Ik denk dat het tijd is om iets van me te laten horen.
Ik heb besloten om (voorlopig) niet meer actief mee te schrijven op TTT.
@ TRL wil je mij aub uit het lijstje halen?
Ik heb hiertoe besloten omdat ik het niet eens ben met hoe alles verlopen is mbt de laatste meeting. Ik heb om uitleg gevraagd maar geen antwoord gehad. Ik heb het gevoel dat er teveel belangrijke dingen onuitgesproken zijn en ik kan niet gewoon meekleppen als de echt belangrijke dingen niet besproken kunnen worden. Ik krijg kerstkaarten zonder dat iemand mij op de vrouw af kan zeggen wat het probleem is. Ik heb het gevoel dat mij iets verweten wordt, zonder dat het op mij betrekking heeft.
Dit alles doet mij besluiten niet meer mee te willen schrijven. (voorlopig) Blijf ik forumbeheerder. Ik blijf actief, ik blijf benaderbaar voor vragen of opmerkingen endergelijken. Ik zal zo af en toe forum-gerelateerde dingen plaatsen.
Ik heb vele jaren met plezier hier veel tijd doorgebracht. Ik zou dit ook graag weer willen doen, mits ik me daar prettiger bij voel.
Bloem,heel jammer dat je dit besloten heb en schrik er ook wel van,ik verwijt je in elk geval niks.Hoop dat je toch nog terug komt op je besluit.Zoals je vraagt zal ik je uit het lijstje halen
ik wilde hier wel even op reageren :
De reden dat ik meldde dat ik niet naar de meeting kwam was omdat IK het niet met de hele gang van zaken eens was. Begrijp dat er opeens schijnbaar besloten is alles toch in het openbaar te bespreken. Dan denk ik dat het misschien een opening is om de pb’s openbaar te maken zodat iedereen weet waar het over gaat
Ik wil hier ook wel wat op zeggen.
Ik heb gevoel dat het berichtje van Bloem o.a een verwijt aan mijn adres is en het o.a mijn schuld is dat Beps en Bloem hier wegblijven. De reden dat ik niet op die PB heb gereageert was omdat ik naar mijn gevoel al gezegd had waarom ik niet naar de meeting kwam, me niet niet genoodzaakt voelde om nog een keer verantwoording af te leggen en ook niet als een klein kind op het matje geroepen wil worden waarom ik iets besluit. Ik heb meer dan eens gezegd dat ik no hard feelings had en dat was ook zo. Ik vind het dus heel jammer dat Beps en Bloem dat dus blijkbaar wel hebben. Naar mijn idee heb ik geen onvertogen woord gezegd en voel ik me ook niet schuldig hierover
Ook ik zal dan hierop reageren.
Ja ik heb kerstkaarten gestuurd, omdat ik ook alles wat ik te zeggen had al vermeld had, helaas is het deel verwijderd zodat iedereen had kunnen lezen hoe en wat. Daar heb ik geen onvertogen woord in vermeld.
Heb gezegd hoe ik er over dacht. De pb die we hebben gekregen was op zo’n toon dat ik me zeker niet geroepen voelde om daarop te reageren.
Helaas wordt alles weer omhoog gehaald door het openbaar te maken, want daar ging de hele pb om. Ik ga hier verder dan ook niet meer op in. Maar de verwijten aan mijn adres zijn duidelijk. Ik heb ook gezegd dat ik no hard feelings had. Maar helaas lijkt het erop dat dat dus niet wederzijds is.
Fijne feestdagen voor iedereen.
Ik ook even …
Ik geloof dat iedereen het naar zichzelf toe trekt. Ik zit hier ook met een gevoel van pfff, dit alles is begonnen omdat Beps en Bloem dachten dat ik niet naar de meeting kwam omdat de mannen mee kwamen. Ook dacht ik dat we met zijn allen besloten hadden het onderwerp te sluiten. Daarom was het nieuwe deel geopend. Vanaf hier ook geen verwijten naar wie dan ook, je mening mag gezegd worden. Daar stonden we toch voor? En al helemaal geen verwijten naar Bloem en Beps. Zij hebben dit onderwerp met de beste bedoelingen aangesneden. Helaas pakte het anders uit.
Maar waar zijn we nu met ons allen? Waar is onze saamhorigheid? Alles hebben we hier met z’n allen gedeeld, we waren er voor elkaar in goede en slechte tijden. En nu laten we het met zijn allen afweten!!!
Dat mag niet meiden, tenminste niet als het aan mij ligt, daarvoor zijn jullie allemaal veel te belangrijk voor mij :crybaby:
Ik ben het natuurlijk met Viva, Raak en Toos eens, omdat dit evenzo ook mij betrof en ook ik die boze mail heb gehad en waar ik om precies dezelfde reden als die anderen, niet op heb gereageerd. Voelde mij daartoe niet verplicht. Het was volgens mij toen al duidelijk genoeg waarom enzo.
Verder ben ik het deels wel met Marion eens, maar die saamhorigheid moet wel van beide kanten komen en dat miste ik de laatste tijd nogal. Maargoed, ook hier… no hard feelings.
Een ieder die van mij een kerstkaart heeft gehad en het niet op prijs stelt, doet 'm maar bij de oude kranten. De bedoeling was mijnerzijds goed en ik verwacht ook geen kaarten terug.
Ik wou het hier maar bij laten.
Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een gezond 2010 toe en dat meen ik.
Goede morgen …
Dik uitgeslapen vandaag. Over een uurtje naar het voetbalveld. DE wedstrijd vandaag. Als ze winnen dan zijn ze winterkampioen. En voor zover ik had begrepen gaan ze dan op de platte kar door het dorp.
Ze hebben met 7-2 gewonnen … KAMPIOENTJES!!!
Een mooie wedstrijd, toeters bij elke goal natuurlijk en een heleboel enthousiaste supporters. Stralende, zingende voetballertjes na de wedstrijd. Ze kwamen hand in hand, in een lange rij, juichend op het publiek toegerend. Het meidenteam had de kantine versierd en de kar was al gehaald toen zeker was dat ze zouden winnen.
En dan toeterend door het dorp, dolle pret natuurlijk. Na de zegetocht een speech van de voorzitter en friet met frikandel in de kantine. En … een kampioensfeestje in het vooruitzicht.
Een supermiddag dus!!
@Marion: Wat goed van ze!!! Gefeliciteerd, wat zal je trots zijn. Een dikke :kus: voor J. Zal vast een feestje voor de ploeg zijn geweest.
Ik heb nog eens nagedacht over het hele gebeuren. In mijn ogen is het een afgesloten hoofdstuk en ik vind het echt triest als TTT op zn gat ligt door zoiets. Daarom hoop ik ook dat jullie er ook zo over denken en ook door willen gaan met waar we gebleven zijn…kleppen over de dingen van alledag, samen lachen, samen huilen en soms slap ouweh*eren over niks. Ik wil het eigenlijk niet missen, hoop jullie ook niet.
:kus: voor jullie allemaal