@TRL: Heb je nu al vakantie?? En de koffers al gepakt??? Goh toch lekker hoor. Welk app(of hotel) ga je??
:dag:
Goeiemorgen!!!
Ik ook bijgelezen… ook veel gezien weinig onthouden… Veel over drank, nootjes en verder een hoop onzin hahaha…
Marion:
Hoe verder… hoe lekkerder ![]()
Trl: bijna weg!! Spannend!! En ja waren hele lieve mailtjes… en gister EIN-DE-LIJK weer met hem op de webcam… Zooo lief… :crybaby: Hij had mijn brief gehad (met iets van 8 kantjes nederlandse zinnen, en een kaart van alkmaar en 2 foto’s… Hij was zooo blij haha… zat hij daar met de envelop van mijn werk :biggrin:
Raak: nog thanks voor gister :kus:
En dan nu… verrassing… werken hahaha… Baas komt vandaag weer in NL… dus volgende week geen 6 dagen meer werken… jippie!!!
Ook weer mail van Y. zijn :wub: ze schijnen al 2 maanden samen te zijn en hij beweerd dus dat ik een vriendinnetje van zijn vriend ben geweest… Dus heb dat meisje gisteravond een foto doorgestuurd van Y. en mij op het strand… s’nachts… en ja… wat doe ik daar met hem als ik niks met hem zou hebben?? Ze mailde dat ze mij absoluut geloofd en dat ze Y. ermee gaat confronteren…
Niet denken dat ik jaloers ben… maar dat meisje is echt super aardig, hoogopgeleid en ik hoop voor haar gewoon dat hij eerlijk tegen haar is…
Kreeg ook informatie voor mijn studiereis… heb een paspoort nodig… maar deze moet alleen geldig zijn na terugkomst… en heb geen speciale inentingen nodig… Dus ik denk aan de antillen… maar we zien het allemaal wel ![]()
tot later!!! :dag: :kus:
@Cyn: hopelijk een rustige dag…
dat hoop ik… Zit lekker op msn… :wub: haha
Ik niet, is het te druk voor…
Ik inmiddels ook niet meer haha
Vanavond maar weer dan ![]()
Goedenmorgen. :dag:
Zo, wat duurde dat lang voordat ik ingelogd was.
Tja, gisteravond even een TTT-kransje voor de ietwat oudere ladies onder ons, al kwam Bloem ook nog even binnenwaaien. Heel gezellig ook!! Het was wel weer reuze gezellig hoor, met al die heerlijke drankjes die Toos weer had.
En dan die flauwe kul erbij… heerlijk zo nu en dan. :biggrin:
Nu kunnen jullie weer. Nu babbelen jullie maar weer een eind aan. Ik lees wel mee, alhoewel ik nog nog wel wat te doen heb hier thuis. Moet zo de :was: ophangen en hier de hut een bietje strak trekken, dus werk zat!
Straks nog de schapjes doen en moet zelfs nog showeren.
Oh ja, ik kreeg net van MSNhotmail een berichtje als dat ik de nieuwe live messenger moet downloaden. Moet dat echt? Hebben jullie dat ook al gedaan? Misschien een beetje stom dat ik het jullie vraag, maar ben daar altijd nogal onzeker mee. Nou, hoor het graag!
Werkse nog meiden en verder iedereen een fijne dag nog. :dag:
Goede morgen meiden, ik heb de ogen ook weer open. En dan eerst maar eens het verslag …
Aangekomen op Antalya airport stond M ons op te wachten. Hij was vrij, stond al vanaf dinsdag 10 dagen op nonaktief omdat het hotel maar voor een kwart bezet was, en wilde ons graag zelf ophalen. En daar had ik natuurlijk niets op tegen.
Zaterdags rustig aan opgestart, 's middags naar de watervallen in Manavgat, het is altijd gezellig zitten daar. Daarna op naar de Migros want de koelkast moest vol he. En 's avonds waren we uitgenodigd bij een collega van M voor de iftar. Het is dan de gewoonte dat je eten mee neemt dus dat moest ook gekocht worden. Ze had ocharme 2 dagen in de keuken gestaan om voor ons te koken, en dat in die hitte. Het was bijzonder. Heel de buurt buiten wachtend op het breken van de vasten. De ouderen zittend op het stoepje, de kids spelend of bij moeders op schoot. Rondrennende kippen. Al die ogen op jou gericht als je, gelukkig gepast gekleed, uit de auto stapt. Een warme kennismaking met de collega en haar gezin, een heerlijke maaltijd, later nog een onverwachte kennismaking met een andere collega, gezellige gesprekken met veel cay op het balkon. Kortom een warme ontvangst in Turkije.
Zondag naar Waterplanet geweest met collega en haar gezin en daarna moesten we natuurlijk weer komen eten. Daarna zijn we nog met ons drietjes gaan bowlen.
Maandag een luie dag aan de zee, dinsdags Manavgat in geweest en woensdag hadden we weer een auto gehuurd. Zijn naar Oymapınar Barajı gereden, een stuwmeer. Mooie uitzichten, gezwommen en gegeten in een gezellig restaurant aan het water. Daarna op naar West Virginia City. Het zag er verlaten uit, hadden verwacht dat er cowboys en indianen rondliepen maar dat was niet het geval. Het was een vakantieverblijf voor paardenliefhebbers, gerund door een duitse vrouw en haar turkse man, dus geen soort van attractiepark. Het was er rustig, de gasten waren uit rijden. Een praatje, wat drinken, en dan beland je uiteindelijk op een paard. Ik, de held, die die beesten eigenlijk het liefst veilig achter de prikkeldraad bekijkt. Maar het was relaxed, ik had een rustig paard en de baas hield ons aan het touwtje. 's Avonds hebben we collega en de kids nog opgehaald om te gaan bowlen. En uiteindelijk beland je dan op het terras met zijn allen want ik had de kids een ijs beloofd.
Donderdags weer een rustige dag want M moest de nachtdienst in die avond. Een collega stopt dus ze zijn nog maar met zijn tweetjes, 12 uur op en 12 uur af. Geen vrije dag meer en dat tot het einde van het seizoen. Vanaf toen veel tijd doorgebracht bij het appartement, bij gepraat met oude bekenden en ook weer nieuwe mensen ontmoet. Zondagnacht kwam N en zijn toen zo af en toe 's avonds naar het cafe geweest, een schuimparty … was wel lachen trouwens. En ook nog een avond oud Side in geweest. De laatste vrijdag kwam er nog een collega van M kennismaken. Zij is de hele dag bij mij geweest, gezwommen, gekletst. Een hele gezellige dag. En dan de zaterdag kwamen de meiden weer naar mij om afscheid te nemen en zijn we met ons vijven uit gaan eten. En toen moest ik weer naar huis. Zo … dit was mijn vakantie in het kort. Mooie weken met superlieve mensen. Op naar de volgende zullen we maar zeggen.
@Marion: Oh, wat mooi. Ik lees het dan in een adem en verplaats mezelf dan ook hierin. Dat is toch een vakantie om nooit meer te vergeten. Prachtig hoor! Je hebt weer veel leuke dingen gedaan, zelfs dingen die je hier niet zou doen. Gaaf!!!
Mooi verslag! ![]()
Marion: aaa klinkt echt top!!! ![]()
mogguh daar ben ik alweer
slapen tot 4 uur is nu echt niet meer mogelijk, maar goed… mag wel een keer weer he?
@ marion klinkt heerlijk… maareuhm dan denk ik meteen… M? M? mmmhmhhhh hahahaha
![]()
@ roanna owh maar mams vindt het ook heerlijk hoor… denk alleen dat ze liever de ‘normale’ manier oma was geworden hahaha
ik hoop zo dat het echt echt echt wat wordt… ze zijn zo leuk met zn allen…
voor de rest ben ik het kwijt… ga zo ff douchen, ff naar breda, kaarten halen, dan boodschappen, wat in huis doen, vanavond komt er iemand kijken voor mn fiets die ik te koop heb gezet en dan crime night…
dus… ciaooooo
Snap er nix van, had ong. een uur geleden hier al reaktie geplaatst:thumbsdown:
Opnieuw dan maar
Beps : aan het werken, jaja wij kunnen slap ouwe.oeren he:biggrin:
Trl : gaat nu echt opschieten voor je>>>
Roanna : ja, ik heb altijd de allerlaatste messenger er op, zijn altijd weer nieuwe mogelijkheden
Cyn : baas weer terug in het land, jij minder druk nu, goed zo ! enne graag gedaan hoor:biggrin:
Marion : prachtig verslag, wat zal je heimwee hebben…
Bloem:vroeg op en nu lekker naar Breda, ff winkelen
@Roanna: Ja ik vind er veel voordelen aan zitten. Elke regel komt gewoon onder elkaar te staan, foto’s kun je zo uitwisselen, en ook meteen opslaan.(ook hele grote.)
Ik zou zeggen: DOEN
!!!
@Bloemmie: Welkom in de wereld van de ‘gewonen mensen’ haha!!! Nee hoor, sund dat je niet lekker uit kan slapen! Nu even de dingen doen en dan crime night!!!(ikke ook, morgen vrij dus… lekkerrrrrrr)
@Marion: Ik dacht ook…M…M??? M??? ok…;)!!
Maar klinkt als een heerlijke week…
Pauze om, nu weer aan de gang
Oke… ik heb het met succes gedownload net en moet zeggen… ziet er wat anders uit en moet nog ff wennen en zien waar alles staat en hoe het werkt. Vooral dat met die foto’s. Bedankt in ieder geval voor jullie meedenken weer.
Meestal went het wel weer snel zoiets he!!!
Nou, ladies… iedereen een fijne dag verder. Straks komt onze dochter ff hier, dus gaan we dan maar ff met haar de schapjes doen, kan zij gelijk ook even de tas weer vullen op moe’s kosten. (Niets erg hoor)
![]()
Wat ben je toch een schatje!!! :wub:
Roanna : :kus:
@Roanna: Ben je ook een lieve moeder!!! Geniet maar lekker van je middag!!
Zo de rust komt langzaam terug.
Beps,nee heb nog geen vakantie,maandag nog werken…Koffer ook niet niet mee bezig.Denk dat ik de spullen en kleren van C nu maafr bij mij in de koffer stopt,scheelt weer iets sjouwen en kan ik hem niet vergeten op schiphol :D.
Net bij de kapper geweest,knippen en weer een kleurtje,C ook maar gekortwiekt.
Roanna,lief hoor zal je dochter vast wel blij mij zijn.Mijn mams heeft de kapper voor betaald ook wel lekker.
Marion,heerlijk verslag nu op naar de volgende keer.
Cyn,:wub:
trl: :wub: :wub:
@TRL: Iig ga je lekker volgende week. Ohhh lekker hoor…
Ik wil naar huissssss