Zo fotoboek besteld pffff…Makelaar gemaild dus afwachten nu.
Trl : ook voor jou veel suc6 met de verkoop van je huis
Roanna : toch wel eens lekker he zo’n grote opruiming houden
Toos : dat dat jij je aansloot bij de updates, komt er nog een heeeele flinke achteraan haha. Blijft idd een raar verhaal he van Yusuf
Bloem : ga er maar lekker van genieten in Venetie
Cyn: 2 Maart Thailand…
![]()
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif
En de verjaardagen nog …
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Goedemorgen…
Gister ging zo het lichtje bij mij uit, en voor 21.30 was ik al de binnenkant van mn ogen aan het bekijken!
Zag prachtige updates voorbij komen…dus hoef weinig te zeggen hihi…nou vooruit:
@Marion: Nu pas gaat het verwerken voor N beginnen. Wat fijn dat ze nog even bij jou kan zijn. En voor jou duim ik natuurlijk…en duim en duim en duim…![]()
@Roanna: Ohhh nu wordt het nog echter dus…jullie gaan op internet staan…ik ga straks kijken hoor!!!
@Viva: Het is idd een kwestie van een vinkje aan en een vinkje uit, maar ik weet dat Bloemmie ook al tijden op IE8 draait. Maar goed, doen waar je je goed bij voelt…
@Kaylo: Sterkte…
@TRL: SPANNENNNDDDD weer als zo ook jouw huisje te koop staat…en dan op zoek naar een nieuwe plek…
@Toos: Echt een wazig verhaal van Yusuf… en hoe ist bij jou…en je schouder???
Hoor je er niet veel over…
@Raki… :kus:
Goedemorgen all,
Beps : wowwwwwww daar hoef ik nix aan toe te voegen, behalve :kus:
lekker he een keertje vroeg onder de wol
Goede morgen …
@TRL
Jammer want je had zo’n mooi huisje. Maar idd, kan me heel goed voorstellen dat jullie er uit groeien met zijn tweetjes en dat ruimtetekort gaat opbreken. Hopen maar dat er snel een ander mooi huisje voor je komt.
@Bloem
Even een berichtje vanuit Italie. Vandaag naar Venetie … WOW!! Geniet er van!!
@Toos
Ontzettend vervelend van het kadootje voor Tulin. Jij hebt iets moois voor hen gekocht en dan komt het om een of andere duistere reden niet bij haar terecht.
@Roanna
Al druk bezig geweest met opruimen en al een hoop de deur uit. Scheelt je straks weer een beetje met verhuizen he.
@Raak
Zo he … jij was er al lekker vroeg uit vanmorgen. Weer werk aan de winkel vandaag of niet?
@Beps
Och arme … helemaal uitgeput gisteravond. En dan gaan de oogjes vroeg dicht he!
Marion : jaja ben zo weg, moet weer gewerkt worden nu he
:drugged: Hello ladies… Even snel een berichtje van mij…Lig sinds zondagavond 23.30uur zwaar ziek in bed/op de bank… Loop aan 2 kanten leeg dus voel me inmiddels een vaatdoek… Moet wel oppassen, want zelfs mijn halve glas thee blijft er niet in… ![]()
Marion: ik ga voor jullie duimen… :kus:
TRL: ik geloof dat het visum voor Belgie altijd een stuk langer duurt… Voor NL is het tegenwoordig circa 3 dagen… En ja… lekker he dat R. helemaal niet wilde… Maar goed… ben wel benieuwd naar dat meisje… M. zei dat ze wel ok was, maar dat ik veel beter ben :wub:
Nou ik duik er weer in hoor!!
:dag: :kus:
@Raak
Ja het is niet altijd feest
er moet ook brood op de plank komen he?
@Cyn
He meis toch. Nu heb jij de griep te pakken. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt :kus:
cyn : zit niks anders op dan uitzieken. Lekker warm in bed
Hier weer geen bal te doen ! Is misschien maar best ook, want typen lukt niet zo goed met dat rotding aan mijn hand !
