TTT deel 135

nee het gebeurd gewoon! als het niet de 20e april is, dan een andere keer :wink:

Zet onze rondreis australie nog maar niet in het lijstje. Staat gepland voor oktober, is nog zo ver weg.

Jullie hebben groot gelijk. Als dit een reis is wat je graag wilt doen. En met zn tweeen is leuker dan in je uppie toch

En ik weet dan tenminste dat ik nog een keertje ga volgend jaar. Verder zal het wel niets worden. Pupsel wordt(hopelijk) in januari ‘gemaakt’ dus in juni hopelijk ophalen(doet de fokker denkelijk) en dan opvoeden. Dus va juni heb ik/hebben wij andere bezigheden. En we vinden dat je niet weg kan in de opvoedperiode…

OHHHHHHH JAAAAAA WE GAANNNN!!!

Goedemiddag meiden.

Heb braaf meegelezen en was ook gespot…

Heb heel even een stilte gehouden, maar nu ben ik er weer.

Roanna de makelaar bijna op visite, nou dat wordt de kachel lekker overal aan, en veel licht en bloemen…krijg je zo’n gezellig beeld.

Beps en Bloem samen naar cappadosie, is wel want anders dan Istanbul wat eerst de bedoeling was toch??

Raak aan het afsluiten van het jaar begonnen

Marion in gevecht met de wekkers, soms win jij, de andere keer de wekker. Maar vandaag wel op tijd.

Cynnie ook weer in het lijstje…dat wordt weer aftellen.

Bloem gaat richting Italie, …volgens mij kan je beter er blijven tussen de eerste en 2e keer, zit maar een paar dagen tussen…

Miere pootje uit het gips, en al weer veel te lang op het werk aanwezig geweest, maar je leeft weer.

Linda aan het opknappen van de operatie van de galblaas beterschap

Toos in huis gerommeld en wil nog niet in het lijstje voor oktober…ach wat geeft dat, zet het er lekker in.

Tlr. een k.tdag…met veel tranen…af en toe nog in een dipje

Beps toch nog een nieuwe pupsel maar die moet nog wel gemaakt worden.

Mk op zondag aan het werk…pffffff fijn, dan heb je maar een heel kort weekend

En ik morgenochtend de laatste dag werken van dit jaar…kom net terug, hoorde vanochtend een raar geluid tijdens het rijden, alles was stijf bevroren…en op het werk is het donker in de parkeergarage, ben ik net thuis zit er een scheur van 12 centimeter in mijn voorruit…toe maar…maandag wordt hij vervangen. Kan er wel gewoon nog mee rijden, maar begint al weer lekker zeg maar.

Zo, moest zowaar weer ff bijlezen.

En wat lees ik? Bloem en Beps op rondreis samen. Nou, gelijk hebben julle. Jullie wilden dat al zo graag en dan moet je gewoon een keer wat afspreken. Super hoor! >>> En al Bloem’s reizen naar Italie ook super. Zijn zeker schaatreisjes?

@Viva: Veel bloemen? Maar ik heb nu al 3 kerststukjes staan en dan ook nog bloemen erbij? Nou, zal eens gaan zien hoe ik dat ga versieren. Ook weer bedankt voor de tip.

Jij scheur in de ruit? Wij in het frontje waar de radio ingebouwd zit. Mogen 'm volgende week komen brengen en dan komt alles er weer nieuw in.

Verder sluit ik me even bij de prachtige updates aan, want moet zo weg. Moet bier drinken op de pannen. :retard:

Laterssssss :dag:

@Viva: Ben blij dat je er weer bent, zijn we weer compleet:kus:. Enne wat een mega update:thumbsup::thumbsup:. Barst in je voorruit, ben je mooi klaar mee. Kost het je geen no claim als er een nieuwe ruit in moet? Is geloof ik bij mij wel zo of je moet het zelf betalen. Morgen laatste dagje dit jaar, lekker hoor

@Roanna: Niet teveel drinken he, veel plezier straks

@Toos: Nee, zal ik niet doen. Ze hebben geens geen pannen op t’dak. :lol:

@Viva: Had ik al gezegt, dat ik blij ben dat je er ook weer bent? :dag:

Laterssssssssss

Roanna lekker pannenbier…geef mij maar warme chocolademelk met dit weer.

