kunnen leveren.
Ik ben er klaar mee,ik stop.
Bloem,kun je mij verwijderen uit de helpdesk wonen en werken?
Probeerde het via PB maar is ook intussen geblokkeerd.
Dames,tot slot:
WE hebben www groot gemaakt met alle inzet,niemand doet daar voor onder;we waren zo’‘close’'een community waardig…
Sluit jullie in mijn hart ondangs de problemen onderling…was ook niet altijd makkelijk(Beps,Bloem)
Meiden… ik heb jullie even het nieuwtse patroon gestuurd voor de zwemkleding van onze mannen.
@Hans: Nou, daar schrik ik even van. Vind het best jammer voor je dat het allemaal zo heeft moeten lopen dan. Je kunt toch nog wel gewoon hier blijven komen en zo nu en dan eens meepraten? Of mag dat ook al niet meer? Wel heftig allemaal hoor!! Nouja, indien het zo is… het ga jou ook echt goed dan. Jammer!!!
Hans : wat vind ik het ontzettend jammer dat je helemaal uit beeld gaat verdwijnen. Tuurlijk zijn er overal weleens troubles maar die horen ook weer opgelost te kunnen worden:confused:Hoop echt dat het je goed gaat en we nog hier of daar iets van je zullen vernemen
Toos : meissie wat is dat balen zeg dat je er steeds vanalles bovenop krijgt.Alsof die spuit en pijn al niet genoeg was he:kus:
Cyn : weer lekker msn-en vanaaf:wub:
Roanna : ik ben de winter ook meer dan beu:tongue: Heb vandaag 3 uur in sneeuwbuien gereden, gatver de gatver
Beps: morgen een leuke avond in het vooruitzicht, gezelli !!!
Trl: Belgisch limburg, 1.5 uur heen en 1.5 terug en constant sneeuwbuien:slywink:
Vind sneeuw alleen maar leuk’s morgens heel vroeg als het wit en ongerept is en ik NIET de weg op hoef:D