Toos : als je wil, kan ik wel mijn licht opsteken in ADR hoor voor Tulin haar geschenk ?
![]()
![]()
@ cyn: Beterschap
@Kaylo: leuk dat je een berichtje heb gehad van hem!! als je weer een keer mailt de groeten van mij doen he!
Verder kalm aan met de hand. Hopelijk komt er gauw zonnig en warm weer!!! Juni komt steeds dichterbij
Verder sluit ik me bij alle updates aan!!!
Ga net als viva weer mee op de meeleesstand!
TRL : wat een schatje !!! Verleidelijke oogjes hoor ! hihi !!!
@kaylo
Heeft moeite met typen en wil de lamp aan gaan maken bij ADR
@TRL
Snap het helemaal hoor. In je eentje is het groot genoeg maar met zijn tweetjes wordt het al snel te klein. En met een kleintje kom je helemaal snel bergruimte te kort met al dat speelgoed.
@TRL: Wat een lekker kereltje is hij toch!!! En zo is het…voor Ajax… ;)!!!
@Cyn: Sterkte meis…ik weet hoe het voelt… uitzieken dat is het niets anders…
En ja: WAS HEERLIJK: Vroeg naar bed, vanavond weer hoop ik, werken tot 20.30…
Goh… wat een stilte…
Hier zojuist besloten dat het huis dit jaar waarschijnlijk voor gaat op vakantie(blijft waarschijnlijk he…) Rubbie gaat aan de slag in mijn weekje weg met de KD beneden…en misschien de badkamer nog in de zomer…
MAAR…komt er geen ventje in de zomer(puppie) dan gaat de vakantie voor de badkamer…hahahahahaha…en dit keer…mag het kereltje ook best een paar maandjes later komen ![]()
Goedenmiddag. :dag:
Zo ladies. Toen ik thuis kwam van het werk en de schapjes, stond er in enen een rood bord met KOPEN? in de voortuin. Kokkie was toen op dat moment ook niet thuis, dus hebben ze het er toch maar alvast ingezet, denk ik. Weer een stapje verder.
@Beps. Oh, wat heerlijk om te lezen, hoe jij dat schrijft. Als niet zus dan doen weer eerst zo en anders doen we zus en zo en even wachten. Hi, hi. Werkse weer even en vanavond weer lekker vroeg naar bed. Met die kou is er toch nergens “markt”.
@Raak: Ook weer druk aan de arbeid. Tja… niet alleen brood is nodig… ook het beleg he!! Jij ook werkse weer.
@TRL: Liefffffffffff :wub: Wat een kereltje en dan nu al met dat ajax-tenue aan. Geweldig.
@Cynthia: Beterschap en goed uitzieken hoor en wel proberen te blijven drinken he!!! :kus:
@Marion: Inderdaad zal dat schelen met verhuizen en we hebben op zolder alweer een hoop troep klaar staan voor de rommelmarkt. Gaat maar door en die man is er zeer gelukkig mee. Sommige dingen verkoopt hij ook via MP, vertelde hij. Nou, zal mij een zorg zijn, ik ben het kwijt!!
@Viva: Druk? :dag:
Verder heb ik Jac en Kaylo nog langs zien komen. :dag:
@Toos : Mocht jij hier nog lezen en of komen… :dag: bedankt voor de mooie kaart. Is vandaag met de postduif met enige vertraging bezorgd. Lijkt precies. :lol:
Roanna : zozo wat een update zeg enne bordje TE KOOP is er:thumbsup:
@Roanna: Ik blijf altijd hopen he…en ik ga hoe dan ook een weekje met Bloemmie op rondreis!!!
EN… nu echt te koop dus…spannendddddddd
Hier razend druk!!!
Uitzieken: blegh… kan geen films meer zien… heb pijn in mijn rug van het liggen/hangen… haha nee ik ben er niet voor gemaakt ![]()