TTT Deel 132 alweer !!!

Raak:beterschap :kus:

@Raak: Beterschap!!!

Nog 1 uurtje en dan naar huis!!!

@Raak: Beterschap en een hele dikke :kus:.

Cyn : dankjewel
Beps : kan niet slapen, dus zit weer hier met kopje koffie:drugged:

@Raak: Voor jou.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/beterschap/beterschap0.gif

@ raak hoop dat je je gauw beter voelt

ikke ga slaapie doen :dag:

Ik werd er weer eens afgeflikkerd. Sinds ik die nieuwe modem heb, moet ik regelmatig resetten. :finger: Na de vakantie maar eens even werk van maken.

Meisjes… weltrusten all en tot morgen weer. :dag: :slapen:

Roanna : dankjewel, problemen zijn er voor NA de vakantie he :wink:
Bloem : jij ook bedankt en welterusten :dag:

Zo ik ben thuis, en ga zo lekker naar mn bedje
Morgen die ‘permanente make-up’ ben benieuwd…

:turkey:Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>:TURKEY:

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown :smiley:
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Raak,beterschap.

Bloem,je maakt ons wel nieuwsgierig,maar ben benieuwd…

Mk,leuke dag gehad op school…

Ons bedrijf vandaag dicht,we hebben maatschappelijke dag :hihi:,dus mogen we allemaal klusjes voor instellingen en/of bewoners uitvoeren,geldverspilling dus,want ons bedrijf is al dagelijks maatschappelijk bezig.

fijne dag allemaal

mogguh

@ TRL ja ach, je doet weer eens een dagje wat anders toch…? toch een fijne dag

gaap… wat is het weer vroeg…

Goedemorgen,

Beps; succes straks met de permantente lijntjes. Volgens een collega van mij voel je er niet zo heel veel van, want je krijgt een of andere creme opgesmeerd…
Bloem; vandaag wel op tijd uit bed. Heeft die wedstrijd soms iets met kaarten te maken?
Zussie; andere dag dan anders vandaag
Roanna; vakantie… lekker hoor! Hoe laat vertrekken we ook alweer :smiley:
Raak; beterschap. Hopelijk heb je nog wel wat kunnen slapen
Marion; aan de shop
Cyn; met :wub: op msn
euhm… kwait… :kus: voor degene die ik ben vergeten…

ikke weer te werk, dit keer met aangestoken snothoofd

Goedemorgen meiden.

Raak beterschap meissie
Roanna heeft al vakantie
Trl een doelloze dag zo te horen, ja leuk al die mensen helpen maar idd pure geldverspilling.
Beps vandaag aan het werk.
cynnie heeft het faillisement nog consequenties voor jou??
hier snottert en hoest het allemaal nog lekker, vandaag de boel doen, morgen aan de sop bij zoonlief dus wordt weer een druk weekend, zaterdag helpen met verhuizen en uitpakken en dan kunnen we het eigenlijk niet hebben he al dat geproest, nou ja we gaan er nog niet als speedy consalez vandoor dus het zal allemaal wel weer overgaan voordat ik een jongetje wordt.

Goedemorgen, voel me wat beter, heb lekker geslapen
Beps : ben benieuwd, dochter heeft het ik. Ikke durf niet:smile:
Damber : kom jij nu aan de beurt met je snotverkoudheid
Trl: daagje maatschappelijk verantwoord bezig zijn
Bloem : houdt ons nog ff in spanning:pwas weer (te) vroeg op
Iedereen fijne dag

Goede morgen …
Het begint er op te lijken meiden. Zo langzamerhand krijgt alles het goede kleurtje :smiley:
Paps en mijn zus hebben gisteren echt hard gewerkt. En 's avonds hebben zus en de laatste heftige kleuren weggewerkt, de rode plinten zijn geschuurd en gegrond en de roze muur kijkt nu wit, hoop ik.

@Roanna
Van de site af gewipt. Nou ik gisteravond ook. Ik had mijn wachtwoord en zo opgeslagen en gisteren was het er opeens uit. Dacht dat ik het onthouden had maar niet dus. Nieuw aagevraagd maar toen moest ik weer 15 minuten wachten. En tja …

@Raak
Nu echt ziek geworden. Beterschap meis!! Rustig aan he!

@Damber
Aangestoken door mams. Ook snotterig nu. Ook jij beterschap

@Viva
En jij natuurlijk ook he. En … ook jij een versnelling lager.

@Beps
Krijgt lijntjes vandaag

@Bloem
Gisteren dik verslapen. Das schrikken als de baas aan de telefoon hangt

@TRL
Een ‘maatschappelijk’ dagje vandaag. Tja … de bedoeling zal goed zijn zullen we maar denken.

gosh wat kan een mens zweten zeg…ff de bedden verschonen, het water loopt van me af…

Marion bij zoonlief 1 muur met schoolbordkrijtverf zwart en 1 muur met donkerbruin en geel…we hebben er gewoon eerst witte grondverf over gerold, en daarna 3x gewit, nu is het weer wit…

Ook ikke weer in het land der levenden…

@Lijntjes: Ach ik maak me niet druk, het enige waar ik me wel druk over maak is erna. Ik moet nog werken, en zie er wss echt niet uit hahahaha (nou ja jammer dan…) Hopelijk tot 20.30… dan is het ook te overzien

@Raak: ik had ook zo iets van: Ikke niet hahaha… maar nu een ‘soort van aanbieding’ normaal kost enkele lijn(dus niet om, maar boven of onder je ogen 125 euro… ik betaal 90 voor rondom…en smokey eyes)

@ beps spannend hoor!! wel foto voor en na he? :wink:

@ marion owh heerlijk, steeds meer jouw paleisje… ben je al aan het inpakken?
@ viva jij ook druk met de kwast geweest en dan ook nog ziek/zwak/etc…
het heerst ECHT!

Goedemorgen ladies,

@Raak: Gelukkig weer een bietje opgeknapt.

@Beps: Oh, dat is nog eens leuke prijs om het te laten doen. Nou succes ermee en werkse straks weer.

@Viva: Meis… waar haal je de energie toch vandaan?

@Marion: Het begint nu dus op lijken? Het wordt vast heel mooi!!
Ook jij eraf gegooid? Nou, ik moet zeggen, gebeurd hier eigenlijk nooit, maar de laatste week is het al een paar keer raak geweest en vind dat heel irri. Maargoed, geen ze nog even het voordeel van de twijfel en kijk even hoe het vandaag gaat, anders ga ik ff aan de bel trekken daar. (XS4)

@TRL: Wel een keertje wat anders dan je dagelijkse werk lijkt me. Succes ermee zeg!

@Bloem: Nog steeds bezig met je “plannetje” en/of krijgt het al structuur? Nou, ben ook erg nieuwgierig. :o

@Damber: Werkse ook :dag:

Zo ladies, ik ga mijn haar zo even in de verf zetten. Ondertussen het een en ander ff strak trekken, dus ik kom de dag wel weer door.

Laters weer. :dag: