trl : nee, beetje maar, morgen er weer vol tegenaan
Marion ::kus:
he he goedemorgen.
Meiden ik kon www bijna niet op, had ie8 geinstalleerd omdat facebook er anders steeds uit vliegt, maar wat een but programma zeg, dus die heb ik er vanochtend eerst maar weer afgekwakt, even puzzelen hoe het moest maar ik ben er weer.
Raak hoop dat je een leuke dag hebt gehad…
Marion even rust in de tent bij jou, en misschien nu leukere dingen aan je hoofd, een dikke knuffel voor jou en N.
Roanna weer bij vriendje Mac geweest, hihiiihii ik vind het echt niet te (vr)eten.
Cynnie krijgt een nichtje, ze liet haar doos mooi zien op de echo zo te lezen hihihihihii.
en toen was ik het helemaal kwijt.
O nee Beps nog ff lekker terug in bed bij Rubbie…
Hier gaat het wel weer, ben goed beroerd geweest, een rustige verjaardag van DAmber gehad, met mijn arm nou het heeft tijd nodig (Toos ik ga echt bellen, als ik daar aan toe ben meis).
Met de pillen gaat het wel, ben vandaag nog een dagje thuis, ik ben nooit ziek, heb mijn woensdag ziek gemeld, en donderdag al telefoon van de arbo, vrijdag een brief dat ik begin deze week weer beter ben, nou morgen is ook nog begin deze week, hubs zei blijf nog maar een dagje thuis…mijn maag is nog niet helemaal de oude. Heb het gevoel dat er een steen in ligt.
Iedereen een fijne dag…ik ga op meeleesmodus…
Viva : was echt een fantastische dag geweest, wel heel wat emoties, maar dat hoort er bij he. Meissie blijf nog maar ff lekker thuis hoor, als je te vroeg gaat beginnen lig je binnen de kortste keren weer. Denk mar een keer alleen aan jezelf:kus:
Viva,dat heb ik ook steeds als ik IE8 installeer dan kan ik ww niet op… Gelijk heb je nog een dagje thuis.Arbo was bij mij ook zo vlot met bellen…
Goeiemorgen iedereen !!
Heb een heleboel verjaardagen, feestjes, ondertrouw enzo gemist zie ik. Zit de laatste tijd eigenlijk meer op FB als ik thuis ben, aangezien ik op het werk niet meer kan
IEDEREEN ALSNOG GEFELICITEERD !!! :kus:
Toos : zal ik Yusuf eens lekker uitkafferen in juni ?? De ezel … :evil:
Gisteren mail gehad van Devrim dat hij en Tulin heel gelukkig zijn. We worden al verwacht … Feestje bouwen :slywink:
Iedereen die zich ziekjes voelt : lekker uitzieken en niks forceren.
Ik zit natuurlijk “ook” weer met iets : een aanval van accute artrose in mijn linkerhand. Ook leuk ! Loop ik nu met zo een brace aan … Typt makkelijk :evil:
@IE8: We draaien er al va dag 1 mee. nooit problemen…Echt NOOIT!!!
Zo schapjes inhuis…zo mn hut keren en dan lekker naar t bos…
Kaylo : ik heb ook acute artrose : maar dan in mijn voet, kon dus weken niet lopen:so: Nu gaat het weer een beetje
Beps nou hier wel, echt knap balen, zal wel te maken hebben dat je wat moet aan of uit vinken maar in hou het nu maar op de oude versie van ie.
Vluchttijden zijn onder voorbehoud bekend…slik…ik vertrek om 04.00 uur vanaf adam en terug om 10.00 uur in de ochtend…
@Raak
Morgen weer vol aan de bak. Hoe is het met je voet nu?
@Viva
Nog een dagje thuis vandaag, groot gelijk, denk ook maar eens aan jezelf. Wel druk geweest met de-installeren vanmorgen en nu weer zonder problemen op WW.
@TRL
Ook al problemen met ie8, ik laat hem er nog maar eens even af dan.
@Kaylo
Acute artrose :kus: erop
@Beps
Het bos in met de dames. Kunnen ze ff lekker rausen
Was er vanmorgen een zenuwachtige M aan de telefoon. Even na 11 klonk ie heel wat opgeruimder. Het verliep allemaal heel snel, papieren inleveren en wat kleine vragen. Nog 2 tot 3 spannende dagen en dan weten we hoe of wat. Houd aub de telefoon bij de hand, zegt ie, want ze kunnen je bellen. En of ik dat doe ![]()
Marion,hoop dat jullie snel wat horen,ken iemand in belgie die zit al 5 weken te wachten op antwoord totdat haar vriend voor 10 dagen kan komen…Maar die is naar Ankara geweest,dus wie weet is Istanbul wat sneller.
Goedenmiddag ladies. :dag:
Heb even alles bijgelezen hoor.
N.s moeder al gecremeerd en nu mag N. even nog bij Marion bijkomen. Het zal echt vreemd zijn om straks helemaal niets meer om handen te hebben wat betreft moeders, maar ook wel weer een opluchting, want zo ging het ook niet langer. Heel veel sterkte N. :kus: En jij als beste vriendin natuurlijk ook he Marion. :kus: Enneh… dat andere… ik ga voor je duimen hoor. ![]()
@Beps: Heeft IE8 zonder problemen. Ik denk dat je een van de weinigen bent die er tevreden mee is, want hoor echt andere verhalen, maarja, het zal inderdaad een kwestie van een vinkje hier en een vinkje daar zijn. In ieder geval is het mij voorlopig afgeraden. Misschien is het ook wel zo, als je een nieuwe pc koopt en het er al op zit, dat het dan ook geen problemen geeft.
