TTT deel 127.... we gaan maar door

@Cyn::dag:, opvliegers?:smiley:

zo de taart is binnen…de lekkerste taart in den haag he…van maison kelder de hazelnoot/creme…

http://www.lekkers.nl/assortiment/maison-kelder-taarten/Hazelnoot-creme.jpg

Cyn kallum aan.

Beps ik weet je hebt kriebels in je maag/buik, maar nu is eindelijk de tijd gekomen voor R. morgen een zware dag, maar we slepen je er wel doorheen…en dan kan het daarna alleen nog maar opknappen hou dat voor ogen.

zo ik ga richting supermarkt, kijken of we het droog kunnen houden…

PFFFF en ik zie net dat bezoekuren dus zijn van … TADA… 15.30-19.30…
(Guess what my times are next week…)
Dus maar even zien of hij al snel weer mobiel is(weekend tenslotte nacht) anders eens kijken of ik er een paar kan weggeven…komt wel goed haha

Ohhhh Viva: moet me inhouden niet jouw kant op te rijden om een stukkie te hallen JAMMIE!!!

Beps: sterkte alvast voor vandaag!!! :kus: voor jullie 2!

@Cynthia: Ik denk ook … misschien de overgang? :unibrow: Nou, het is ook best klam weer hoor en was je ook niet weer een bietje verkouden.

@Viva: Mmmmmmmmmmmmmmmmm… lekkelllllllllllllllllllllllllll!!!

@Beps: Weer een hoop geregel voor je… maar natuurlijk komt het weer goed! Maar zul je altijd net zien. :frown:

Dames ik ga nu ook en vanuit het werk gelijk even door naar D’ter naar de MM. Kijken of we daar nog wat kunnen scoren i.v.m. die kapotte MP3 speler.

:dag: :dag:

Roanna&Toos… nee niet de overgang haha… Ik denk eerder aan de Mexicaanse griep hahaha… Geen idee… zit wel weer tegen een verkoudheid aan ja…

Ik ga weer offline!! :dag:

Tot morgen!!! :kus:

bbrrr ik heb het koudd… brbbrbr
al ben ik keihard aan het werk

@ viva, wow dat ziet er echt lekker uit! volgens mij ken ik die taart wel… jammmm jammmmm
@ beps :kus:

Haha weer een oplossing…
Ik ga vannacht de nacht al in.
Hoef ik niet na te denken of ik bij mn ouders blijf slapen(heb ik eigenlijk ook geen zin in…)
en hoe ik het ga doen…

We gaan om 12.30 (ong) rijden, bij mn ouders parkeren, dan brengen zij ons naar het ziekenhuis(parkeergeld besparen, bij Zkh gewoon 4 euro p/u) en bij ouders 1 euro voor 2 uur…
En zij halen mij rond 5-6 uur weer op… Dan koffie en naar huis…(rond 19 uur)
dus dames, ik meld me af
Tot vanaaf :dag:

@Beps: Dat is dan ook opgelost voor vandaag. Succes vandaag voor jullie allebei en de groetjes aan je ouders:kus:

Zo ik ben er bijna klaar voor nog een doekje lang de kd…dan douchen en omkleden even wat slag in mijn haar fohnen en wat kleurtjes op…

De soep pruttelt…broodjes zijn gesmeerd en de hapjes voorzover ik die al kan maken zijn klaar.

Ik meld me weer…fijne dag allemaal

@ viev, veel plezier!! :dag:

@ beps al onderweg en oplossing voor de diensten en de logistieke problemen… komt goed!

hier geluncht. nu de middag doorkomen

@viva
Die ziet er lekker uit!
Krijg je veel visite? Is hubs is beetje op tijd thuis vandaag?

@bloem
Koud? De airco doet het goed dus.

ja de airco doet t altijd goed hier, 17 graden met een flinke bries :smiley:

Met als motto jullie werken je maar warm…

nee tis echt heeeel maf. tis echt het enige deel in het gebouw/ verdieping die zo koud is, als ik ff een deur verder loop dan stik ik de moord…

zo dames lekker rustig…
ikke ga weer sporten

:dag: