@TRL: Ja hoor. Het was zeker een leuk en lekker etentje geweest en daarna nog ff met de familie naar hun huis ( in de straat ) en daar nog even doorgeklets en toen maar naar huis. Was aardig op tijd weer thuis.
Jeetje… dat was dan ook even wat he!!! Schrikken… maar gelukkig toch op kunnen lossen.
@Bloem: Nou, hier ook koud hoor… maarre… blijf nog lekker even genieten hoor, want het is alweer bijna voorbij. Enneh… graag gedaan hoor!! :dag:
@Beps: Zo hee… alweer een nieuw speeltje erbij. Ik zei toch al, dat ze daar op die “markt” leuke dingen hadden. Nou, geniet ervan he!!
@Raak: Mocht je het toevallig nog lezen… heel veel plezier vandaag met de familie daar in Noordwijk. :dag:
Latersssss. Moet de weekendkranten nog lezen en zit nog in de doll… dus het wordt echt zo’n luie zondag. :o
Haartjes zo in de laatste laag(als de ‘landingsbaan’ bijgekleurd is…) en dan ff uitspoelen. Volgende keer maar streepjes als Rubbie thuis is…ik kan zover niet bij mn achterkant, door mn nek…
Ik heb er dacht nu 4 en heb daar een speciale bak voor. :chin:
Krijg ook soms van deze gene uitnodingen voor die andere spelletjes, maar dames… ik ga er niet aan beginnen hoor. Kom ik helemaal niet meer van mijn plaats. Vind die guppebakken al zo “verslavend”. :evil: Hi. hi.
Maar jullie… heel veul plezier ermee hoor.
@Beps: Alles onder controle bij die landingsbaan? Is het gelukt?
Zo, ga nu ff lekker languit in mijn eigen wasbak hier. :dag:
@Roanna: Het lijkt erop… nu nog nat… zo eens in model brengen, maar mn guppenbakken(of beter die van jullie!!) moeten gepoetst…
Ondertussen bij FV geoogst en gezaaid, en bij het restaurant burgers gebakken en geserveerd en nieuw eten op het fornuis gezet…multi-tasking dus…
Ja helemaal gelukt(alleen de streepjes niet, rubbie is werken dus ik kan dat niet alleen)
Nu aan het ‘inpakken’ want ik moet over 30 min weer aan het werk(tot 23 uur)
dus…
(lamme arm: je weet dat je alleen maar hoeft te klikken he, dus borstel aanklikken, omhoog in de bak klikklikklikklik…schoon… niet schuiven enzo…krijg je echt een lamme arm van…)
Goede avond …
Eindelijk een beetje tijd om hier bij te lezen. Gisteren vanaf 's middags visite gehad. De een na de ander kwam onverwacht binnen druppelen. Ook nog een logeetje erbij dus dan heb je de handen even vol. Vanmiddag kwamen zus en zwager neefje weer halen, mijn bob de bouwer nog even de kapstok opgehangen. Zonet heeft me, myself and I nog vloerbedekking op de grond in de muurkasten gelegd en toen was het weekend al weer bijna voorbij.
@Cyn
Lekker gegeten en dierenfoto’s gekeken. Een lama misschien?
@Roanna
Ook al heerlijk gegeten en daarna nog gezellig aan de koffie.
@Beps
De haren weer mooi in de verf, alleen nu de streepjes nog
@Bloem
Nog aan het genieten in Italie, de laatste dag alweer. Gaat altijd veel te snel he?
@TRL
Nee, nog niets aan de formulieren gedaan Kan je niet maken als er bezoek is. Misschien zo meteen nog even en anders zal het dinsdag worden want morgenavond moet ik de woonkamer uit ruimen, tenminste een heel groot gedeelte. Dinsdag komen ze mijn plafond weer texen.