Geniet in ieder geval nog ff van jullie dagje vrijaf…
@Raak: Oh, wat fijn om te lezen dat jullie feest zo geweldig is geweest. Iedereen en allemaal weer gezien en gesproken zeker. Hebbie nog leuke dingen gekregen? Voetje weer bijna in orde?
@Viva: Toch nog een dagje thuis gebleven Gelijk heb je hoor!! Eerst goed beter zijn. Hoezo weet je de tijden onder voorbehoud al? Hebbie opgebeld dan? Of kan je dat ergens nazien?
@TRL: Meende dat je dat toen al eens had verteld dat bij jou IE8 ook niet werkte en je het weer terug had gezet naar7. Al werk van je huisje gemaakt , of kan het nog wel even wachten?
@Kaylo: Jij ook weer in de lappenmand. He bah, wat vervelend toch steeds met je he!!! Nou, beterschap ermee. :kus:
Toen was mijn hoofd ook weer leeg.
Hier is vanmiddag de fotograaf geweest en was met 20 minuten weer klaar en als het goed is, staat het er weer mooi op.
Hoop ik althans. Ha, ha.
@TRL
Hadden ze in Ankara ook gezegd hoe lang het zou gaan duren of is er helemaal geen termijn gezegd? Lijkt me ook moeilijk dan. Vooral als het zooooo lang gaat duren.
@Roanna
WOW, het begin is nu echt gemaakt. Over even staat jullie huisje op de website en in de kranten. Spannend he!!
Roanna : ja hoor, mijn drankvoorraad is weer aangevuld:lol: en een aardig bedrag aan geld en restaurant/hotelbonnen en natuurlijk ook mooie blommen bonnen:hihi: en heeeeel veel kaarten, was echt helemaal ![]()
![]()
Marion : bij mij 's maandags in Istanbul aangevraag, dinsdags telefoon, woensdag visum. Hoop zooooooo dat het bij jullie ook zo snel gaat. Maar bellen doen ze niet altijd
Roanna : was helemaal vergeten te zeggen leuk dat je foto’s al gemaakt zijn. Ben benieuwd hoor maar zal eigenlijk zeker wel goed zijn hoor !!!
@Raak: Oh…lekker, lekker zeg. Jij kunt voorlopig op alle gebied weer even vooruit. Maarja… 40 jaar is ook nie niks he. ![]()
@Marion: Inderdaad. Komt op Fun**, en in regionale woonmagazine’s. Weet alleen nog niet waneer, maar dit was weer een volgende fase.
@Raak
De dagen kloppen in ieder geval, nu de rest nog
Maar ik had het al een keer gezegd, ik durf er gewoon niet op te hopen.
Jullie nog lekker van het feest aan het nagenieten. Een volle kast met drank nu, een kamer vol met bloemen, wat uitstapjes in het verschiet en zo hoort het ook met een bruiloft he!!
Marion,geen idee,ze heeft zelf ook al een paar keer gebeld,daar zeiden ze een paar weken,en met de kerst en nieuwjaar er tussen kon het wel iets langer duren.Maar ja die jongen moet 8 februari weer beginnen met werken,dus wordt nu kort dag.
Roanna, denk dat ik morgen de makelaar ga bellen,vind het wel spannend hoor,maar ja hier wordt het gewoon te klein.
hallo dames
ff gauw een berichtje dat het hier allemaal goed is.
verhalen en foto’s op mn weblog, zie handtekening.
morgen naar venetie!! doeiiiii
Goeieavond,
Moest zowaar een paar blz bijlezen, heb hele mooie updates voorbij zien komen, sluit me er vandaag gemakshalve maar bij aan
@Marion: Wens N. veel sterkte en jij ook natuurlijk. En… ik ga heel hard voor je http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/duimen/150-duimen.gif
@Roanna: Foto’s gemaakt, zal een paar dagen duren voordat het op fundo staat. Ga ook voor jouhttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/duimen/150-duimen.gif dat jullie je huis snel kwijt raken.
@Viva: IE8, wat een ramp is dat. Had het ook gedownload en hetzelfde probleem als jij. Kon nergens meer inloggen, klepdoos liep steeds vast. Heb het er ook weer afgegooit
@Trl: Morgen een makelaar vragen, ben benieuwd. En ook voor jou maar hopen dat het snel gaat lukkenhttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/duimen/150-duimen.gif
@Raak: Ook weer boven water, mooi feest gehad en flink verwend. Mag ook wel als je er 40 jaar op hebt zitten
@Marion: Ik ben niet druk met de huwelijksvoorbereidingen, dat is Wendy. Geeft niet hoor
@Kaylo: Ook even op de koffie geweest en een zere hand. Tja wat het kadootje voor tulin betreft, wordt een beetje wazig verhaal. Yusuf zegt het op de beurs te zijn vergeten, maar mn broer zag dat hij het in zn rugzak had gedaan. Kan me niet voorstellen dat hij die is vergeten. Vind het een beetje lullig allemaal, maar kan er niks mee. T is jammer
@Bloem: Geniet van Venetie!!
@Toos: :dag:
Je hebt het er maar duk mee met dat gevin***, ehhhhh… bedoel geduim.
We hebben net een oud collega van kokkie op bezoek gehad en echt meiden… ik had zeker 4 dozen troep voor hem voor de rommel markt. Hij was er zo blij mee. Oude leesboeken van mezelf en de kids nog, tot aan een oude 8 mm filmcamera, projector, filmscherm, oude electronische typemachine nog. Pfff… Niet te geloven wat je zoal tegen komt, als je opruiming houd.
@Bloem: Lekker genieten hoor! :dag: