Beps,spannend weer een pupsel op komst ga heel hard duimen voor jullie.En ik zie ook alleen maar een rood kruisje en geen foto bij jouw…
Roanna,droog overgekomen op de fiets?
Cyn, zeker vaag,is zijn broertje plotseling overleden?
Beps,spannend weer een pupsel op komst ga heel hard duimen voor jullie.En ik zie ook alleen maar een rood kruisje en geen foto bij jouw…
Roanna,droog overgekomen op de fiets?
Cyn, zeker vaag,is zijn broertje plotseling overleden?
Ik snap er niet zoveel van… Hij zegt steeds dat hij Killed is… Heel vaag… ![]()
@TRL: Je cluppie heeft het goed gedaan he!!!
C. kan het pakje vandaag aanhouden hoor. Hi ,hi.
Ja, na de buien even weggegaan en nu is het droog en zonnig buiten. Pffff… heb je ook wat aan tegen de avond. :retard:
@Cynthia: Zit je tevens de webcammen dan? :wub:
Beps : ik zie echt ook alleen een kruisje
Trl : ben jij nog weg geweest. wij niet hoor, lekker lamdaagje gehouden
Roanna : lekker pizza gemaakt, wij ook makkelijk, maccaroni;)
Cyn : dat is idd wel een vaag verhaal, zou heel triest zijn als hij echt vermoord is
Raak,heb de 2de helft het voetbal bij me ouders gekeken,heb zelf ff geen eredivisie live meer.
Cyn, al wat wijzer of snap je er nog steeds niet veel van.
Roanna, hahhaa ja ze hebben het goed gedaan ja,C kan het pakje idd aanhouden.
Dan ga ik het aanpassen…pffffff ![]()
Trl : ja hubs heeft ook weer genoten
Ja hebben webcam aan ja… ![]()
Meiden willen jullie nu even kijken of je een strand ziet??
En nee ben nog niet veel wijzer… Hij wil er niet echt over praten geloof ik… ![]()
Beps,ja zie hem nu ook…
Raak,goed begin is het halve werk he
Beps : zie en herken het ook. Mooie foto
:dag: hey meisjes …
Ik ook weer thuis, ik ook weer thuis na een familiedagje. Vanmorgen eerst de kerk. Toen voor de koffie en het eten gezorgd. Nadien naar huis en daar kwam ik er achter dat neefje een paar schoenen vergeten was. Maar even brengen dan. Kwam goed uit want broer was ook bij zus met vrouw en kind. Had ik die ook meteen weer gezien. Moeders belde of we pizza kwamen eten. Oke … de hele bubs weer richting M. Pizza is een doner geworden, is veeeeeeeeeeeeeeel lekkerder he. En dan nu in de relaxstand, ben er moe van geworden.
@Beps
In spanning voor de pupsel
@Roanna
Twijfels, een nieuwe phoon of abbo voor half geld
@TRL
C mag zijn nieuwe pakje aanhouden.
@Toos
Zit voortaan ook met regen droog buiten
@Raak
Niet het water op geweest gisteren maar wel lekker gegeten
@Cyn
Een warrig verhaal van een verdrietige cutie op een lelijke bank. Meis ze blijven niet snel thuis van hun werk dus neem aan dat ie niet voor niets thuis is. Misschien heeft broer een ongeluk gehad of zo, en weet hij niet het verschil tussen died en killed.
Mooi dan is dat ook klaar…
Aiji is net opgehaald, ik nu alles klaar voor morgen…heerlijk een dagje weg…
Meld me morgen nog op het werk, en dan…HEERLIJK ontspannen
Marion : jullie dus een gezellig daagje gehad en ook lekker gegeten en niet eens hoeven te koken
Beps : lekker vooruitzicht hoor, een relaxdaagje in de sauna
Zo cutie weer offline…
Zijn vader had hem nodig… Halve familie al voor de cam gehad haha… Dus mijn mams ook voor die cam…
Snap er nog steeds niet veel van… maar goed als hij het kwijt wil dan hoor ik het wel van hem… Hij kwam al met zijn schooldiploma aan… en ging alle nederlandse woordjes zitten opschrijven haha… Maar hij is wel leuk… :wub:
Ik zo ook maar weer offline… Tot morgen… :kus:
marion,druk dagje gehad dus,maar wel leuk.
Beps,alvast heel veel plezier morgen.
Cyn : blijft raar he. fijne avond enne tot morgen:kus:
@Cynthia: Oh, wat spannend allemaal. De hele familie al voor de cam gehad. Toe maar!!!
Straks zit je zeker ook bij de kleine “zusjes”… Ha ha.
@Marion: Nou, daar wil ik ook wel ff voor terug rijden hoor! Toch een leuk dag geweest zo te lezen.
@Beps: Werken en naar de sauna? Je hebt het er maar druk mee. Des te beter om even te relaxen op de beautyfarm. Heerlijk en laat je verwennen.