TTT deel 127.... we gaan maar door

Goedemorgen.

Nou, hier precies hetzelfde. Takkeweer dus. Echt weer om de hele dag in bed te blijven.

@Beps: Klinkt niet fraai. Beterschap en miss ff een paar molletjes en rust!!!

@TRL: Ja hoor. Ik mag er een uitkiezen, maar kan ook mijn abonnement tegen de helft van de prijs verlengen en denk dat ik dat maar ga doen, want eigenlijk is mijn foon nog goed en nog maar 1 jaar oud. Ik denk, dat ik er nog even over na ga denken. :unibrow:
Hoest verder met jou? Wel weer een bietje opgeknapt?

Zo, verder ook niet veel te melden. Straks miss weer even op ziekenbezoek. Echt weer voor.

Iedereen een fijne zondag nog verder en vast nog wel tot laters. :dag:

goedemorgen vanuit een regenachtig Den Haag, blehhhh wat een bud weer

Bloemmie onderweg
Beps hoofdpijn en in ruststand
Marion ook al knallende hoofdpijn gaat lekker hierzo…
Roanna ook al in de regen en wil de hele dag in bed blijven.
Tlr…ook al een mega update…
Hier nog een orkest…(hoesten) van hubs en Damber…en JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ikke sta op nummertje 1…
Iedereen een fijne dag…

Goeiemorgen,
Hier valt het weer wel mee, het is droog, wel veel wind. Gister hele dag in het zonnetje gezeten. Hadden een terrasoverkapping besteld, die kwam afgelopen week, 3 weken eerder dan gepland. Hub heeft hem gister samen met schoonzoon neergezet, is bijna klaar en mooi geworden. Verder vandaag geen plannen behalve lekker rustig aan doen.
Zag heellle mooie updates voorbij komen, sluit me er maar bij aan.
@Kaylo: Een mooi meisje hoor, geniet er maar van samen met je ventje
@Trl: Merk er niet veel van dat mn schouder rust krijgt nu. Vrees dat er eerst wat aan gedaan moet worden.

@Viva: Hub en damber lid van het zeehondenkoor, jij ook nu?

Zo na een ‘klein brufenntje’ en 2 uurtjes bed is zojuist de brunch er goed ingegaan.
Nog niet weg de hoofdpijn maar nu leefbaar. Straks even het huis doorwerken, was heeft 2 dgn niet gedraaid, ja en dan hubsje nog…;)!!!

Mooie update voorbij zien komen, avatar van Kaylo veranderd van een domme lama naar een prachtig meisje, en een overkapping in het zeeuwse…
Ook hier takkeweer…

Hallo allll, hier ook takkenweer :evil: wil echt weggggggggg :slight_smile:
Bloem :is al lekker onderweg
Marion : naar de kerk en daarna mams helpen
Beppie :lekker gebruncht, hoofdpijn gelukkig minder
Viva : zit tussen 2 blaffende zeehonden in en staat op 1 !!!
Trl: vindt ook nix aan de regen
Toos :overkapping helemaal klaar
Roanna: beter halve prijs abbo, 1 jaar oud telefoontje is toch nog prima
Kaylo:lieve avatar nu

@Raak: En zijn jullie nog lekker het water opgeweest gister? Ja, ik wil oooooooooooooooooooooooook weg!
Ik denk ook dat ik dat maar doe Raak. Anders kan ik weer alles over gaan zetten en deze is zeker nog goed. Heb nu een Nok*a 6300 die ook leuke foto’s kan maken. Moet er eigenlijk al tevreden mee zijn he!!! :wink:

@Toos: Dat zal vast mooi geworden zijn. Kunnen jullie in ieder geval ook met regen lekker buiten zitten en/of BBQen.

@Beps: Lekker rustig aan doen. Gelijk heb je!!! Morgen ook nog een drukke :unibrow: saunadag, dus je moet er wel klaar voor zijn.

@Kaylo: Had er even over heen gekeken, maar inderdaad… veel leukere avatar.

Nou meiden, net de fokker gesproken, het wordt echt spannend. Buikje van de mama in spé is heel rond, een andere fokker zou het niet verbazen dat er meer dan 2 uitrollen, wij(fokker en ik) zijn blij met 2 teefjes/vrouwtjes… Pfff tussen nu en volgende week zondag zou het gebeurt moeten zijn(zij verwacht rond donderdag, woensdag op zn vroegst…)
Ben minder gespannen dan in de laatste dagen vd vakantie…maar ohhhh toch wel iets(wat de hoofdpijn ook niet veel goed doet hihi)

Nu maar eens met hubbie een rondje(dat ging vanmorgen niet omdat het regende…)

Oh Beps… spannende dagen dan weer voor jullie en de fokker en ik blijf natuurlijk duimen he!!! :dag: Hou ons op de hoogte.

Beps : is dan weer superspannend he, ben benieuwd
Roanna : nee niet het water op, was al beetje te laat. zijn in Oisterwijk naar de bossen geweest en daarna heerlijk wezen eten in Tilburg

@Roanna: Ik ging ook voor het halve maandbedrag…

Zo nu aan het huishouden verder… knap redelijk op(met Fennetjes hoor…) maar goed… het gaat…

@Beps: Oh, gelukkig maar weer. HH nu zover klaar? Hi, hi.
Het begint hier nu eindelijk een beetje op te klaren.

Enneh… ik denk ook maar dat ik voor de helft ga. :slight_smile: Alhoewel… het wel mooie gratis toestelletjes zijn. Nee, nee, nee, ik doe het niet. Blijf voorlopig toch maar bij mijn (oude) foon.

@Raak: Ook leuk toch?

@Roanna: nee HH is nog niet klaar. Ik doe het in stapjes. Nu is de was bijna klaar, het eten voor morgen voor hubbie is gemaakt(hij wilde Bami met babi ketjap. Babi gister al gemaakt…en de bami, en meteen voor 2 keer…hihi slim van mij haha)

Zo stofzuigen, me opfrissen naar het werk om de sleutels te halen voor morgen en dan op naar het eten(gebakken champions, aardappels uit De Pan, en entre cotjes…)

Zo, ik ff snel tussendoor op de fiets de declaratie voor mijn bril op de post gedaan. :biggrin:

Oh, klinkt lekker Beps, vooral wat je vandaag gaat eten. Jammieeeee…
Nouja, je hebt gelijk. Alles stap voor stap. Per slot van rekening moet je alles nu ook alleen doen. Best siewig he!!! :biggrin:

Nou, net ff een pizza in de over gedaan, dus lekker makkeli vandaag.

@Beps… ik zie op de wedstrijdfotosite alleen een hokje met rood kruisje bij jou foto staan. Kan aan mij liggen tuurlijk, maar denk het niet, want alle andere zijn wel zichtbaar.

:dag: ik weer online op msn… :smiley: Maar zijn broertje is dood… Heel vaag allemaal… :frowning:

Nou jullie horen het later wel…

:kus:

@Roanna: Ik zie een strand… en wel in het Millipark…
Dus ik wacht nog even of ik het alleen zie, anders ga ik even m aanpassen via Photobucket.

@Cyn: Vaag…ligt eraan, niet als hij nu om geld gaat vragen…

Oke Beps.

@Cynthia: Klinkt wel als een bekend verhaal, wat niet wil zeggen, dat dit ook zo is, maar wees op je hoede.

Ik/wij ff truussen.

Nee… hij vraagt nergens om… Zit nu thuis… en is verdrietig… :frowning:

Zo… hij kan wel weer een klein beetje lachen… En wat hebben ze een lelijke bank haha… :wink: