TTT deel 136....weer een deel om vol te kletsen

Wat een rust hier zeg!!!

Trl: zeker ajax aan het kijken??

Ik zo maar slapen… askim is ook moe, en het is megakoud bij hem… ook gewoon maar 2 graden ofzo… Dus die ging ook maar naar bed… Hij moet zondag uit eten… maar wil niet omdat hij dat alleen met mij wil enzo… :wub: vet lief!!!

Nou morgen weer te werk… dus tot morgen! :wink:

:dag: :kus:

Cyn,ja was nog spannend.Wel lief van M toch. Slaap lekker

Sorry dames, ik heb het een soort van erg druk de laatste dagen.
Morgen ben ik thuis aan het werken dus misschien een beetje meer tijd:confused:
Marion : duim me helemaal kapot voor jullie:tongue:

:thailand:Cyn: 2 Maart Thailand:smiley: :thailand:

Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Moge…

Ik mag vandaag overdag werken, dus vanavond lekker thuis met mn mannetje, en zowaar morgen ook de hele dag haha!!!

@Marion: Ik duim en duim en duim…

@Raak: Dat is het leven he: Werken tot we erbij neervallen :wink:

@ all kijk uit aub als je de weg op moet. Hier een ijsbaan, zie ze zo van de weg afglijden:tssk: nix gestrooid !!

Marion,hier draaien de duimen ook.

Hier de wegen wel goed gestrooid,maar het blijft veradelijk…Hoop dat het droog blijft vandaag want wil vanavond toch wel naar de vrienden van Amstel…

Goede morgen …

@Roanna
De foto’s niet zo geslaagd. Valt ook niet mee denk ik, in het voorjaar als alles bloeit ziet alles er toch wat mooier uit. Ook dakkapellenarie niet langs geweest. Hopen dat ie vandaag wel op komt dagen.

@TRL
C ziek opgehaald gisteren. Zijn ze in het begin bijna nooit ziek, als ze eenmaal naar het kdv/school gaan begint het feest. Veel kids die elkaar dan lekker aan gaan steken. Gelukkig ging het thuis al weer wat beter en hoop dat ie je vannacht niet weer wakker gehouden heeft.
En dan de rechtzaak. Zou te gek voor woorden zijn als jij je geld niet zou krijgen. Kwamen ze er wel heel gemakkelijk van af. Even zitten en ze zijn weer klaar. En geloof echt dat er bij zijn die er zo gemakkelijk over denken, die hebben overal sch*t aan. Maar vandaag moet je daar maar even niet aan denken. JIJ gaat naar Amstel live … geniet er van!!

@Cyn
Vandaag weer aan het werk al voel je je nog niet top. Hoop dat je het vol kan houden, valt niet mee om thuis te liggen als je daar niet voor bent gemaakt he :wink:
Askim ook al aan het klagen over de kou? M zit in Istanbul, al een paar dagen sneeuw en ontzettend koud zei hij. Hij had handschoenen en een muts gekocht. Wen er maar aan, zei ik, want als je mag komen krijg je het nog veel meer kouder.

@Raak
Och arme, je valt weer met je kont in de boter he. Meteen er weer vol tegenaan op het werk.

@Beps
Wat een verwennerij he? Vanavond en morgen lekker thuis bij je hubbie. Geniet er van!!

En dan vandaag het uur U! Komt ie of komt ie niet? Over even zullen we het weten. Het ene moment ben ik rustig en even later komt daar weer zo’n ‘zenuwaanval’. Hetzelfde bij M, al houdt hij zich groot, ik hoorde het aan zijn stem gisteravond. Gistermiddag was ie iedere keer gaan wandelen buiten, kijken of de auto van UPS kwam, zo zal het vandaag weer gaan denk ik. Ik zie hem gewoon zenuwachtig op en neer drentelen :wink: Wat was ik graag daar geweest om met hem het antwoord af te wachten.
Maar goed kanjers … hoe het antwoord ook uit gaat vallen. Jullie in ieder geval allemaal bedankt voor het duimen, julllie zijn schatten :kus:

@Marion: :kus: En ik blijf tussen de bedrijven door duimen !!!

Hier weer zo lekker aan de gang.,…

Goedemorgen meiden.

Tjonge wat een zenuwengedoe Marion, ook ik duim voor jullie, en idd in Istanbul is het bar koud, collega en zijn vrouw zijn afgelopen weekend er geweest voor een steden trip, echt mega koud, en sneeuwstormen.

Roanna geen mooie foto’s, misschien heb je er zelf nog een paar van de tuin als hij in bloei staat, kan de makelaar die misschien gebruiken.

Raak mega druk…doe rustig aan meis.

Cynnie weer aan het werk, ook kalmaan…het duurt nog wel een paar dagen voordat je de oude bent.

Beps vanavond lekker vrij, en samen met hubbie op de bank, lekker hoor na al dat werken.

Tlr, hopelijk C weer beter, balen hoor zo gaat je verlof op aan aan die sprokkeluurtjes, je kan het wel beter gebruiken nietwaar.

Voor de rest ben ik het kwijt, ik voel me weer helemaal goed, gisteren pasfoto’s laten maken voor het nieuwe paspoort en rijbewijs, ik lijk wel een ontsnapte tbser wat een hoofd zeg, je mag niet lachen, niet glimlachen je moet bloedserieus in de camera kijken helemaal rechtop en rechtvooruit en dan ook nog iets naar beneden…dus van de week maar even richting stadsdeelkantoor om de boel aan te vragen.
Gisteren weer naar paps geweest, was weer hetzelfde verhaal…aan de drank dus, voor de rest ach ik heb het er maar niet meer over, helpt toch niet, de instantie’s moeten nog bellen.
Zwager verleden week vrijdag geopereerd aan een nieuwe heup, die is gewoon maandag al weer thuis gekomen, zo snel…

fijn een garage bij je huis…hahahahahaha.

:dag:

Ik weer te werk… Lekker… :wink: Mijn computer doet het niet, en de telefoons doen het ook niet… hahaha… zal dus niet veel doen vandaag :wink:

Marion: oooh zo spannend!!! :smiley: Mijn M. en ik gaan in juni alles eens rustig samen bekijken hoe en wat… Maar M. gaat dan naar Ankara ipv Istanbul… :smiley: Ik ben aan het duimen!!! :smiley:

Beps: werkse!

Raak: werkse!!!

TRL: vanavond naar Ahoy… Leuk hoor!!!

Viva: moeilijk hoor die situatie met je paps!! :kus:

Hier trouwens totaal niet glad… Of ik heb het niet gemerkt… Dat kan ook nog :wink:

Nou ga maar even thee zetten ofzo :smiley:

Goedemorgen all. :dag:

Zo, de klusseman is net geweest en voor hem moet dit een klusje zijn, dat voor hem makkelijk te doen is in een paar uurtjes en gelukkig ( al is het dan verzekeringswerk ) niet al te duur uit gaat vallen.

Verder heb ik samen met de medewerker van de makelaar besloten, dat er toch 1 foto van de tuin opkomt, omdat het de diepte goed weer geeft en het extra grote dakkapel goed uitkomt. Nouja… wie nie waagt , die nie wint he. Moeten ze maar even over de rommel heen kijken en anders gewoon… niet doen!!!

@Viva: Nog even een keer… ik weet dat je druk bent met alles, maar hoe weet jij je vliegtijden dan? Ik heb op hun site gekeken en als wij wel
met Correnda vliegen, wij om 4 uur s’morgens vertrekken en s,avonds om 25.45 uur weer terug gaan. (onder voorbehoud ) Zou niet gek zijn dan. :thumbsup:

Zo, iedereen werkse verder en vast tot later ergens weer. :dag:

Roanna, ik kon tot 31 januari kosteloos van vliegveld wisselen, heb dus gebeld voor de tijden van rotterdam, dat was om 10.00 uur 's ochtends, lekkere tijd, maar terug om 9.00 uur landen op rotterdam, dan wordt je dus om 1 uur snachts op gehaald dat vond ik wat minder, vandaar omgezet naar amsterdam…en daarvan weet ik dus de tijden…

hoe laat is 25,45 uur bij jou???

:ninja: DRUK DRUK DRUK!!!

Rustig rustig rustig haha :smiley:

Geloof me rustig aan doen we haha…

Nou meiden, even snel want had al op weg naar het werk moeten zijn. Maar wilde jullie niet langer laten wachten.
Kreeg net voor 12-en het telefoontje van M. En … we moeten toch nog ff wachten op het antwoord want onze aanvraag wordt, voor nader advies, voorgelegd aan de afdeling visa kort verblijf in Nederland. Dit kan 2 weken tot 3 maanden duren. Maar … we hebben in ieder geval GEEN afwijzing, we zijn dus de moeite waard om verder bekeken te worden :wink:

Marion,nog even geduld dus…:kus:

Nou dames,haal de wollen onderbroeken maar tevoorschijn hoor net hier op het werk dat het eind volgende week heeeel koud gaat worden,temperatuur kan s’nacht wel en s’morgens vroeg wel -16 worden…