het gaat hier weer werkelijk helemaal nergens over…
Ze gaan gewoon eerst ff ‘warm’ lopen :biggrin:
nee inderdaad… maar volgens mij weet niet iedereen dat er in de schilderswijk de haagse markt zit… of eigenlijk ‘mart’.
hahahahaha
ik wil het niet weten…
Nou, d’r kan er altijd een thuis blijven hoor! :unibrow:
@Damber: Oh, die “markt”. :unibrow:
whahahaha
@Viva: Nog even terugkomend op je eerdere post. Ja zeker, het is weer verschrikkelijk wat er gebeurt is met die bus. Bah!!!
Beps had van de week wel een collega die leuke “speeltjes” mee had genomen. Zouden ze die nu aan het uitproberen zijn? :unibrow:
misschien ideeen gekregen van die demo… arggggggggggggh wil t niet weten
ja t vlees stond vanaf vanochtend al te marineren, rijst al gekookt, alle groentes gesneden, pappie lekker omelet in reepjes gemaakt, alles 1 voor 1 in de wok… nee da was nie zomaar klaar hoor… maar errug lekker!
zal het foto onderwerp voor de maand augustus: de markt in turkije zijn :unibrow:
@ Dames, weer een avondje slap ouweh…ren???![]()
Viva :
enne niet ziek worden hoor
Damber: dat was een flinke leesklus dan he
Roanna : ikke ben ook van de snelle nasi, langste is de tijd dat de rijst in de stomer zit
Bloem : oeps bijnaaaaaaaaa, fotowedstrijd vergeten. je hebt het er maar weer druk mee he
Beps : voor het slapen gaan nog even een blokje om
@Bloem: Dat ziet er zeker heerlijk uit zo. Vooral die verse groenten.
Bloem : dat zal dan idd wel heeeel erg lekker gesmaakt hebben. Ikke ben niet zo’n keukenprinses hoor:) Dan zal ik niet zoveel foto’s hebben om in te leveren :tssk:
@ Marion2: gefeliciteerd, je bent winnaar van de Juli fotowedstrijd
@ Toos: nr 2!! ![]()
Augustus fotowedstrijd: Zee/Strand/Kust in Turkije
Marion dat wordt weer een oranje balkje voor jou gefeliciteerd…Toos weer nummertje 2…
Meiden ik ga stoppen voor vandaag…voor iedereen een fijne avond en alvast welterusten…en doe kallum aan op de markt enzo…
@Bloem: Oh, die heb ik denk ik wel ergens. :idea:
@Marion: Gefeliciteerd hoor. Je hebt het weer verdient!!! Chapeau ![]()
@Viva: Weltrusten en jij ook rustig aan he. Ze hebben geen lapjes momenteel hoor!
Groetjes aan H. :dag:
Viva : welterusten en tot morgen :slapen: lekker
Marion : gefeliciteerd hoor meid
Bloem : dan gaan we weer op zoek:)
trusten all… ik ga ook m’n bedje opzoeken!!