TTT deel 136....weer een deel om vol te kletsen

Marion : krijgen we gewoon korte vingertjes want uiteraard draaien we gewoon door tot jullie je positieve antwoord hebben:kus:

Marion: pfff jemig… Hoop dat ze jullie niet al te lang laten wachten… :kus:

Marion, jeetje je geduld wordt op de proef gesteld zeg…nou we duimen rustig verder.

Tlr… -16 ben je wel goed, jeeetje…

Goeiemiddag,
Weinig te melden vanaf hier. Gister bij de ortho terug geweest, was weer een SM behandeling. Er is flink in gespoten, helpt het niet, en die kans is er, dan kan het nog een keer of anders stamceltherapie. Hij zei ook dat er voor de derde keer aan het bot “geknabbelt” is en dat daarom de genezing heel traag is. Hij heeft me verzekerd dat het echt goed komt, moet alleen engelengeduld hebben.
@Marion: Blijf ook doorvingeren hoor, het is wat je zegt geen afwijzing, dus wie weet.
@Viva: Wat een rotsituatie en leuk he dat de instanties niet eens de moeite nemen om terug te bellen. Wordt je echt vrolijk van
@Roanna: Dakkapel wordt gefixed, is in ieder geval verzekeringswerk, dat is mooi he. Verder een spannende tijd. Blijf ook voor jullie doorvingeren
@Trl: Veel plezier bij amstel live. -16 zou wat zijn als dat gebeurde, ik kan het niet terugvinden op knmi of buienradar. Wie weet

@TRL: EIND volgende WEEK…??? Ze kunnen niet verder kijken dan 3 dgen voor een ‘echte’ voorspelling, en alle weermensen zijn gescheiden omdat ze NOOIT nakome wat ze beloven haha… Ik wacht het wel af eerst het weekend en dan zien we weer…

Hier nu wat rustiger… mensen hebben de storing gemeld, en de mensen zijn nog op het werk

@Marion: Om onnozel van te worden…tot 3 mnd wachten…bahhhhh…

hahaha Beps wat een vergelijking…hihiihhihi…en ja gelijk heb je.
Tlr ik kan ook niet terug vinden…
Toos…ik stuur je een portie engeltjes voor het geduld, je wordt er allemaal niet vrolijk van, en knabbelen aan je schouder. Zo is het vaak genoeg geweest toch. …beterschap meis.

@Viva: Ik bedoelde natuurlijk…23.45 uur terug. :redface: Maar ik zag dat ze die dag ook met Ski vliegen en dat zijn andere tijden waaronder ook zoiets van 6 uur s’morgens terug. Moet er niet aan denken.

@Marion: He, wat laten ze jullie weer in spanning zitten, maar wat je zegt… ook geen afwijzing dus… we gaan door.

@Toos: Wat vervelend nu weer dat met je schouder. Vind het zo naar voor je. Echt hoor. Dit schiet toch echt niet op zo. Maargoed, je weet in ieder geval nu weer wat meer en wat er eventueel nog mogelijk is. Hoop echt voor je dat het gauw over en pijnvrij is hoor!

-16? vlagnic Gatsie… niet meer normaal. :beef:

@Raak: Bizzy? :dag:

De werkenden onder ons… werkse. :dag: Bij de een razenddruk en bij de ander het systeem eruit, dus lekker rustig zo. Hi. hi.

Hoorde het ook maar van een collega die de weersvoorwachtingen altijd heel goed in de gaten houdt,ivm met zijn schaatspassie…

Dinsdag komt de makelaar bij mij,om gegevens op te halen en foto’s te maken.

Zo ik thuis, vanavond lekker rustig aan, kaasfondu(JAMMIE!!!) en lekker nietsen…

Morgen misschien naar mn zusje… gezellig
Doeggie ik meld me vast af(al zal ik best af en toe binnenwippen en misschien mee kletsen, maar saampjes vrij, en saampjes morgen vrij… dan is er vast ineens ergens een ‘avondmarkt’ hahaha)

Beppie: no details please :wink: Geniet van jullie vrije avond en dag :wink: En ohjee… naar je zusje… Ik ben gewaarschuwd :wink:

Hier alles wel weer ok… :wink:

@Beps: Volgens mij is er ergens “markt” in de polder. Verkopen ze ook van die leuke speeltjes. :slywink:

Wat is het hier stil zeg…ik zeg ook welterusten.

