@Bloem en TRL: Ik laat het ook zo als die nu is. Voor mij hoeft IE8 er ook nog niet op. Ben allang blij dat ik hier mee voort kom en ben nog nooit een site tegengekomen waar ze IE7 weigeren, wat ik namelijk wel had, toe IE6 er nog opstond. Maargoed, als je er handig mee bent… gewoon doen!!! Misschien als ik eerdaags een klepdoos erbij heb, dan zal het er vast al wel opstaan en weet je niet anders, maar op deze desktop laat ik het maar zo als het nu is.
tja dames… TRL vroeg me ernaar, dus dan vertel ik het
klinkt idd erg moeilijk, moet ook eerlijk zeggen, na jullie reacties was ik natuurlijk gewaarschuwd en sloeg de paniek een klein beetje toe… zat al te kijken om broer te bellen maar dacht dat ie nog niet thuis was… ff de helpguide lezen en voila…
maar ach, ieder zn ding… wilde alleen ff vertellen dat het dus helemaal niets is om ‘bang’ voor te zijn en het dus helemaal niet zo’n drama hoeft te zijn…
kom de klepdozen maar brengen of betaal mn benzine maar dan kom ik t wel ff fixen! hahahahah
nee kiddin’ jullie hebben allemaal zo jullie mannetjes daarvoor…
anyways, ik ga afsluiten, ben moe, lamme handjes… dus nog ff :dag: en dan zzzz
Kom nog even een afzakkertje halen. Vanavond voor de 3de keer lenzen aan laten passen. Heb ouderwetse harde lenzen, is even zoeken wat nu de beste zijn omdat de mijne al 11 jaar oud zijn en er het een en ander aan materalen is veranderd. @Marion: Wat een dag voor jou, emotioneel en balen dat je autosleutels ook nog kwijt zijn. Hopen maar dat ze gevonden worden. Ben ook zo’n emokip, stond te snotteren als ze op schoolreis gingen, van school af gingen en bij diploma uitreikingen. Pfff wat gaat de tijd toch snel en zal wat worden als W. gaat trouwen volgend jaar @Beps: Spannende dag voor R. morgen en spannend wat ze gaan doen. Hij is in ieder geval in goede handen en als het goed is wordt het alleen maar beter. Dikke :kus: voor jou en we slepen je er wel doorheen hoor
Hoe is het bij jullie, alles goed? @Roanna; vind het goeie service van MM, kokkie ook weer blij @Viva zal inmiddels wel aan de borrel en de hapjes zitten
Ja hoor bij ons gaat het wel goed. R. kreeg vandaag geen goed nieuws, ze moest bij haar baas op het matje komen en heeft gehoord dat ze wordt ontslagen. Het gaat zo slecht bij stedenreizen dat er uit moeten. Het hing al een poosje in de lucht, dus voor haar eigenlijk wel een “opluchting”
Hoe later op de avond… des te schoner volk.:unibrow:
@Bloem: Natuurlijk!!! Ik ben juist altijd heel blij met je adviezen op pc gebied, maar ook ik snap hier niets van als je het zo op het forum zet en dat ligt ook niet aan jou, maar aan mij (ons). :drugged:
@Toos: Dus toch!!! Wat sneu voor haar. Nou, hopenlijk vind ze snel weer wat anders. Wil ze wel in de reisbranche blijven dan? Wordt weer duimen dus!!! Groetjes thuis!
Verder is er dacht ik niemand meer dan Raak nog, :dag: maar ga nu echt naar boven en naar bed.
Weltrusten all en voor de laatkomers. :slapen: :dag:
Toos dat is echt rot nieuws maar kan wel geloven nu het definitief is dat ze opgelucht is. wens haar maar sterkte en suc6 bij het vinden van een nieuwe baan. Jij ook geen goede ervaring met IE8, welcome to the club
:slapen: lekker en tot morgen. thuis iedereen dikke kus van ons
Weinig te doen gehad vannacht, behalve dan mn bedje en de binnenkant van mn oogjes bekijken. Dat is gelukt, maar niet rustig. Beetje liggen draaien, duurde lang voor ik in slaap viel. En veel wakker geworden na onrustige dromen over niets…
@Bloemmie: :hihi: :slywink: Ach de 1 is blond, de ander gedraagd zich blond…gelukkig voor mij komt de echte blonde dit weekend hierheen en kan ze me laten zien wat ze gedaan heeft, is hubsje ook weer blij…
@Toos: Nooit leuk te horen dat je ontslagen wordt, maar als je het eigenlijk al wist en wilde(begreep ik uit je eerdere posten) dan zijn de bonen een beetje zoeter lijkt me. Ze gaat vast nog DE baan vinden, wens haar maar succes en zeg dat we allen voor haar duimen…
En toen…geen idee
Hubsje is wakker, en wacht op wat er gaat komen smste hij…
En ik ga naar mn bedje en dan meld ik me weer als ik echt wakker ben…
:slapen: lekker ehhhh oh nee, werkze All…:hihi:
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica