TTT Deel 132 alweer !!!

Hey Ladies…

Ja wat een k*tnieuws he… :frowning:
In principe heeft het voor ons vrijwel geen gevolgen… Maar ja… we dragen wel dezelfde naam… en het is vooral in Noord-Holland groot nieuws… :frowning:

Zal vandaag niet zoveel tijd hebben om langs te komen… Veel te doen hier…

:dag: :kus:

werd om 10 uur wakker gebeld door de baas… oeppppss…
ben dus voor vandaag de weg goed kwijt! :stuck_out_tongue:

:dag: :ninja:

Oeps Bloemmie: Dan heb je je echt verslapen…(ik denk beter dan iets te laat te zijn…)

ja te erg…
ben weer aardig de weg kwijt…
overigens moet je ff op het moderator deel kijken :smiley:

sorry dames uitleg volgt snel

En als de uitleg er is, zijn er vast een aantal die dat heel leuk gaan vinden…hahahahaha(leuk leuk leuk!!)

Nou we wachten af Bloem, want nu is het een groot raadsel…en lekker uitgeslapen dus.

Meiden: Nieuw logje van de 2 meiden(1 schat en 1 draak haha)

:wub: net stiekem even op FB zitten chatten met askim… :smiley:

Ohhh meiden wat een hoop gezeik… :crybaby:

@bloem
Oeps verslapen en nog flink ook, kan me voorstellen dat je meteen de hele dag van slag bent. Je hebt in ieder geval wel genoeg geslapen :wink:
Moderatornieuws??? Jullie maken ons wel nieuwsgierig!

@beps
Chira ziekjes, zielig hoor!
Een definitief lijntje onder je ogen, ik heb daar ook wel eens over nagedacht.

@raak
Oorontsteking, niet leuk.
Wel lekker gegeten met de Chinese, Surinaamse vriendin uit Andorra en dan ook nog eens in een Turk restaurant :smiley:

@trl
Paps het ticket geboekt, echt lang… en dan ook nog de verjaardag van C. missen L Nu nog kijken of hij het allemaal volhoudt.

@roanna
Het gebit van kokkie weer heel en heel tevreden met de nieuwe auto, wat wil een mens nog meer, uhhhh ………. op vakantie natuurlijk!

@marion
Wat vervelend allemaal weer met de moeder van N. Heel veel sterkte ermee!
Hoe gaat het in huis, wanneer kan er afgelakt worden?

@viva
Nu nog niets te doen, maar volgende week…. nou ja beter druk dan je vervelen.
Ook nog snipverkouden samen met hubs, hoe gaat het eigenlijk met z’n rug?

@cyn
Weer 2 faillisementen en ook nog eens jullie hoofdkantoor, balen hoor, ik hoop dat het voor jullie geen consequenties heeft.

Wij gisteren naar het bos geweest. We werden in 2 groepen gedeeld en we mochten met een meneer mee die heel veel wisten van bomen, bessen, beesten en planten. Hij deed het zo leuk met de kinderen. Een geslaagde middag.

En vandaag mochten ze er alweer op uit, ze mochten kastanjes zoeken bij iemand in de tuin. Echt niks aan school :smiley:

@ Mk leuk hoor. het bos is zoooo heerlijk deze tijd van het jaar

@ beps geweldig log. ik kan echt niet wachten tot ik de draak in het echt mag zien/aaien en kroelen

mbt moderator nieuws. ik heb een nieuwe wedstrijd bedacht. die komt er spoedig aan. ik heb zelfs een sponsor gevonden met echt een hele leuke prijs! beetje trots we zijn nu bezig met de tijdslijn uit te zetten en hoe en wat allemaal…
ik heb er helemaal zin in :smiley: vind het haast jammer dat ikzelf niet mee kan doen :smiley:

Goedenmiddag.

Zo, ik heb vakantie!!! :unibrow:

@Bloem: Oeiii… je maakt ons wel nieuwsgierig hoor!

@MK: Oh, wat een leuke dingen doen ze op school. Als je een maandje verder bent is het nog mooier in het bos. Vind ik althans met al die kleuren.

Verder iedereen druk?

owh heerlijk roanna
lekker vakantie… mhmh zoonnnnn warmteeeee mhhhhhhh

gekke is, ‘losse’ boomtjes zijn al helemaal in de herfst kleuren, maar in het bos blijft het langer groen en treed de herfst later in…

Roanna: ooooh ik wil ook!!!

Ik heb nog wel een plekje over hoor. Van mijn werk wilden sommigen ook al mee. Ik zei, zorg dat je vrijdagnacht op Schiphol bent. :lol:

Roanna: issss goedd!!!

Nou ik ga er weer vandoor… Tot later… :wub: vanavond online!! :biggrin:

Op t werk, nu redelijk rustig…
Maar goed we gaan het zien… Straks, als de afwas moet worden gedaan, dan wordt het wel weer druk!!!

ellowwww
wow, het stortregent hier echt zeg! heerlijk geluidje… mmhhmh

ik ga lekker warme hap eten en dan lekker voor de buis eventjes denk ik zo
:dag:

Hallo Dames, heb net alles bijgelezen maar er blijft echt nix hangen. Ben nu echt ziek aan het worden. Sorry maar kruip lekker mijn bed in:dag: