@Beps
Plannen voor een verbouwing. Hub gaat in de wc aan de gang tijdens jou vakantie. Das prettig, is de rotzooi aan de kant als je weer terug komt.
Met vriendin naar de HHbeurs, met korting helemaal gezellig he?
@Roanna
Eindelijk staat daar dan het bordje TE KOOP!!!
@Cyn
Is het liggen moe. Voel je je al een beetje beter vandaag?
@Miere
Weinig te melden bij jou maar das beter dan een hoop slecht nieuws toch?
@Toos
Nog steeds last van de schouder. Pfff ik heb met je te doen. Moet toch een keer de goede kant op gaan zou je zeggen :kus:?
@TRL
Nee, geen telefoon vanuit Istanbul gisteren. Wel een paar keer een telefoontje met privenummer. Dan klopt je hart echt tot in je keel, zijn ze het of niet? Voelde ik me gisteren over het algemeen wel rustig, dat is nu wel anders en op het moment gieren de zenuwen door mijn lijf want ze hebben gezegd dat het vandaag verstuurd wordt. Nog even tussen hoop en vrees he, het is gewoon frustrerend dat je hierin afhankelijk bent van anderen. Maar jij weet hoe het voelt he? Hoe is het bij jullie?
@HHB: van 13 t/m 21 feb(als ik het goed heb tenminste) Wij gaan woensdag de 17de
@Toos: ouders gaan begin juni(5de als ik het goed heb) Tuurlijk zal dat goed zijn… en wie weet gaan wij nog die kant op haha(zal wel niet, ik zou er niet op rekenen…
Ellendig van je schouder!! :kus: hopelijk valt het vandaag mee bij de ortho!!!
@Roanna: Spannend hoor, ik zal ook ruim blijven vingeren,… dingens…
Als het op de site staat ff melden hoor!!!
en toen…geen idee
Farms bijna aan kant, nu lekker voor de buis(kijken tegenwoordig veel 13th street, via up*) komt Jessica Fletscher…heerlijk!!!
Vanmiddag vergadering en dan een korte avond
hier inmiddels wat verbetering… Vannacht lekker doorgeslapen en voel me redelijk nu… Maar goed… we zien het wel Mams heeft gister 4 dvd’s gekocht… dus vermaak me wel denk ik…
Gisteravond even een uurtje met :wub: online… Die had al 2 dagen niet geslapen… had hem verteld dat ik zo ziek was en mega aan het spugen was… Dus die arme schat zat al 2 dagen in spanning of ik niet zwanger was… hihi… Heb hem maar uit te zenuwen gehaald gister…
Beps: gunstig die kaarten van de HHB… En ja ben zeker blij met me laptop… Die vorige laptop deed het namelijk bijna boven niet
gisteren wel meegelezen, maar was zooooooooooo druk op het werk, en gisteren ook nog visite thuis, nu dus even tijd om te reageren…
Beps lekker naar de huishoudbeurs, en krijgt een nieuwe pot…hihihihihi
Roanna heeft een bord in de tuin.
Cynnie iets beter, en is NIET zwanger hihihihihi…foei Cyn die jongen zo te laten zweten.
Toos vandaag weer naar de ortho succes meissie.
Bloemmie geniet in Venetie.
Tlr ook de boel opstarten voor de verkoop van je huis
Marion ik duim met je mee…vandaag dus uur U.
Ik straks weer naar paps, maar eerst nog even werken. Met mij gaat het wel weer hoor…
Viva: haha die jongen had het zelf bedacht hoor… Haha hij had het zelfs zijn schoonzus en mams verteld dat hij bang was dat ik zwanger zou zijn… Dus die kwamen ook voor de webcam om te vragen of ik het echt niet ben… Hahaha en dat terwijl s*x voor het huwelijk not done is… Hij zat er blijkbaar wel erg over in
Och, kreeg een mailtje en vergeet zomaar het nieuws te posten. Of ja, zoveel nieuws is er nog niet. M kreeg vanmiddag een berichtje dat UPS morgen de papieren komt brengen. Moeten we dus nog een dagje geduld hebben. Ze hebben mij niet gebeld en weet niet of dat goed of slecht nieuws moet zijn. Bij Raak belden ze wel en ik weet niet of ze dat altijd doen als het visum afgegeven wordt. Ze houden er daar de spanning wel in he :(?
Lekker lang licht nog he? Nu wachten op de lading die ze voorspellen.:disgust:
Ben ik ook weer even. Niet dat ik veul te melden heb hoor.
De makelaar had vanmorgen wat foto’s naar mij doorgestuurd, waarvan ik dan mocht zeggen, welke op de site komen. Moet eerlijk zeggen… was er niet zo kapot van en heb zoiezo de foto’s van de tuin afgekeurd. Althans voor voorlopig!!( Niets ten nadele van de fotograaf hoor!!) Die maken we zelf in het voorjaar wel, als het wat mooieder weer is en de tuin wat opgeruimd is…en…indien het huis dan nog niet verkocht is… Dit was echt niet om aan te zien, vond ik dan he!! Speelveldje wilde ik er wel bij op.
Zou vanmiddag de klusseman voor de offerte van het plafond komen… kon ook weer niet. Komt nu morgenochtend, zegt tie. :disgust:
@Cynthia: Nouja, als s*x voor het huwelijk not done is, hoeft niemand zich toch eigenlijk zorgen te maken. :p:lol:
@Marion: Oh, spannund. Ik blijf de hele avond fing…ik bedoel duimen voor jullie hoor!!!
@Toos: En? Wat zei de ortho? Zat er weer een ontsteking bij?
Kreeg vandaag een brief van de rechtbank,die meid die me fiets toen had gehad is 23-12 voorgeweest en was toen in hoger beroep gegaan,ze moest €230,- aan het gerecht betalen en €293,- aan mij.Nu was het weer voor geweest en ze moet het nog steeds betalen als ze dat niet doet,moet ze voor het ene bedrag 4 dagen zitten en voor het andere 5,er wordt nu een incasso buro opgezet en als ik daar niet op wil wachten kan ik zelf een incasso buro inschakelen,nou ik wacht wel hoor…
TRL: en als zij er nou voor kiest om te gaan zitten?? Krijg je dan wel je bedrag?? En ik zou geen incasso inschakelen hoor… Kost jou dan ook geld… (in eerste instantie)
Ja dan kan ik fluiten naar me geld denk ik…Zal vast wel horen wat het wordt om nou 9 dagen te zitten lijkt me ook geen lolletje kost haar dan vakantiedagen denk,je gaat niet tegen je werkgever zeggen dat je de bak in moet…
Ga morgen onverwachts naar de vrienden van Amstel live… Vriendin heeft gratis kaartjes,maar kon ze niet meer vinden,nu weer gevonden,maar degene die in eerste instantie mee zou gaan had er geen rekening meer meegehouden,nu mag ik mee ( wel als 2de keus:beef:)maar dat maakt me niet uit
Jan S wel Nick en Simon weet ik niet,Kane,IOS,VanVelzen,Rowen Heze,Het goede doel,novastar,Xander de B,als die nog komt,die is geloof ik net weer vader geworden…