Oh, ik heb 'm. Zo bedoel je. :wub:
Roanna: ja collega’s mogen wel mee… Maar mijn 2 collega’s moeten beide werken…
En heb net iemand anders gebeld, maar die kan ook niet ![]()
Oh, da’s sund. Gaat zoiets zomaar aan je neus voorbij. Jammer hoor. :disgust:
Goeiemiddag,
@Cyn: Nou ik zou het wel weten hoor, ik ging lekker naar Antalya
@Beps+Bloem: Veel plezier bij A&M. En een reisje boeken, is niet verkeerd toch
@Viva: Weet ik wel hoor, is wederzijds he:kus:
@Roanna: Huis nog niet op fanta maar wel op de andere site. Zal fanta vast vlug volgen denk ik. Kunnen de kijkers komen.
O ja voor de ADR gangers die tulin kennen, ze is zaterdag geopereerd aan dr kakementen. Kreeg een smsje van surfarie, alles was goed. Wel lief he
Vanavond naar de kapper voor de landingsbaan en zo en weer in model knippen. Is eigenlijk wel nodig
@Roanna: Vind die kader helemaal niks zo, mogen ze van mij zo weghalen
@Trl: Succes met de makelaar
Toos: istanbul??? ![]()
Nou heb besloten het niet te doen… mams is weer lekker positief erover… en heb nu echt even geen zin in gezeik… ![]()
@Toos: Mocht je miss Tulin zelf nog een keer smsen, wens haar even beterschap van mij.
Jij ook al de landingsbaan sneeuwvrij laten maken?
Moet ik ook nodig weer doen.
Hier regent het al de hele dag, maar ben hier blijer mee, dan die vieze sneeuw. :vak02:
Nee, dan liever maar niet he!!!
@Cyn: Bedoelde natuurlijk antalya:D
@Roanna: Nou vind hier ook geen r**t aan. Pfffff ben toe aan de :zon02:
@Roanna: Wil haar morgen even smssen, zend van jou ook de groetjes
@Toos: Oke. Bedankt alvast. ![]()
Oh ja Toos… hoe is het nu met je? Gaat het weer een beetje, of houd het nog steeds niet over? Heb je nog veel pijn, of is het al een bietje aan het minderen?
@Cyn ben dit weekend helaas niet vrij want anders haha…;)!!!
@Toos: Van ons/mij ook graag… mooi dat alles goed gegaan is… en jij voor jezelf ook een dikke :kus:!!!
@Roanna: Heb ik weer gemist dus: Waar staat huis??? Kan ik ff gluren bij de buren haha…
Ehhhh en toen, oh ja, mijn landingsbaan is ook weer sneeuwvrij, en ben nu in blijde afwachting van vriendin en rubbie… lekker avondje voor ons!!!
Nee schiet nog niet echt op, maar kan een week of 2, 3 duren voor die spuit echt resultaat geeft. Daar hopen we maar op he
@Beps: Doe ik enne bedankt!
@Toos: Oh zo ja. Nou, doe dan voorlopig nog maar even kalm an hoor.
@Beps: Je had nog niets gemist hoor meissie, want ik had hier nog niks op gezet, dan alleen dat het bij de makelaar op de site staat. En natuurlijk mag je gluren bij de buren, maar verwacht er niet teveel van. Hi, hi.
@Roanna: Ja die is lekker makkeli: bij de makelaar op de site…ik weet niet wie de makelaar is haha
Ohhh ok, ondertussen een piepende telefoon gehad…ik ga ff kijken
:lol::lol::lol:
:dag:
Nou ziet er toch top uit!!!(ja ok die van de tuin, is niet helemaal je van het… maar goed… jullie staan er netje op hoor!!!
En nu maar afwachten tot de kijkers komen…
Oke, bedankt hoor!
Ja, zeg dat wel. Laat die ene maar komen hoor!