Cyn, je gaat toch zeker niet verkassen naar ons kleine zusje he.
@Cynthia: Nou meis… la je lekker gaan. Daar ben je toch verliefd en nog lekker jong voor. Haal eruit wat erin zit. Wie weet in de toekomst. Je kan het altijd terugdraaien als het niks is of wordt. Geniet er nu maar van. :kus: :wub: Misschien als je dagen over hebt, weer eens die kant uit gaan. Kom je waarschijnlijk wel meer te weten, hoe het echt zit met jullie gevoelens.
@Viva: Mijn klapperbebit zeker. :lol: Ik zie Toos al lopen. Sigaar in de hoek van haar mond en in die ene hand een fles whisky.
Viva: welnee joh… Waarom zou ik verkassen
Roanna: dankje… :kus:
@Cyn: geniet ervan…http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/lipsrsealed.gif
Zo terug uit het bos… moe, zo naar bed(maar dat zal nog wel een uurtje of 3-4 duren hihi!) Morgen VRIJ!!!
@Toos: Ma Flodder…dat word je naam haha!!:kus:

sprekend Toos…
@Viva+ Roanna::lol::lol::lol:
@Roanna: Geen whiskey, rum:D
@Cyn: Laat je gaan, wees verliefd en kijk wat er van komt
hahahahahahaha sorry hoor!!!
tja, je zal maar zo’n moeder hebben…! Ze is wel knap hé…!
Heb mn kaplaarzen ingeruild voor birkies, die waren in de aanbieding:biggrin:
@Cynthia: Nouja, je mag best naar het zusje gaan toch. Ik denk dat zij er beter over kunnen praten als wij. Velen van hen zitten in hetzelfde schuitje, dus heb je meer aan hen dan aan ons, denk ik. Kijk maar naar Filiz.
Ik zal je niks kwalijk nemen hoor, als je ons maar niet vergeet. ![]()
@Beps: Ja, van boslucht word je zo soezerig van he!! Nou, ff een uurtje in de “stoel” misschien?
Wendy, ja een plaatje die moeder van jou…hahahahahaha…
Cynnie je mag wel buurten bij ons kleine zusje maar je mag hier niet weg hoor.
Roanna: Natuurlijk vergeet ik jullie niet… Als ik daar zou komen… dan blijf ik evengoed ook bij jullie hoor! ![]()
Oh lachuh. :lol: Ik had zoiets in mijn gedachten.
Zo’n soort foto heb ik ook van… :lol:
Zo ik ga even bankhangen met hubs…de ramen zijn gezeemd…dus heb mijn taak weer gedaan vandaag…
Nou wat zijn jullie weer aardig, complimenteus, zou dr haast vochtig van worden, slijmspoor op de stoel:crybaby::mad:
meiden allemaal nog een fijne avond, en ik meld me morgen weer.
toedelssssssssssssssssssssssss
@Wendy: Meestal lijkt een dochter op haar moeder he? Jij ook? :unibrow:
tis een heerlijkding, hoe ze in haar minirok, birkies met sokken, een fles tia maria en een peuk, in d’r mond door het huis sloft…
ja ze zeggen het… maar ja of het zo is…?
Heb je geen TL’s meer in huis dan? :lol: De super is nog open hoor!