TTT deel 127.... we gaan maar door

@Viva: Geef helemaal niks om chocola, heb toen stoofpeertjesdrop weg zitten werken

ach ik heb me gedragen: pruimtomaatjes(tros) worteltjes, puntpaprika’s…en 1 zak zwartwit muizen…netjes toch!

beps: moet kunnen toch :wink: Enjoy!

Viva: ja had door dat jij het was hoor!!! :smiley: Vind het echt leuk!!

Nou ik vind het knap hoor, zien de muizen wel door de vingers hoor. Zou ermee beginnen:biggrin:

@Cyn: Kun je de link geven over je poppie?

Beps petje af hoor, begin met het gezonde als je dan vol zit heb je geen zin meer die
l(m)uizen.

Cynnie zet anders de link in je handtekening…

Toos: ToyVoyagers - Travelling Toys - Little Things on Big Adventures - Viewing Travelog: Miss-Flo

Goed plan :wink:

toos stoofpeerdropjes…gadver alleen de combie al…

zo meiden ik ga even voor hubs downloaden want zijn zen moet natuurlijk wel gevuld worden…en aan de toko doe ik niets…moet vanavond nog wel even bij de buuf haar haren verfen maar meer doe ik dus echt niet vandaag.

Ohhh die zijn best lekker, al vind ik de anijsmuizen(daarvan) en de zoethoudertjes het lekkerst…
DROP!!! Dat is mijn valkuil …KILOOOOOOOOOO’S!!!

Hihi heb net het bloemenmeisje bekeken…hihi
(sorry, het gaat ook WERKELIJK NERGENS OVER…)

@cyn en viva
Druk met Flo :smiley: wie woont er in dat grote huis??

Beps: haha maar dat is juist het mooie ervan… Na Viva gaat ze naar Beijing… :smiley: En geniet van je dropje hoor!! :smiley:

Mk: dat vroeg ik me ook al af :wink: Mooi huis hoor!! :smiley:

@ cyn handig die handtekening
@ viva hebbie geen kliekjes over van gisteren?

zoo eindelijk ladies, zit al 10 dagen te doen met 25 euro’s laatste boodschappen vorige week van gekocht en had onlangs getankt, maar die is dus nu echt echt echt leeg en dan aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh SALARIS!! jippieeee!! woowp wooppp
meteen zometeen tanken, hahaha, en morgen ff boodschappen doen pfewwww en heb meteen weer postzegels besteld! hahahaha

Bloem: lekker hoor!!! Nu weer lekker postcrossen enzo!!!

ja idd, heb meteen 11 nieuwe adressen aangevraagd… met de stapel envelopen die ik nog heb liggen, zijn mn zegels vast al snel weer op :stuck_out_tongue: hahahah

Goedenmiddag.

Zo, alles weer bijgelezen hoor. Leuk Cyn, van dat poppetje. Leuk idee ook.

Beps… ik durf het bijna niet te vragen…:paranoid:, maarre… hebbie al wat gehoort?

@Bloem: Kun jij voorlopig ook weer vooruit met de kaarten.

@MK: Toch weer een aanval gehad en niet toevallig toch … kaas gegeten? Gelukig is het nu over en anders toch eens even naar laten kijken.

Bloem: hoeveel zegels bestel je dan?? Enne die stadion-kaart ligt in de brievenbus hoor… :wink:

heb net gebeld, hij ligt nog op ok…
Pff meiden trek dit slecht moet ik zeggen…:tear: