TTT deel 127.... we gaan maar door

doeiiii :dag:

Moguh…

Beps&hubs… succes/sterkte vandaag!!! http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/succes/150-duimen.gif

ik aan het werk… :dag:

Zo meiden ik ben wakker. Hubbie moet om 9.50 de foto en daarna is het wachten tot de heren doktoren met zn 3en hebben overlegt
Hierdoor natuurlijk wakker, dus maar op, ga straks nog wel een uurtje of gewoon vannacht betaald :tongue:

Goeiemorgen,
Weinig nieuws hier onder de zon, goed geslapen vannacht. Net wezen darten en wil de toko een beetje strak trekken vandaag.
Ben ervan overtuigt dat R. een leuke baan gaat vinden al zal het niet makkelijk worden, het is tenslotte niet de beste tijd om op straat te komen staan. Maar goed komt tijd, komt raad.
@Beps: Succes vandaag voor jullie allebei:kus:
@Marion: Vierdaagse door jouw woonplaats vandaag, hoop dat je er niet teveel last van hebt. Gister zitten kijken, was de dag van groesbeek. Leuk om te zien, is zo bekend daar.
@Trl: Misschien een tip, een kennis die ook erg last van polsen heeft was doorverwezen naar de ortho. Ze moest toch best een bedrag bijbetalen en kreeg als tip dat de goedkoopste oplossing kunststof polsbeschermers voor skaters is. Tja en anders toch naar thai arie;)

jaaaaaaaaaa tis ortho dag!
ik wist dat er vandaag nog meer was dan payday

@ TRL en Toos, succes bij de ortho!!

@ beps :kus:

@ toos hoe vaak hoe veel moet je nog darten?

Toos: oh jeetje… Is R. haar baan kwijt??? Had dat helemaal niet gezien… :frowning:

Goedenmorgen ladies.

Hier ben ik ook nog even, na mijn verplichte nummertjes te hebben gedaan op de vrijdag. :wink:

@Beps: Het groot uur U voor je hubs is bijna zover. Nogmaals heel veel sterkte en hou ons op de hoogte he!!! Kan me best voorstellen dat dit een onrustige dag voor je is, maar probeer rustig te blijven. :kus: Alles komt goed!

@Toos: Het gaat dus goed met het slapen. Tja, als de rust in je lijf en hoofd maar terug is he, moet het ook lukken, lijkt me. Heerlijk hoor! Nu nog even de schouder en het polsje in orde zien te krijgen, maar ach… jullie gaan alweer gauw, dus kan je weer polsoefeningen doen. :stuck_out_tongue:

@Cyn, Bloem en Marion werkse allemaal . De rest natuurlijk ook he! :dag:

@Bloem: Ik moet maandag naar de ortho, TRL ook. Ben benieuwd, wat mij betreft mag er snel wat aan gebeuren. Ik dart nog steeds 2 keer in de week, mag prikken op gevoel. In adr uitgeprobeert naar 1 keer in de week en was te weinig. Werd weer moe en de tintelingen kwamen terug. Moet zolang ik medicijnen voor mn maag gebruik, blijven darten, in ieder geval nog zo’n 1.5 jaar 1 of 2 keer per week, daarna minderen naar 1 keer per maand

owh was het de 27e…
ach ja, ik wist nog wel dat jullie moesten :smiley:

@ roanna alles weer fris en fruitig?

@ toos das echt vaak zeg! hoeveel krijg je dan per keer?

@Roanna: Met mn pols gaat het prima sinds thai arie er flink aan getrokken heeft. Ben wel blij dat slapen zonder zopi goed gaat. Heb geen last van ontwenningsverschijnselen gehad, dus was eraan gewend en niet verslaafd
@Cyn: Ja ze hebben met zn 3en de zak gekregen, de rest zal ook wel snel volgen, tenminste dat verwacht haar baas. Dit gaat alleen over steden, reizen heeft ook flink tekort, dus daar zullen ook wel klappen vallen

Toos: jeetje… Wel balen hoor!!! :frowning: Hoop dat ze snel wat anders kan vinden!!!

@Bloem: 1 ampul per keer = 1000 mgr. Dit is ook volgens de richtlijnen die gegeven worden bij een flink tekort en als je vitamine b12 niet gewoon opneemt

Toos,ik moet maandag naar de ortho…Pfff wel blij om want heb er erg veel last van.Balen zeg dat R haar baan kwijt is,hoop dat ze snel wat anders vindt.

Viva nog niet gezien,heeft natuurlijk tot laat gefeest.

Beps,afwachten dan maar

@Toos: Klopt!! Ik heb er ooit een heel gesprek mijn HA over gahad en die zei ook, als je meer dan 1 moet gaat gebruiken, wordt het een verslaving, maar dat heb ik gelukkig niet nodig. Kom al jaren goed met 1 per nacht door. Helemaal eraf komen, zal in mijn geval niet lukken, maar daar maak ik verder geen probleem van, omdat ik verder goed functioneer. ( Nouja?) :biggrin:

Enneh … zeker zal R. wel weer een leuke baan vinden. Als je goed zoekt… maargoed… leuk is wat anders.

Meiden… ik ga. Fijne dag allen nog !!! :dag: :kus:

Nog steeds geen nieuws… nog 2 uur dan gaat hij naar de OK…
:retard: :retard: :wacko: :wacko: :paranoid: :paranoid:

@Beps: Spannend hoor:kus:

@beps
Spannende uurtjes :kus:

@toos
Balen voor R. dat ze haar baan kwijt is. Gelukkig heeft ze nu wel duidelijkheid. Ik hoop dat ze snel weer iets leuks vindt.

@ toos zal eens kijken hoeveel ik per keer krijg, maar gaan ze bij jou dan niet onderzoeken WAAROM je de vitb12 nie opneemt?

@ roanna zo is het, met of zonder zopi, als je maar kunt slapen en als dat in jouw geval met is, dan lekker slapen toch?

@ trl hoop dat de ortho je gauw van je pijn af kan helpen

@ mK hoe is het bij joU? koorts weg?