Vandaag een zomerse dag, ik weet niet waar maar in ieder geval niet hier, zwaar bewolkt.
Kaylo wat een plaatje, een flinke meid hoor zo te zien…geniet er maar van.
Bloemmie alvast een fijne roadtrip morgen en kom heel terug
Beps, aan mijn "hand"leiding heb je niets…in lig weleenswaar ook links van mijn hubbie maar mijn hubbie is links en niet rechts dus daar heb je niets aan…hahahahhaha
Cynnie op de nieuwe stek aan het werk.
En ik mijn nieuwe telefoon binnen de nokia 5130 express music…leuk ding moet er alleen nog andere muziek op zetten…en nog even thuis raken op dat ding, maar hij is beter dan de LG slide…die hoor je bijna niet.
goedemiddag all
Hier wel zonnetje en we gaan er vandoor, denk ergens het water op
Bloem : hele fijne reis enne veilig weer terugkomen hoor. Lekker genieten
Kaylo : wat een lieverdje, jullie zijn met recht trotse grootouders hoor
rest sluit ik me aan bij de updates want moet er vandoor:dag:
Fijne dag allemaal:kus:
marion,gezellig het weekend saampjes met J en een neefje te logeren.
Bloem,nee niet echt plannen,straks ff een loopstoel ophalen voor C bij me collega en dan door naar me broer die viert zijn verjaardag,was woensdag jarig.
@cyn vooruit het zij je vergeven, nu moet ik wel zeggen dat ik em nie eens gehoord had, maar ergens een keer wakker werd en zag dat ik die sms had hahahaha
tis echt een ramp de laatste tijd, word echt niet meer wakker van mn phoon…
@ Trl lekker relaxen en verjaardag van broer. wilde nog zeggen, dat ik de laatste foto van C errug lief vindt. en wat een heldere blauwe ogen zeg, lieffff
Ik denk dat wij de roeiboot zo ook maar even pakken en lekker even naar de stad gaan.
@TRL: Nog gefeliciteerd met je broer dan en jullie ook een fijne dag. :kus:
@Viva: Daar zijn ook “hand” leidingen voor te krijgen hoor!!!
@Bloem: Jou zal ik vast nog wel zien hier vandaag dus zeg straks wel even gedag. Hebbie al wel te tas ingepakt?
@Raak:Heel veel plezier op het water en doe wel je zwemslang om he!!! Ik wou eigenlijk wat anders zeggen… he Beps?.. maar laat ik beschaafd blijven. :lol:
@Marion: Jij ook veel plezier met de kids. Zie dat je alles onder controle houd!
tas ingepakt…??? ik heb ontbeten… alles op zn tijd he?! hahaha
nee, de was zit in de machine, strax ff ophangen en als het droog is zal ik wat spulletjes gaan pakken, maar auto is behoorlijk vol en terugweg geen bagage inchecken, dus 2 truitjes, ondergoed en that’s it denk ik… zomaar een beetje… zie t wel…
@Viva: Mooi foontje weer zeg!!! Ik ga miss zo ook ff kijken, want ik mag per september ook een nieuwe uitzoeken, maar het is altijd zo druk in die TB winkel. Ga me anders eerst ff orienteren.
@Marion: Ja he!!! Ik weet ook even niet meer wat ik heb. :lol: As ge moar leut het toch?
@ cyn ja ik weet het… probleem is, ik weet mn phoon te vinden, druk em uit en ga weer verder zzzzzz en vraag me dan 20 minuten later af waarom ie nie gegaan is… :retard: