Goedemorgen vanuit een witte wereld:p
Beps : weer andere “eend”
Viva : kleine troost: ik moet de schapjes ook nog doen
Bloem : heb al gestemd hoor, fijne dag ciao:biggrin:
Goedemorgen vanaf een witte Veluwe. En daar ben ik weer zoooo :disgust: blij mee.
Hier ligt niet zoveel, maar genoeg om het wit te laten zijn. Gelukkig schijnt er nu een heerlijk zonnetje, dus hoop dat het gauw wegsmelt.
@TRL: Ik heb daarnet nog even gekeken, maar het staat er nog niet op. Komt vanzelf wel denk. Ik hoorde dat het een paar dagen kon duren, dus het zal een dezer dagen er wel opkomen. Jij ook succes met je afspraak met de makelaar. Hopenlijk kunnen jullie tot een oplossing komen.
Zo ladies, de schapjes hadden we gistermiddag al gedaan en vanavond uit eten, dus had niet veul nodig. Zo dadelijk ff de vrijdagrituelen inhalen en dan is het weer klaar voor vandaag. Er draait nu nog een:was:.
Zal zo ook nog ff stemmen.
Iedereen een heel fijn weekend. :dag:
Zo, heb gestemd! :dag:
Roanna,zit je aan de goede kant van de veluwe hier een goed pak sneeuw.De woning die ik had gezien is verkocht
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif
,aan de ene kant misschien maar goed,want hij staat eigenlijk in een 'verkeerde"wijk.
Veel plezier vanavond met het etentje
Ff een plaatje van mn nieuwe apparaat:
http://i00.twenga.com/huishoudelijk/koffieautomaat/de-longhi-esam-6620-prima-donna-p_543191vb.png
Heerlijk kan er alles mee zetten, koffie sterkt, maar veel melk JAMMIE!!!
Beps: typisch med**markt ![]()
Ik weer te werk! Hier ook wit :finger:
:dag: :kus:
Goede morgen meiden … en helaas weer vanuit een wit brabant ![]()
Gisteren had ik al een brief van de N bij de post, je had gelijk TRL, een heel boekwerk met vragen. Ik hoef me het weekend dus niet te vervelen. Ook een briefje erbij met de mededeling dat ze zullen proberen voor 8 maart de definitieve beslissing te geven. Een weekje of 5 dus als alles goed gaat, en dat klinkt al anders dan 3 maanden. En natuurlijk is het ff slikken op 11 februari, de datum waarop het ticket nu stond, ook op mijn verjaardag zal hij er niet zijn das ook balen. Maar er is nog hoop en ben zo druk met van alles en nog wat dat die weken ook wel voorbij zullen vliegen. M vliegt vandaag weer naar huis, beter daar alles af te wachten dan bij zijn familie in Istanbul. Ook bij hem teleurstelling natuurlijk. Aan de ene andere kant de hoop dat ze hier in Holland een positief besluit gaan geven. Aan de andere kant de angst voor een afwijzing. What we do then, zegt ie, I want to be with you, don’t want to loose you. En dan zijn daar de wijze woorden van Beps. Stap voor stap. Waar een wil is is een weg, al moet je soms wat verder reizen.
Het verdere nieuws hier. Gisteren de boodschappen al gedaan en vanmorgen uitgeslapen. Samen met N ontbeten en nu is ze even bij kenissen op bezoek. Vanmiddag naar het voetbal, verbaast me dat het nog niet afgelast is maar we zullen zien. De was draait en dat is nodig, door de stress gewoon vergeten de boel bij te houden, en er ligt me een bult nu. Domme gans die ik ben ![]()
@Cyn
Ik denk niet dat er verschil zit tussen Ankara en Istanbul. Als het goed is werken ze volgens dezelfde regels toch?
@Viva
Ook kaartjes voor de HHbeurs. Gezellig een dagje erop uit met Damber
@Roanna
O das lekker, een avondje een Bali!
@Beps
Een nieuw koffieapparaat en knap balen dat het dan niet werkt. Maar gelukkig is daar de eend dan nog even
@Bloem
Aan het genieten in Italie! Super dat je het zo naar je zin hebt.
