ik heb m’n best gedaan ![]()
ellowww ladies, i’m back!!
@ damber, hoestie? hoe is het?! hoe is t met de liefde :unibrow:
@ marion he gets! van zoiets blijf je echt heel de dag puddingknieen houden… kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent en heel de dag mee bezig bent geweest
de rest :dag:
vandaag dus afscheid van 2 collega’s, de ene ga ik heel erg missen ivm de comische noot, de ander allicht nog meer, maar daarvan neem ik woensdag dan pas weer afscheid.
beetje op tijd naar huis/ richting ouders
paps heeft “alle tijd” van de wereld, dus ging ie nasi maken… had ie 1.5 jr geleden een x gedaan en was zoooo lekker, dat ik telkens ‘zeur’ of ie t weer een x maakt, maar ja, zo bewerkelijk en zo lang in de keuken, maar was echt subliem! broer was te druk dus die was er niet en was lekker veel over, dus morgen weer nasi! jippieee
lekker tv gekeken daaro en kwam thuis met een geweldige vondst in de brievenbus :wub:
morgen beetje op tijd opstaan, wassen, afwassen, stofzuigen, boodschappen, bunnies, ff wat kleren pakken, op tijd naar bed want paps komt me om half6 ophalen om naar E. te gaan en vandaaruit alles ‘verhuizen’ naar budapest…
druk dus!
heb in de tussentijd ook nog even alle wereldwijzer forumbeheerders een VIP account bezorgt. was een discussie ontstaan waarom we dat eigenlijk niet al hadden, en redactie is overstag… eindelijk gerechtigheid… alleen jammer dat ik mn reeds betaalde geld natuurlijk niet terug krijg…
speaking of which, mot ook nog aan de slag voor de foto-wedstrijd :retard: sjiiittt
kijk aan dat is goed werk Bloemmie…niet meer dan normaal toch een vipaccount voor de beheerders…en nu nog genoeg te doen voor dat je naar budapest…vertrekt.
bloem, klinkt druk maar jij mocht wel genieten van de nasi van je vader…
Hoest ie whahahahahah ja hoor hoest goed
en verder gaat het ook best goed hoor. Af en toe een zuurstofflesje zou geweldig zijn, maar goed… Rennen met Jessy is nu geen goed plan. Liefde?? Was da? ![]()
edit: als mensen naar m’n werk bellen denken ze allicht dat ze de hijglijn gebeld hebben wahahhahah
vreselijk he die mensen in die bus in spanje…wat een oen zeg die buschauffeur…veel te hard gereden.
Ben ik ook weer. Vriendin kwam filmpje kijken.
Heb bijgelezen, maar ben het kwijt…
@Llen: het LIJKT of hubbie zich verveelt. Maar dat doet hij niet! Ligt op zn bedje en klooit met de compie en zo… Hij doet helemaal NIETS, met moeite krijg ik m aan de wandel… want hij moet toch bewegen…
Nu naar mn bedje…
@Roanna
Gaaf ding!!
@Viva
Je moet bijna naar Gumbet he! Ik ging in quarantaine als ik jou was ![]()
@Bloem
Een afscheid op het werk, gatsie das niet leuk. Ik heb er tenminste een schurft aan. Maar soms moet het he :crybaby:
Paps goed zijn best gedaan in de keuken, lucky you dat broer er niet was vandaag. Hoef je morgen niet achter de pannen. Al druk genoeg morgen he?
Misschien dat ie nu gaat bewegen ![]()
Marion ik zit hier dus echt tussen een sopraan en een tenor in lijkt wel een orkest…tja vluchten kan niet meer, voorlopig heb ik nog nergens last van…Damber zei al, jij krijgt het als je in Gumbet zit…lekker ding he.
Beps…hubbie dus wel rustig zo te horen, …hij neem dus wel zijn rust…nu jij nog.
Mag ik dan niet in quarantaine gaan… omgeving Turgutreis ofzo ![]()
@Marion: Ja dat klopt, we gaan nu een ommetje lopen buiten hahaha
Marion de “markt is gesloten hoor op vrijdagavond”, toch Beps???:biggrin:![]()
@Bloem: Lekker alles opruimen en dan inpakken wegwezen. Heerlijk vooruitzicht.
Nasi veel werk, lang in de keuken? Hmmm… tja maak het meestal niet ( nooit meer) zelf, maar kokkie is er altijd zo mee klaar. Heeft je paps vast heel uitgebreid gekookt. Maargoed, als het maar gesmaakt heeft en dat heeft het, dacht ik zo.
@Damber: Oh, dat ja. Ja, leuk is dat he? Nou, je mag en kan nog mee hoor. Moet trouwens ook nog een keer naar de schilderswijk.
@Viva: Klopt! Ik heb die van jou ook gezien bij de MM. Lijkt er inderdaad veel op.
whahahhaahhahaha ik mag dus mee naar de MARKT… sorry, ik pas whahahahahhahahahah
nou laat maar zitten hoor Damber…naar de markt is voor 2 personen meer dan genoeg…
:lol::lol::lol:
Tis wel behelpen zo he!!!
misschien heeft Beps nog wat speeltjes meegenomen voor de markt, en moet er daarom eerst een ommetje moeten worden gemaakt.
@Viva
Ja het is een lekker ding. Maar niet te hopen dat ze gelijk gaat krijgen
@Damber
Van mij mag je. Nu nog even aan de baas vragen :unibrow:
Mag toch hopen dat het mijn deur voorbij gaat…hubs is begonnen, 2 dagen later Damber de pineut…ik heb nog nergens last van, maar ja bij hun kwam het ook op als po*pen…dus wie weet, maar anders had ik het toch allang moeten hebben.
Hoeft niet hoor Marion… ik ga niet graag met 2 andere mensen naar de markt whahahahah