TTT deel 127.... we gaan maar door

@MK
Jij veel plezier op de fiets!

Bloem,wens je alvast heel veel plezier met je roadtrip naar Budapest.

Mk,veel plezier met fietsen.

Beps,het huis weer aan kant,nu relaxen?

Bloemmie:

http://www.globusjourneys.com/Common/Images/Destinations/budapest.jpg

Geniet, en maak mooie foto’s!!!:vak01:

gaaaaapppp
ff tukkie gedaan :smiley: moet nog steeds boodschappen doen en stofzuigen en bunnies doen…
is een half uurtje maar juist daarom denk ik: kan strax ook nog wel…

Bloem: maar klaar is klaar :wink: Nogmaals ook namens mij een fijne reis!!!

:kus:

Daarom begin ik maar meteen 's morgens, dan ist klaar…

Zo … de boodschappen binnen voor het weekend, wat lekkers voor de kids. Nieuwe schoenen gescoord voor J op de uitverkoop en een bikini voor mij.
En nu over tot aktie, stofzuiger en dweil door de toko, de dozen even, want ik wordt hoe langer hoe lamlendiger.

jaaa ikke ben ook klaar… alleen nog ff de vuilnis doen en booschappen maar dat kan later ook nog wel…

@Bloem: Morgen is het dan zover. Ga je lekker een paar dagen pierewaaien en tevens je collega/vriendin terug brengen naar haar land. Ga er zelf ook lekker van genieten en kom met leuke en mooie foto’s terug. Heel veel plezier en een goede reis. :vak01:

http://tbn1.google.com/images?q=tbn:xl2pQvYy5EF8bM:http://global.tulane.edu/studyabroad/programs/images/BudapestHungary.jpg

Bloemmie Morgen naar Budapest… :kus: Ga je missen :hihi:!!

Wat een rust hier… wij gaan zo naar bedje, morgen weer een dag, en dan gaat Aiji logeren bij haar shiba vriendjes. Ik ga maandag mn dagje Gratis Sauna doen… haha!!! HEERLIJK!!!

Tot morgen vast, ik meld me vast af

Zo, was ze weer.

Vanmiddag dus even naar de stad geweest en nog een leuk t-shirtje gescoord voor €6,95 bij Z*ra. Inderdaad even naar foontje gekeken, maar zoals verwacht… veel te druk. Ga daarvoor toch maar een keer doordeweeks. Heeft ook nog niet zo’n haast. Nog even ergens een bakkie gedaan en toen weer naar huis op aan. Happie gegeten en toen de was gevouwen en waar nodig ( weinig dus) gestreken en toen niks…helemaal niks meer gedaan.

Kom me nu ook maar afmelden. D’r is toch niemand meer. :tssk:

Weltrusten allen en tot morgen weer. :slapen: :dag:

@Bloem: :kus: :vak01:

@Bloem
En … ben je er klaar voor?

@Beps
Vroeg het bed in en Aiji morgen op vakantie. Kan jij lekker relaxen maandag!

@Roanna
Te druk bij de telefoontjes maar wel een leuk shirt gescoord.

Iedereen op de plaats rust vanavond? Hier een herrie zo nu en dan. Ik zal ze vroeg het bed inwerken denk ik :wink:

ja halve crime night vanavond he!? ga zo eens ff wat broodjes smeren en toch maar wat spulletjes bijelkaar pakken
morgen vroeg op dus kan beter nu alles doen dan morgen nog vroeger op…

okidoki

Cee Ya! :dag:

:turkey:Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet:TURKEY:
**
**Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Bij ons was een hele crime-night, heerlijk. Zalig geslapen, maar wakker geworden met een giga-hoofdpijn. Zo een waar je misselijk bij bent, en nergens iets van wilt weten, zeker niet zo een lichtgevend beeldscherm(die dus ook zo uitgaat!)

Iedereen een fijne dag, ik ga de ruststand in…
Bloemmie is al ver onderweg…

Goede morgen …
Hier ook hoofdpijn, gelukkig niet van die misselijkmakende want ik moet naar de kerk zo meteen. Er is een dienst voor mijn oma. Daarna even mams helpen, de familie komt bij haar voor een kopje koffie en wat te eten.
Verder hier weinig nieuws te melden.

Beps,klinkt niet lekker,dat was waar het bij mij vorige week mee begon,beterschap.

Marion,jij ook al hoofdpijn,hangt zeker in de lucht.Hoop dat het straks over is als je naar de kerk gaat.

Roanna,te druk in de winkel voor een nieuwe phoon,maar zalk vast wel goedkomen.

Viva,hoe gaat tie,bovenaan het lijstje he.

Toos,hoe is het met jouw en je schouder,kan je al een beetje merken dat het wat rust krijgt?

Hier regen,niks aan…

goeiemorgen iedereen !!

Eens zien of mijn avatar gelukt is …

Hihi !!! Lama is weg !!