@TRL
Amstel live andere keren mooier, dat is jammer. Maar even goed toch een gezellige avond met je vrienden gehad en dat is het voornaamste he. Heeft iedereen eens nodig op zijn tijd.
@MK
Zonder stroom gezeten en dat is geen pretje met dit weer.
@Raak
Op de bank het weekend of heb je nog gezellige plannen?
Marion gewoon volhouden hoor, de moed echt niet laten zakken. Vandaag heb ik nix gepland, morgen voor de kleinkids Aqua cinema en voor de hele familie een champagne brunch, dus kom het weekend wel door hoor.Dan de rest van de week tot donderdag dochter en schoonzoon hier in huis en dan naar Schiphol. Zal dus niet veel tijd hebben om hier te verschijnen:frown:
Zoals je weet niet mijn ervaring: Zelfs vandaag melde de dame nog: Als iets niet lukt, bel me gerust even, en we zijn er vandaag en morgen gewoon weer voor u!!
(Alkmaar is echt TE erg, amsterdam nog erger…;))
In Alkmaar is er ALTIJD wat met die winkel… Haha daarom koop ik er alleen nog maar games voor de wii en cd’s en geheugenkaartjes… en verder niks/noppes/nada ![]()
Hihi Ellende was in amsterdam, alkmaar wilde niet verkopen(tenminste, ze hadden niet op voorraad, helaas, was 400 euro goedkoper haha!!!) Maar goed, app doet het PERFECT!!! Heerlijk bakkie!!!
@Raak
O nee, ik laat de moed echt niet zakken hoor. Voor alles is een oplossing zegt men ![]()
Jij weer van alles te doen morgen, aqua cinema … ik heb er nooit van gehoord. Wat moet ik me er bij voorstellen? Zwemmend film kijken ;)? Dan champagnebrunch … jammie. En dan volgende week, nog een paar dagen je dochter dicht bij je en dan … pfff zal niet gemakkelijk zijn he? Ik denk aan je :kus:
@Beps
Apparaat in aktie nu begrijp ik? Nu aan het genieten van een lekker bakkie.
@Marion: Nee, nu aan het werk hahahaha!!!
Marion : ja idd, in het zwembad film kijken, is iets helemaal nieuws, zal het maandag weten te vertellen. Altijd leuk toch voor de kids:)
Hahaha ik vermaak me weer opperbest met wat foto’s van een peruaans dier ![]()
Cyn: 2 Maart Thailand…
![]()
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif
En de verjaardagen nog …
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Roanna,leuk etentje gehad? Veilig thuis gekomen?
Marion,is het voetballen van J nog doorgegaan?Hoe gaat het met het invullen van het papierwerk?
Raak,vandaag filmkijken in het zwembad,ben benieuwd hoe dat is.Veel plezier
Gistermiddag mezelf buiten gesloten,trok de deur achter me dicht maar de sleutels zaten nog aan de binnenkant,normaal geen probleem,heb reservesleutel in de portemonnee,maar de sleutel aan de binnenkant zat scheef,dus uiteindelijk maar een ruitje ingeslagen.
@TRL: Wat een toestand zeg!!! Gelukkig met een raampje op te lossen!!!
Ikke ben niet wakker te krijgen. Rubbie al om 6 uur naar zn werk, en ikke lig nu nog met de klepdoos op bed…
Zo mn haartjes kliederen: mn landingsbaan is nogal zichtbaar!!!
mogguh
@ beps ik ben benieuwd, kan ik die nieuwe koffie machien ook bedienen?
@ raak aqua cinema???
@ marion duimduimduimduim
@TRL jeetje, je eigen ruitje ingetikt, oeps!!
gaaap tis hier bewolkt en dat betekend= vreselijk koud, brbrbrr nou ja
je moet er iets voor over hebben zegt men
ciaooooo
overigens allemaal bedankt voor het stemmen
mag niet baten denk ik… jammer de bammer
Beps,ja zeg dat wel me,gelukkig is me broer glaszetter dus ruitje zal me niet al te veel gaan kosten.
Jij nog lekker met de klepdoos op bed,heerlijk