Marion,het was wel gezellig bij de vrienden van amstel,maar vond eerdere jaren waar ik geweest ben toch wel leuker.Novastar vond ik niet zo en Rowen Heze hoefde voor mij ook niet.
Cyn,denk soms wel eens ligt er maar net aan hoe de wind waait en welke bui ze hebben op de ambassade of consulaat…Heb ook positieve en negatieve verhalen gehoord van Istanbul en Ankara…Lijkt soms net een loterij,maar wie niet waagt die niet wint
Ik heb echt een topdag gehad in Verona, wat een mooie stad en zoveel sfeer en zoveel te zien!
Ik ben nu weer in een bergdorp, voor het schaatsen. En toen kwam ik erachter dat 2 van mijn reisverhalen genomineerd zijn… dus 2 zitten er bij de laatste 6
Verder??? ben het even kwijt.
Wij vanmiddag een stroomstoring van ruim een uur…
Straks lekker uit eten met collega’s en oud-collega’s, 14 vrouwen, het zal vast een kippenhok worden
Zo ik weer thuis. Heel kort koppie haar(voor mijn doen) er is wel 10-15 cm af!!!
Nu via Med*a Markt terug, een cappu app gekocht. Die “eend” werd me toch echt te duur. Ik dronk ondertussen voor meer dan 15 euro per week koffie(in mn “eendje”) Nu binnen 1 jr dit er weer makkelijk uit dus niet getwijfeld…
Rubbie m nu aan t installeren
@Bloemmie: Spannennnddd!!! En je Verona-dag had ik gelezen… SCHITTERENDE FOTO’S!!!
en ik voeg met bij Marion: Schitterende update…dus ik kan ff onderuit!!!
Bloem: wat een prachtige foto’s!!! Is ook wel een stad voor mij zo te zien Genieten he daar!! :dag:
Beps: te dure eend… Dus nu weer een ander app…
Ik weer thuis… Als het goed is straks met mijn :wub: online… En dan zien we wel weer… Morgen werken en morgenavond oppassen op mijn kleine vriendje En zondag maar even uit eten met paps en mams denk ik
Nou ik ben weer thuis… het nieuwe app was dus niet compleet de (#& N)%#)PRUTSERSSSS hebben onderdelen weggegooid waardoor je het niet in gebruik kon nemen…PRUTSERSSSSSS
](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [
Goedemorgen meiden, vanuit een witte wereld gedver weer sneeuw hierzo.
Bloemmie geniet meis.
Beps toch weer aan de eend vandaag, en geen cappu van de nieuw machine ik vind dat altijd zo balen als je wat koopt en het is niet compleet.
Tlr. ik heb ook zo een sensea die vierkante een zwarte, wilde eerst een machine kopen waar gewoon bonen in moesten, maar die waren toen zo’n 500 euro vind het een hoop geld voor een koffiepot.
Vandaag aan de boodschapjes had er gisteren geen zin in, maar vandaag moet ik,…en dus wordt het ploegen door de sneeuw…
Iedereen een fijne dag.
Zo terug uit almere, nw app gekocht, dan maar ‘iets’ duurder… Rubbie nu aan het instaleren(net een compie, allemaal instellingen, enzo…) en dan straks werken…
@Bloemmie: Maak je niet druk…;)!!! Koffie blijft HEERLIJK!!!(en hij is nog niet weg, kan jij hier gewoon aan the eend…)