Jeetje Tlr wat een verhaal…tja eerst moeten dreigen voordat de politie actie onderneemt, maar voorlopig je fiets wel terug, zou ze ook op laten draaien voor het vervangen van je sloten in de auto…het tuig…
Cynnie oneenigheid met askim door de taal…pfffff moeilijk allemaal
Bloemmie weer lekker gesport.
Beps het systeem helemaal plat en boze mensen aan de telefoon…
Marion wel internet in eigen huisje maar nog geen bovenvloer, wens je paps maar veel sterkte met zijn rug…auwwwie…
Ik wakker, jawel echt wakker, …heb gisteren geloof ik een slaapdag gehad, eerst tot half 10 toen weer van 1 tot 4 en om half 10 weer mijn mandje in…voel me nu een stuk beter dan gisteren…gisteravond nog even met hubs zijn bril wezen halen en een nieuw horloge, hij had die van hem verdronken onder de douche…hihihihihi zijn glas eruit gevallen tijdens het douchen ja daar kan een horloge niet tegen he…maar goed gelijk 400 euro lichter maar ja kan kan mannetje weer goed kijken hoe laat het is.
morgenochtend komen Roanna en kokkie en familie weer terug, jeetje wat gaat het allemaal snel zeg…
Zo ik ga op de meeleesstand, als ik weer van boven naar beneden kom, lees ik weer bij…
Ik zal voor vandaag de honeurs waarnemen voor Tlr…je zal het wel druk hebben…
:NETHERLANTrl: 16 oktober Weekend Hellendoorn:NETHERLAN
:NETHERLAN Cyn: 16 oktober Weekend Ewijk :NETHERLAN
Cynthia: 2 november Studiereis Orlando/Florida!!!
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Kon gisteren helaas weer nier reageren:tear:
Sluit me nu aan bij alle perfecte updates van Viva : die is echt wakker:p
Cyn en Trl : ga lekker genieten van een lang weekendje weg !!!
Fijne dag iedereen
Viva,dank je voor het plaatsen van het lijstje.Hubbie kan in elk geval niet te laat meer komen…
Cyn,heel veel plezier in Ewijk,is dat niet bij Marion in de richting?
Viva,ja die sloten zou ik misschien wel op hun kunnen verhalen als er een rechtzaak komt,maar tot gisteren ontkende ze nog,zei dat ze de fiets van een marrokkan had gekocht.Maar denk dat ze zich wel vast lult,want dat deed ze gisteren toen ze vroeg wanneer ze die fiets had gekocht zei ze vorige week,ik zei dat kan niet,want hij is maandag gejat,nou ja zeg ze dat is toch bijna vorige week tis nu donderdag…tsss…
Nu tassen inpakken,willen 2 uur weg,worden 1 uur opgehaald.
@TRL
De fiets terug … SUPER!!! En ook de daders bekend, mooi zo! Hebben lekker een nachtje daar mogen logeren. ze zullen wel meer op hun kerfstok hebben vermoed ik.
@Viva
Een slaapdag gehad gisteren, de schade van het afgelopen weekend weer een beetje ingehaald nu.
Met hubs aan de shop geweest gisteren. Hij ziet het allemaal weer helder nu.
Roanna en Toos ook weer bijna thuis. Gaat snel he? Voor ons hier al, kan je nagaan hoe de tijd voor hen gevlogen is.
@Raak
Weer problemen om op de site te komen. Knap balen he?
@TRL
Klopt, Ewijk is niet zo heel ver hier vandaag. Ligt zo ongeveer op de helft op weg naar jou toe
Is weer tijd geleden dat ik nog even ben winnengewipt … sorry !!!
Roanna en Toos al bijna terug van vakantie ? Heb ik op de vorige pagina gelezen. Gaat snel !!
Voor de rest nog niks bijgelezen, zal er eens tijd voor moeten maken (voor dit deeltje toch).
Verder gaat alles stilletjesaan terug de goede weg op … heb veel hulp van de psychologe.
Lichamelijk iets minder (ben 16 kg kwijt sinds we terug zijn uit ADR). Dus dat mag nu wel beginnen stoppen, want mooi is het niet. Maar heb het enorm moeilijk om te eten.
IK DIE ZO GRAAG KOOK !!! :frown:
Verder hebben we er ook nog een puppy bij … terug een Engels springer spaniel.
9 weken is hij en hij noemt IKI …
Heeft een stamboom en dit jaar begint het met een I
Was niet makkelijk om een naam te vinden. We hebben Kiffa, Kaylo en ik had gedacht aan Kisho, maar dat mag dus niet. Mag eigenlijk wel, maar op zijn papieren moet een naam staan die met een I begint. Dus hebben we maar IKI genomen.
Is zo’n lieverdje ! :wub:
Zit lekker knus in zijn bench, maar Kaylo durft wel eens te grommen als hij rondhuppelt. Komt ook wel weer in orde.
En kleine Ziva groeit ook als kool !! Is nu 2,5 maand en is een schatje.
Ga ECHT mijn best eens doen om nog wat foto’s toe te voegen van haar en van Iki.
Wens verder iedereen een fijn weekend toe, en ik spring nog wel eens binnen ! Dikke :kus: voor iedereen !
Staan 3 nieuwe foto’s op van Ziva, maar die zijn ook al van vorige maand …
De nieuwe moeten eerst nog op stick geplaatst en die van Iki zet ik er dan ook wel even op ! :dag: