Goede middag meiden … en nog wel vanuit mijn eigen huisje, ze hebben het internet net aangsloten. Maar goed ook want in … lag het er sinds gisteravond uit.
Een hoop om op te reageren.
@TRL
De fiets gejat en moet nieuwe sloten op de auto. Pechvogel! Waarom blijven ze toch niet met de vingers van andermans spullen af.
@viva
Paps weer flink in aktie geweest. En nog geen reden genoeg om in te kunnen grijpen. Dikke vette kus voor jou.
@Raak
Dochter gaat emigreren naar Bonaire. Een hele beslissing!! Moeilijk zeg want het is nu niet bepaald naast de deur. Ook een kus voor jou.
@Cyn
Naar Florida (super!!) EN … misschien met mams naar Kusa. Hoop voor je dat ze om is!
@Toos
Komt ook naar huis vandaag. Die 2 weken zijn echt voorbij gevlogen zeg! Welkom thuis!!!
En verder … weet ze het even niet meer.
Moet ook richting het andere huis. Tot straks … als het internet weer werkt tenminste, anders ga ik lekker weer hier heen
@Bloem
Verhuizen zal nog niet gaan. Alleen de kamervloer ligt nog maar. Paps was gisteren boven nog wat aan het schilderen, hij wilde vandaag de vloeren boven leggen, toen schoot het hem in de rug. Nu moet hij het maar eens rustig aan doen tot na het weekend vind ik. En hopen dat het eigenwijsje naar me luistert. Hij heeft al zo verschrikkelijk hard gewerkt. Tuurlijk wil ik graag over maar wil ook dat het hem goed gaat en niet dat hij weken last houdt. Maakt die paar dagen ook niet meer.
Jij weer fanatiek bezig geweest in de sportschool. Vind je het al leuk inmiddels?
@Cyn
O O een misverstand met askim. Valt niet mee met de taal he? Maar hij trekt wel weer bij hoor. Don’t worrie!!
Nou wel een heel verhaal hoor.Zat dus al een aantal dagen op mp te kijken,maar keek verkeerd zocht steeds op merknaam van de fiets,maar vandaag maar eens algemeen bij fietsen gekeken en ja hoor stond er 1 op die verdacht veel op de mijne leek,toevallig bood degene ook nog een fietszitje aan dezelfde als ik had.Dus alles uitgeprint en op naar het politieburo,daar werd mij verteld dat ik het zeker moest weten,voordat hun wat konden doen.Dus een collega laten bellen dat ze wel interesse had,ze moest vanmiddag maar terug bellen voor het adres enzo,afgesproken dat ze vanavond zou komen kijken,dus broer en zijn vriendin zijn wezen kijken en heeft een rondje gefiets,ik stond met paps stuk verderop en heb de reservesleutel geprobeerd en die paste…Dus vriendin weer terug gefietst en gezegd dat ze de fiets wel wilde,maar eerst moest pinnen.Ik ondertussen de politie gebeld,zou teruggebeld worden door een auto die dienst had.20 minuten laten eindelijk gebeld verhaal verteld,werd er gezegd ja we moeten eerst nog wat anders doen dan komen we,ik zeg nou dan ondernemen we zelf actie,zegt tie agent met 5 a 10 minuten zijn we er hahaha ja dan kan het wel.Dus daar kwamen ze afgesproken hoe we gingen doen en zo gesheidde,vrouwtje zei dat ze hem van een ander persoon had,heel l*l verhaal,maar ze moesten wel mee naar het buro,ik mocht fiets meenemen van agent,maar moet hem zelf in bewaring houden dus mag hem nog niet gebruiken,zitje heb ik nog niet terug autosleutel ook niet.Politie belde vanavond nog voor nog wat gegevens,dames zijn nog niet verhoord en mogen een nachtje blijven…
Meiden een ramp vanavond… hele systeem plat helemaal niets…
En iedereen is pissed dat ze niet geholpen worden…ik ben DOODMOE!!!
nu zo naar huis en dan ff nietsen, borrel en met rubbie op De Stoel(of hijop de zijne ik om de mijne haha)