TTT deel 136....weer een deel om vol te kletsen

@Cynthia: Ja, op een gegeven moment heb je dat wel even gehad he!! Maargoed, als het je lukt om op te zijn, waarom dan ook niet. Lekker kletsen met jan en alleman toch!! :wink:

@Beps: Oh jee… razend druk dus. Tja… je zal nu ook maar zonder cv of ww komen te zitten. Moet er niet aan denken.

Enneh… ja zekers gaan julie in iedere geval nog dat weekje weg. Dussehhh… komt goed, komt de rest vanzelf wel weer een keer.

haha…Cyn wees blij met je kleptop…kan je in je bed, op je rug

Zo mn moeder had bij de ‘L*dl’ wasmiddel gekocht(a minder dan 3 euro) en dan krijg je gewoon 17,50 korting voor de HHB(huishoud…dinges) 2 kaartjes voor de prijs van 1 haha… dus mn vriendin en ik gaan saampjes voor de helft haha

*Hoi, ff dag zeggen. Weinig te melden vanaf hier, gebeurd niet zoveel. *

@ Roanna, staat je huis al op Fna?
@ Cyn, beterschap, ik weet wat het is, verveling van het thuis zitten. En ik was nog geeneens ziek.
@ Beps inmiddels klaar met werken, lig je al?
@ TRL, wat een poepie is het toch, kan die al een beetje tegen een bal trappen? Die kleine van mij staat nou, trekt zich overal aan op.
@ Marion, ook ik duim voor je, wat zou dat geweldig zijn, als hij gauw een x bij je zou kunnen komen.
@ Verder…werk, druk, of juist niet, rommel opruimen, ADR, en ik weet het niet meer…

Iemand vroeg of askim nog was geweest van t weekend. Ja dus, bijna altijd op zondag, en meestal ook op vrijdag. En ik ga vaak door de week een keertje daar naar toe.
XXXX:kus:

@Miere: Nee, althans vanmiddag nog niet. Ik heb vanavond nog niet gekeken, maar volgens Toos is dat meestal een paar dagen nadat de fotograaf is geweest en die was gister geweest.

Je ziet elkaar dus in ieder geval zo’n 3 x per week. :wub: Mooi toch!!

Ik heb net even gekeken en ook nog niet op de site van de makelaar zelf. Nouja… we wachten wel af. Zit in ieder geval al in de molen zeg maar!

Goeieavond,
Kom nog even een afzakkertje halen. Weinig nieuws te melden, het is nog groen hier:evil:.
@Beps: Naar de HHB, pfff is echt jaren geleden dat ik daar geweest ben. Ga ook liever naar de VB. Je vroeg naar mn schouder, wil nog niet opknappen. Denk dat er weer een ontsteking zit, dus morgen terug naar de ortho. Wanneer gaan jouw ouders naar ADR, kan misschien een kadootje voor tulin aan je ouders meegeven als ze dat goedvinden tenminste. Weet ik zeker dat het goed aankomt
@Cyn: Beterschap enne niks eten hoor totdat het over is, alleen drinken. Des te eerder ben je ervan af
@Roanna: Bord staat in de tuin. Weer een stap verder, spannend hoor. Geloof dat het bij ons een dag of 3 duurde voor het op fundo en huislint stond. Wat kan een mens een hoop verzamelen he en vind het zo herkenbaar. Was bij ons niet anders
@Kaylo: nee hoor je hoeft het er verder niet in adr over te hebben. Zullen het ware verhaal niet weten denk ik. Maar bedankt voor je aanbod

@Toos: Kan ik nog even wat in doen dan? :wink:

Ik ben nog nooit op de HH beurs geweest. Wil het toch ook wel eens een keer meemaken, maar of dat dit jaar is…vraagteken.

Toos, wat vervelend dan van je schouder. Duurt nu wel echt lang he!!! Enneh… hier ook nog groen, maar volgens de voorspellingen komt er morgen wel weer sneeuw deze kant op. Als dat zo is… hang ik me eigen op. :wink: Gatverd. :so:

Gaan we emigreren:zon02::zon02::zon02::wereld:. Heb trouwens geen idee wanneer de HHbeurs is, weet Beps wel. Enne van mij mag er ook wat in hoor;)

Ook goed!! >>>

Ik heb even een lekkere cocktail Hawai voor ons gemaakt. Komen we alvast een bietje in de stemming.

Mooie kaart hoor. :arrow:

Hmmmm lekker zo’n cocktail. Ja leuk he die kaart, had een foto van je opgezocht en daar een kaart van laten maken:lol::D:lol:

@Toos: Ja, dat dacht ik ook al. Alleen dacht ik toch echt, dat het een foto van jou was bij ADR gemaakt toen, maar dat maakt ook niet uit. Het was gewoon een mooi plaatje. :slywink: Wie er ook opstaat!!! :smiley:

:teeth::evil::lol::lol:

Ik ga jou trouwens van de week ook nog een mooie kaart sturen. Je weet wel waarom. :idea: Kan wel wat langer gaan duren, want er komt waarschijnlijk sneeuw en dan kan de post niet over de rails en al helemaal niet door de lucht. Vriezen de vleugels vast. Als het al niet de rails zijn!!!

Weet ik waarom:confused:, heb geen idee. Ben benieuwd. Je hebt het bij jouw kaart gezien, had ernstige vertraging, wonen tenslotte in achtergebleven gebied he. Zat geen luchtpoststicker op:o

Maargoed, ik ga even mijn WW zakje maken en dan ook maar weer eens een keer op tijd erin. Ga nog even een poosje tv kijken boven. Morgenmiddag komt er een klussenbedrijf een offerte opnemen voor de het plafond van de dakkapel. Kan maar beter weer in orde zijn, voordat er kijkers ( staan in de rij :unibrow: ) komen.

Weltrusten alvast en vast tot morgen weer ergens. :dag:

Slaap lekker all :slapen:

:lol::lol::lol: Je bent me er een!!! :wink:

Je weet maar nooit Roanna, voor hetzelfde geld komt er al snel iemand. Ik blijf vingeren, uhhh duimenhttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/duimen/150-duimen.gif. Ik ga er ook vandaag een beetje op tijd mn mandje in, dussss truste en tot morgen maar weer

By the way… ik heb je net een nog een leuke mail gestuurd. Heb je die alvast!!

Bedankt voor je duimen en blijf zo door gaan. :dag: Truste :kus: :slapen:

:thailand:Cyn: 2 Maart Thailand:smiley: :thailand:

Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Marion,hoe gaat het met de spanning,al wat gehoord?

Beps,naar de HH met vriendin gezellig.