:thailand:Cyn: 2 Maart Thailand:smiley: :thailand:

Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Goedemorgen:dag: voor iedereen een fijne dag

Goede morgen meiden …
De rust is inmiddels weer een beetje terug gekeerd hier. En och arme jullie, maar hopen dat we snel iets horen, anders hangen de vellen straks aan jullie duimen :wink:
Gisteravond naar de school van J geweest voor de ouderavond. Geen bijzonderheden gelukkig, geen hoogdraver maar dat wisten we al, en dat ie graag de clown uithangt was ook geen nieuws. Dus het was eigenlijk gewoon een gezellig babbeltje met de leraar.

@Cyn
Jullie na de zomer aan de slag voor het visum. Waarom Änkara? Woont ie niet dichter bij Istanbul?

@Viva
Hahahaha … jij komt me toch altijd mooi uit de hoek. Een ontsnapte tbs-ser. Maar je hebt gelijk, is echt erg die foto’s.
Paps grijpt nog steeds naar de fles, pffff … of alzheimer alleen niet genoeg is he? Nu is ie helemaal niet meer voor rede vatbaar. Ik heb zooo met je te doen en hoop echt dat ze heel snel met een oplossing komen.

@Roanna
Bob de Bouwer langs geweest en toch een foto met tuin op de site. Ze zullen wel weten waar ze mee bezig zijn moet je maar denken. En misschien vind je zelf nog een mooie foto waar de tuin wel in bloei staat.

@TRL
Hoe was Amstel live? Heb je het naar je zin gehad?
Ook jij krijgt de makelaar op bezoek. En nu maar hopen dat jullie snel wat meer ruimte krijgen met zijn tweetjes.

@Toos
Meis toch, ook met jou heb ik te doen. Telkens die vilpartijen en dan NOG veel last blijven houden. En al zegt de arts dat het goed komt, je wil je gewoon NU geen pijn meer hebben. Kus erop!!

@Beps
Naar de avondmarkt geweest gisteren. En … wat hadden ze in de aanbieding ;)?
Vandaag een vrije dag en bij zus op bezoek, veel plezier samen.

@Raak
Is very busie. Deze dag nog en dan is het weer weekend he. Mag je lekker uitrusten.

Marion: het maakt qua tijd niet zoveel uit… en het schijnt dat ze in Ankara iets makkelijker zijn met het afgeven van het visum. Of dat waar is weet ik niet… maar voor M. maakt het dus niet zoveel uit :smiley:

Verder erg rustig hier…

Dus ik maar aan het werk…

:dag: :kus:

Goedemorgen meiden, wat scht weer zeg het komt hier met bakken uit de hemel. Gisteren kaarten besteld voor de hhb, samen met Damber een dagje meidendingen leuk. Ook ik het 2e kaartje gratis gewoon via internet even gezocht staat er gewoon de code op die je moet gebruiken voor de lid aanbieding. Was geen punt om even wasmiddel te halen, maar heb ze nu al binnen hihiiihi.
Voor mij vandaag geen rituelen heb gisteren alles al gedaan, dus ga zo op naar de boodschapjes.
Iedereen een fijne dag.

Goedemorgen all :dag:

Nou, hier is het weer niet veul beter. :thumbsdown: Gelukkig geen sneeuw.

Heb ook even andere dingen gedaan dan de ritulen, die ik naar morgenochtend heb verschoven.

Morgenavond heerlijk naar Bali. Restaurant dan he!!! Mijn schoonzus en zwager zijn morgen 40 jaar getrouwd en geven een onderons etentje. Nou, heb ik wel zin an hoor!!

Verder sluit ik me ff aan bij de mooie update van Marion. Heb momenteel weinig te melden vanuit hier.

Iedereen een hele fijne dag nog verder en tot laters. :dag:

Roanna : was schijnbaar een goed trouwjaar
Viva : ook geen rituelen vandaag, kaartjes voor de hhb
Cyn : denk niet dat het aan de stad ligt hoor

Raak: je hoort heel vaak meiden ook dat Ankara makkelijker is met het visum afgeven… Maar goed zoals ik al zei… Ik weet het ook niet hoor… Dit is wat ik gehoord heb :wink: