TTT deel 127.... we gaan maar door

Goedemorgen ladies.

Ik dacht erst ff Marion uitzwaaien voor ik te laat ben, want dit is best een belangrijke dag.

@Bloem: Ik hoop voor je dat het bij jou wel goed gaat werken en ach… als niet… jij weet ook wel weer hoe je het snel verwijderd, dus moet kunnen. Ik heb de vraag ook al een paar keer gehad, maar in overleg met de buurman… begin ik er maar niet aan. ( mij kennende :retard: )

Fijn van je dat je het weer even door wil spelen. In principe kan ik de foto’s wel uploaden, maar krijg er geen album mee. Maargoed… ik ga ze denk ik ook maar ergens anders ga plaatsen en anders maar niet. :o

Nou, dat is weer fraai he Miertje? Een kale poes!!! Ach ja… zo voor de vakantie is dat ook altijd wel lekker handig. :lol: Ben nieuwsgierig hoor!!

@Beps: Jullie vandaag ook heel veel sterkte en succes. Komt goed!!! :kus: Het begin is er.

@Raak: Druk vandaag? Nou, ik heb vandaag ook best veel te doen. Wil nog even naar de MM, want mag langs komen om een regeling te treffen voor kokkie’s kapotte MP3 speler. Mijn zieke collega is inmiddels overgebracht naar een hospice, dus wil ook daar even een bezoekje gaan brengen.

Van jou zal denk ik wel zakelijk zijn en dat moet natuurlijk ook gebeuren dus jij ook weer een fijne en goede dag.

Oh ja, nee… je bent gelukkig weer niet de enige met dat fotogedoe. hoor!!!

Verder iedereen een fijne dag hoor! Werkse. :dag:

**@Viva: Jullie allemaal van harte gefeliciteerd met de verjaardag van H. Een hele fijne dag gewenst en ik wens H. nog vele goede en gezonde jaren toe. Groetjes van R. en A. :kus: **

@Viva: Foto’s oploaden lukt wel weer, krijg ze alleen niet in het album. Maar ik weet al niet anders meer inderdaad. :biggrin:

thanx, ik zal hem vanavond even mee laten lezen…hihihihihi

**Viva en zussie,gefeliciteerd met hubbie en je vader,**vond hij het kadoo mooi??

Viva, Damber maar vooral H. van harte gefeliciteerd met je verjaardag! (ook van de koekenbakker)

@marion
Het afscheidsfeest vandaag, heel veel plezier!
Gaat het weer beter met je vandaag?

@trl
Wat een schitterende foto van C. echt een poeppie hoor!

Ohhh te erg… sorry:

H… Daar in het verre Haagse:

**

**
En Viva en Damber ook natuurlijk!!!

Hij heeft het nog niet gehad, H. moet altijd heel vroeg beginnen,dus die was al vertrokken vanochtend vroeg.

Viva : van harte gefeliciteerd met de verjaardag van H. we zullen er hier ook een borrel op drinken hoor. Heeeel fijne dag toegewenst.
Schilders vandaag niet hier, morgen weer. Ik moet strakjes weg naar vergadering:kus:
Marion : jullie ook een heel fijne dag, zal idd best wel emotioneel worden maar hoort erbij he:kus:

Roanna : had heel je post niet gelezen haha. Ja ik heb een zakelijke meeting vandaag. Hopen dat het geregeld wordt met de MP 3 van kokkie.
Je weet het he : ik heb dezelfde als Viva en sinds vandaag ook H. hahaha
Damber : jij ook uiteraard gefeliciteerd he meisje. was jou zowaar helemaal vergeten erbij te zetten:so:

Goeiemorgen,

H. Gefeliciteerd met je verjaardag en veel gezonde jaren waarin je veel lol mag hebben:kus:. Viva en Damber ook gefeliciteerd.
Het is nog vroeg, maar heb maar vast een biertje voor H. gehaald:biggrin:

http://www.spenk.nl/files/bier.jpg

hahahaha en wat voor eentje Toos

Is wel een flink glas geworden:D. Trouwens ook zoon en schoondochter gefeliciteerd.
@Marion: Belangrijke dag vandaag en gaat het niet droog houden. Dus voor jou deze

@Miere: De laatste loodjes voor jij mag enne las iets over een kale poes:unibrow:
@Bloem: Was de lampjesfoto vergeten, gelukkig dat jij eraan dacht. En IE8 op de comp, heb geen idee wat het is alleen dat je er problemen mee kan krijgen
@Raak: Druk vandaag:dag:

meiden wat een butweer is het hier zeg het giet pijpenstelen…

Hihi… mijn plaatje zou op jou glas moeten Toos haha!!!

Nou meiden, de stofzwieper erdoor, en nog warm eten en we zijn er klaar voor.
Het lijkt bijna op vakantie, alleen ga ik niet mee…en is het beslist geen vakantie…

@Beps: Nee, dat is het zeker niet, maar het moest toch een keer beginnen en dat is zo dadelijk. Nogmaals heel veel sterkte met alles. R… ik denk aan je hoor! :kus: Wij houden Beps ondertussen wel bezig.

@Toos: Groter kon zeker niet he? :lol:

Moguh! :dag:

H. Ook namens mij… Happy Birthday!!! :kus: Uiteraard ook voor Viva & Damber :kus:

pff weet niet wat ik heb… maar zweet me eigen het rambam… En dat terwijl ik geen reet uitvoer… Blegh!!!

Zo vandaag gaat Flo op reis… Ze gaat naar het hele verre Den Haag… :wink:

Dus moet haar website nog ff updaten en dan gaat ze richting Viva… :smiley:

@Beps: Het is ook niet niks, jullie hebben er lang tegenop gezien en nu gaat het dan gebeuren. Wens hub heel veel sterkte en jij natuurlijk ook:kus: