TTT deel 127.... we gaan maar door

Ik toch ook nog maar ff online… Verveel me… Ouders zijn naar een tuincentrum… en moet toch wat te doen hebben hahahaha… :smiley:

en dan is er niemand…

ja hoor ik ben er gewoon

knock knock

ff aan het stoeien om alle instellingen weer te hebben zoals het hoort en ik weet PRECIES wat TRL en Raak nie hebben gedaan… tis echt te blond voor woorden, maar tis echt zoooo simpel!

Mk:dag:

Bloem: druk bezig met de instellingen…

Zucht… wie gaat er mee?? Ik heb zin in een cocktail-party vanavond :smiley:

jij wil gewoon sex on the beach…

Dan wel de echte graag… Heeeeeeeere we go! ``

Iyi akşamlar arkadaşlarım benim.
We zijn er weer, chineesje ook achter de kiezen. Het was een lange dag en had echt geen zin meer om te koken. Een bewogen dag ook, er zat van alles tegen en voornamelijk het weer. Kwam het eerst met bakken uit de lucht, tegen de tijd dat we de treinfiets op moesten leek het op te trekken dus wij de gok gewaagd. Maar eenmaal onderweg begon het weer. Allemaal nat tot op ons vel. Gelukkig hadden de kids droge kleren bij. Daarna wilden ik het eten uit de auto halen. NOT dus, ik was de autosleutels verloren, wss uit de tas gevallen toen ik de camera eruit wilde halen. Muts die ik ben. We wilden eten in de caravan van de school maar hadden de verkeerde sleutel mee gekregen. Gelukkig mochten we in de kantine gaan zitten. Maar na het eten was daar eindelijk wat zon en konden de kids naar buiten. Maar ondanks alles hadden de kids, en vooral de schoolverlaters, het leuk gehad. En om hen gaat het tenslotte he.
Dan na school de bonte middag voor de hoogste groep met een speech voor de kinderen, optredens door de kinderen en een mooi afscheidslied van de juffen met een couplet voor ieder kind wat van school af ging. Heel grappig gebracht wat het gelukkig niet zo heel zwaar maakte. En dan … is het moment daar. Al de juffen stonden buiten in de rij, ze hadden een lange boog gemaakt waar de kids onderdoor moesten lopen. De andere kinderen zwaaiend ervoor en er achter. En terwijl zij zingend ‘houdoe en bedankt’ zongen kwamen de schoolverlaters 1 voor 1 onder de boog doorlopen. Een laatste high five met iedere juf, de een moeilijk kijkend, de ander half huilend, de ander lachend. En ja … jullie raden het al he, dan komen bij mams de tranen. En gelukkig was ik niet de enige.

@Viva&Damber
Gefeliciteerd met hubs/paps!!
Jullie zijn inmiddels al flink aan het feesten. Maar toch … een fijne avond voor jullie!!

OK thuis, en waar begin ik…

Ik kan jullie echt niet alles vertellen en alle ins en outs…maar Hubbie is in t ziekenhuis, morgen om 13.10 wordt hij geopereerd, maar welke operatie is nog niet helemaal duidelijk… artsen willen nog meer zien, vergelijken en bekijken want er zijn teveel ‘tenzij, mits en maar stel dats’… dus die willen ze uitsluiten.
Morgenochtend gaan ze een foto van zn andere been maken, en de knieen(ze hebben wel foto van beide benen, maar geen specifiek van de knieen) vergelijken, en dan volgt de operatie:
OF een kijk operatie en de operatie die nodig is volgend op die kijk operatie
OF een kijkoperatie en gewoon de geplande operatie(en een beetje herstel IN de knie tijdens de kijkoperatie)
**OF **door duidelijkheid verkregen door de foto de geplande operatie…

Dus we weten niets eigenlijk, alleen dat hij geopereerd gaat worden…

Nu even ontspannen en dan inloggen voor t werk…

Marion,wat een verhaal zeg,sleutels kwijt,heb je ze wel weer gevonden dan? Maar klinkt wel als een mooi afscheid…Jammer van de regen,maar gelukkig hebben de kids genoten.

Bloem,wat hebben raak en ik verkeerd gedaan dan? Heb toevallig vanmiddag me haren weer zwart geverfd dus wie weet gaat het nu wel lukken hahaha

@marion
Al met al een leuke dag gehad, ja wat kan het weer roet in het eten gooien hè.
Gelukkig dat de dag met een zonnetje eindigde en die tranen die horen er toch gewoon bij. Ik voel ze al als ik alleen jouw verhaal lees. En de sleutels nog gevonden?

Beps,:kus:,pff spannend dus nog wat ze gaan doen…

@beps
Wat een verhaal, waarom bedenken ze dit nu pas?
Spannend dus en maar afwachten wat het wordt.

Ik ben weer weg! :dag:

@Beps
Nog steeds de spanning van WAT er precies gaat gebeuren. Om 13.10 gaan hier de duimen draaien. Voor hubs en voor jou :kus:!!
En vanaf dan, stapje voor stapje de goede kant weer op.

@TRL
Nee, onmogelijk om ze te vinden. Ik wist ook niet waar ik ze verloren had. Die camera is zo vaak in en uit de tas geweest. Ik heb gebeld naar huis en de reservesleutels zijn gebracht.

@MK
Duurt nog even voor jou he, dus laat de tranen nog maar zitten :smiley:

Marion,hopen dat iemand ze vindt en ze naar het politieburo brengt.

Cyn,fijne avond verder

Hoi Ladies :dag:

Zo, dat was weer even een tijdje geleden he!!!

@Marion: Jeetje… wat een dag dan he!!! Maar zo’n mooi verhaal en zo herkenbaar weer. Die tijd is snel gegaan, maar oh wee, als ze al naar de middelbare school gaan…, gaat de tijd nog sneller is mijn ervaring. Ik denk er soms met weemoed aan terug. Alweer zolang geleden? Mijn oudste kleinzoon gaat na de vakantie ook al naar de middelbare school. Waar blijft de tijd?

@Beps: Lekker duidelijk allemaal dan he!!! Nouja, hopen dat ze doen wat het beste is en dat hubs maar snel weer pijnloos mag zijn en alles maar weer snel achter de rug mag hebben… Ook hier wordt natuurlijk weer dik duimen gedraaid he!!! :kus:

Zijn vanmiddag dus even naar de MM geweest en raad eens? Die kapotte MP3 speler was een maand over de garantie termijn heen en… we mochten voor hetzelfde bedrag een nieuwe uitzoeken of geld terug. Reparatie ging te lang duren en zal waarschijnlijk ook wel duurder zijn geweest. Nou, vind het toch netjes van Plipse èn de MM te D’ter. Hij wou toch graag weer een andere en heeft nu een MP4 speler, maar nu ook met radio erop. Ha, ha.:smiley:

Net even met de familie naar de Veluwse boerenmarkt in Beekbergen geweest. Was ook leuk, maar niks gekocht.

Ik zie dat MK, Cynthia, Bloem en TRL en ik weet al niet wie nog meer (DDD), er ook zijn geweest zojuist. Dus allemaal… :kus:

elloowww
gegeten, bankgehangen en geklept aan de phoon… ondertussen de laptop uitgevallen en het een en ander kwijt, maar goed…

@ marion jeetje he, echt een dag met ups en down dus! wel balen van je autosleutels… hopelijk vind een eerlijke vinder ze! wel fijn dat J. het leuk heeft gehad, gaan er nog meer vriendjes van hem mee naar de andere school en die traantjes… ach… :kus:

@ beps :kus: :smiley:

@ IE8 problemen… okey… als je IE opent, dan krijg je telkens zo’n balk dat het een en ander niet ingeschakelt is. bij help en veelgestelde vragen staat de oplossing. je moet namelijk de ‘oude’ icoontjes van IE verwijderen. Ik heb er 1 op mn buroblad staan, in mn taakbalk(onderin de pc) en ook vastgezet in het startmenu… als je die gebruikt krijg je een melding dat het een niet competatibel is met het ander… de oplossing is, om bij start, en dan IE aan te klikken in de gewone programma lijst. ff alle oude icoontjes/snelkoppelingen weggooien en voila…
dan ff hotmail openen, foto willen toevoegen, zegt ie dat je activity x moet hebben, ff downloaden, ff naar facebook, foto’s willen toevoegen, activity x downloaden en alles werkt weer als een tierelier…pas de problems…

anyways, zij die hulp zoeken weten me vast wel te vinden (je ontkomt er niet meer aan, bepaalde pagina’s werken al niet meer met de oude IE7)

Zo, ike ook weer helemaal bijgelezen :
Roanna : dat was idd een goede service enne hand op de knip gehouden op de boerenmarkt
Marion : nou nou jij hebt ook het nodige meegemaakt he wat stress al niet kan doen met je. gelukkig alles toch nog goed verlopen en de kids merken er nix van hoor
Beps : R. weggebracht en nog echt niet zeker wat er morgen gaat gebeuren, alleen dat er iets gaat gebeuren. Hij is in goede handen:kus:
Bloem : ikke blond EN een belgisch accent. Dat zal toch wel niet zunne
Trl : wat zouden wij gedaan of juist niet gedaan hebben???
Viva : en hele familie zitten nu te pimpelen en aan een meer dan overheerlijke noten/schuimtaart : jammieeeeeeeee. fijne avond !!
Cyn : jij je verveeld op je vrije dag??? pfffff wilde je zeker ergens anders zijn???:finger:
MK ± die ervaring duurt voor jou nog wel een tijdje hoor. eerst nog even lekker genieten dat ze nog zo klein zijn. Alles gaat al snel genoeg

Bloem,denk dat ik toch blond ben hahaha klinkt allemaal ingewikkeld.Is niet mijn ding dus laat het wel een keer doen,maar bedankt voor de uitleg

Ik aan t werk… doeggie