TTT deel 127.... we gaan maar door

Bij mij is de reden dat ik medicijnen voor mn maag moet nemen, die hebben als bijwerking dat ijzer en vit b12 niet of slecht wordt opgenomen. Ik kan ook niet zonder omdat mn maag teveel zuur aanmaakt en een alternatief is er niet, al die pillen hebben die bijwerking. Ik heb er echt voor moeten strijden om de arts te overtuigen en omdat er na bloedprikken flinke tekorten waren die erop wezen dat ik een opnameprobleem had, is de ha toch begonnen met prikken. Ben er ook echt van opgeknapt

@bloem
Ja de koorts was gelukkig maar 1 nacht.
Alleen afgelopen nacht een galaanval gehad, veel pijn en bijna geen oog dichtgedaan.
Nu alles gelukkig weer over, vanmorgen een paar uurtjes uitgeslapen en nu weer op kantoor.

Gaat het wel goed daar in het noorden MK???
Rustig aan he…:kus:

Het wordt de geplande operatie…
Zwaar, hij ziet er tegenop, maar het moet…
Hij is nu onderweg naar de OK

@Beps
En voor jou dan nu het zwaarste, het wachten op het telefoontje.
Dikke kus … ik duim en denk aan jullie!!!

goedemiddag meiden…
allereerst…

Beps, voor hubs toch de geplande operatie…we gaan allemaal duimen voor hem en voor jou…
Toos, bedankt voor de kaart, en wat balen voor R. dat ze haar baan kwijt is, nu maar hopen dat er wat leuks op haar pad komt.
Marion in de regen/zonder sleutels en tranen geweest gisteren, maar vandaag schijnt de zon.
Roanna heeft standje vrijdag al weer gehad.
Mk. een gal aanval bah…pijnlijk en dan toch alweer op kantoor…pfff doe maar rustig aan…en een dikke kus van H. voor de koekenbakker(s).
Tlr. klinkt goed hoor van die polsbeschermers
Bloem geen problems met IE8, ik zal me er wel eens in verdiepen maar dan eerst op de oude pc.
Ik heel erg brak, de laatste visite ging om 3.30 uur weg (H. en D) lagen toen al uren in bed, dus toen alles nog even opgeruimd en lag ik om 4.00 uur in mijn bedje om vervolgens om 7.30 uur er weer uit te moeten ik kreeg de man van AML meubelen daar waar ik mijn bank heb gekocht, op de zitting gaat de stof rullen en nu krijgen we dus hele nieuwe kussens in de bank, die ook nog een beetje hardere vulling hebben, want hij zak toch ook wel heel erg in.
Afijn dus niet zolang geslapen vannacht en dat voel ik wel, maar ja gaat wel weer over denk ik, was nog een uurtje teruggekropen, val ik eindelijk weg…gaat de bel., de postbode met een pakketje voor de buren…nou toen er maar uit gebleven…

Daar na de postbode wederom aan de deur nu met een klein bloemen meisje…

Beps : geplande, langverwachte operatie gaat nu beginnen.we zitten voor R. en uiteraard ook voor jou te duimen hier:kus::kus:
Viva : nog brak,weinig geslapen en daarna constant gestoord:tssk:
Cyn : aan het werk, hoop dat er leuke uitzoekklusjes tussen zitten
Roanna : vrijdagrituelen
MK : galaanval.rustig aan he meis
Toos : moet nog wel een tijdje door blijven darten
Trl : blij met ortho as maandag
Bloem : was niet vergeten dat er div. afspraken waren bij de ortho, maar wanneer ???:slight_smile:

@ viva, lekker ff een uurtje relaxen nog dan, das het voordeel van vakantie hebben, siesta kan en mag

@ MK :kus:
@ beps :kus:
@ toos owh zo ja, maar moet je die tabletten voor het zuur altijd blijven nemen dan>? en wat is DAARVAN dan de onderliggende oorzaak van…

pffffff ik denk wachten valt wel mee…wachten duurt TE lang…
Ik ga maar even shoppen…

@beps
Wachten, wachten, wachten, toch de geplande operatie, hebben ze aangegeven hoe lang het ongeveer gaat duren.

@viva
Kort nachtje dus, vanavond maar op tijd erin.
Ik zal de knuffel overbrengen :slight_smile:

1,5 tot 2 uur
haartjes in een staart, op naar de super om snoep te halen haha
Heb echt iets nodig om te snaaien…

Beps: oh dat valt nog best mee 1.5-2 uur… Had het langer verwacht… :kus: rustig aan!!! Komt goed!! :thumbsup:

ja maar wachten duurt altijd lang!

Het wachten wel… maar ik had niet verwacht dat zo’n ingreep maar zo “relatief kort” zou duren… Snappie… Wachten is altijd killing!!! :frowning:

Vivaaaaaaaaa: je bent GEWELDIG!!! hahaha :kus:

Ladies… viva heeft mijn bloemenpopje nu… hahaha echt geweldig!! :smiley:

Ik had het beloofd Cynnie…alleen dat engels schrijven, mijn hersens kraken er van…praten oke, maar schrijven …hihihihihi

@Bloem: Weet niet wat de oorzaak is, alleen dat het erfelijk is, mn oma had het, mn vader, broer en ik dus ook. Moet die pillen dus blijven nemen, is geen andere oplossing voor
@Beps: Zit flink te duimen hoor.
Ken het die snaaidrang. Toen R. hoorde dat het afliep met mn schoonmoeder belde ze op dat ze bij appie stond en chocolade ging kopen. Ze kwam ook met van alles terug, snuckers, marssen, repen, weet ik veel. Toen het afgelopen was en we moesten wachten kwamen alle zakken op tafel. Ze zullen wel gedacht hebben daar

sh*t Damber was niet uitgelogd op de oude pc…maar je begrijpt wel dat ik het was.

Over kopen gesproken, ga de c100* onveilig maken, denk dat hub ook wel wat te eten wil hebben vanavond

Toos had je een mooi excus hoor, chocolade daar blijf je wakker en helder van…(je moet toch wat)