Toos, kost me 70 euro eigen risico, terwijl dat afgekocht is, maar op ruitschade zit het nog wel, wel de helft in dit geval, moet dan bij ruittot…l of bij car… bij andere bedrijven zit ja aan de 140 euro.

Jammer van je eigen risico, helemaal zelf betalen is duurder moet je dan maar denken

zo ik ga de boodschappen opruimen en ff een was in de machine :was:gooien…meld me weer, iedereen een fijne avond.:dag::dag:

Ik ga ff de kou in om iets te eten te scoren voor vanavond, tot latersss:dag:

Viva : welkom terug, minder van je ruit, duur geintje
Roanna : niet teveel drinken hoor
Toos : goed aankleden hoor
Bloem : gaat ZEKER rondreis maken
Beps : pupsel gaat in de maak
Ikke kleinkids hier en aan de warme chocomel

Gelukkig iedereen is er weer.
Allemaal vakanties uitgezocht en (bijna) geboekt, heerlijk hoor.
Roanna de makelaar op bezoek, weer een stapje gezet.
Linda gelukkig weer een de betere hand.

@viva
Vaak geeft je eigen garage zelf de helft van je ER terug als je erom vraagt.

Ik helaas weinig tijd om langs te komen, vanmorgen om 7.00 uur begonnen om de 2e update
te draaien. Gelukkig ben ik nu klaar. Om half 5 begint de kerstborrel met aansluitend het buffet. Straks eerst nog even snel de kinderen halen en dan kan het feest beginnen.

:kus: voor iedereen"

:dag:

@MK: Klinkt leuk hoor, straks veel plezier en groetjes aan de kids he van uhhhh aliton:D:D. Natuurlijk ook aan hub en oma hoor

Ben aan het moed verzamelen om naar buiten te gaan, heb echt een bloedhekel aan kou. Ben al opgeschoten ,heb mn laarzen al aan. Eerst nog maar een bakkie koffie
@Raak: Jij de kleinkids op bezoek, gezellig aan de choco.

Zo, zijn d’r weer.
Tja, wat moet je ervan zeggen he? Was wel leuk. Allemaal toespraken met een borrel en hapje en daarna met de hele meute aan de overkant staan kijken hoe de projectleider met z’n/haar gevolg de kerstboom boven op, toevallig ons gebouw, aanstak. Hoogste punt dus. Wij…de sukkels… hadden het fototoestel vergeten, dus een paar plaatjes geschoten met de foon.

En de mensen? Ja, een beetje huize-avondzon gehalte met hier en daar wat jongeren, die waarschijnlijk de gezinswoningen gaan kopen. Ook nog mensen hier uit de buurt, waarvan ik toevallig gezien had, dat die hun huis al kwijt zijn.

Oh ja, al die flatgebouwen hebben namen en omdat het de vogelbuurt is, maakten ze die ook gelijk bekend en laat er nu ook een het Goudhaantje heten. Ikke blij, :redface: dat die van ons niet zo heet, maar namelijk de Goudplevier. Toen mocht je nog mee terug voor een borrel, maar zijn naar huis gegaaan. Koud. Brrr… Hebben wel een indruk gekregen van de afmetingen, want die bijeenkomst was in een de appartementen op BG. Valt eigenlijk best mee!

Zo, wou ik allemaal effe vertellen.

Ik ben ook blij dat het hier weer beter gaat en hopenlijk blijft het ook zo.

@MK: Lekker feessie nu.

@Raak: Gezelli met de kids aan de choco-choco. Mmmm… heerlijk!!

@Toos: Trotseert de kou voor de dagelijkse hap.

@TRL: Geen goeie dag vandaag. :kus: Kop op!!!

@Viva: Moet je hiervoor betalen dan? En ze maken er zoveel reclame mee dat het (bijna) gratis is. Nou, een rib uit je lijf zoweer vlak voor de feestdagen, maarja… je kan er ook niet mee door blijven rijden he!!.

@Cynthia: Nu ook definitief geboekt. Gafie, gafie. >>> Eerst nog met kerst er op uit!

Verder iedereen :dag:

@Roanna: Het klinkt leuk allemaal en inderdaad goudplevier klinkt beter dan goudhaan

Kun je wel zeggen!!! :unibrow::unibrow: