TTT deel 127.... we gaan maar door

@TRL
Ja hoor, ik ben inmiddels weer van de schrik bekomen

nou zeg, was nog helemaal niet klaar en wordt gepost, hier komt vervolg
Crazy : jij van harte proficiat met de bruiloft van je zoon. Hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad met de beide families.
Marion : zo wat zal jij geschrokken zijn zeg. tuurlijk hd je hem niet gezien.
zou maar erg geweest zijn : gezien en toch aangereden. Gelukkig alleen maar materiaalschade:kus:

Trl : ja ben best wel een soort van druk en gisteren en vandaag onderweg dus geen laptop of computer bij de hand:slywink:

@Raak
Hoe was het in Noordwijk? Nog wat tijd gehad voor wat ontspanning aan het strand?

Marion : ja wilden we wel maar waren de enige 4 op een terras op de hele boulevard.Het stormde en onweerde dat het niet mooi meer was. Zomer in Nederland:frown: Toen zijn we lekker gaan dineren. Mosselen hmmmmmmmmmmm en dat was een suc6. Waren dus pas heeeel laat thuis

@Raak: Zo, toch nog lekker uit eten geweest aan de kust en tevens zaken gedaan neem ik aan. Mooi werken zo he!!! :thumbsup:
Thuis ook alles weer op orde, dus we kunnen weer. Alles weer in de verf.

@Marion: Oh, gelukkig maar weer. Was ff schrikken hoor!!!

Roanna wat heeft kokkie trouwens voor mp4 speler genomen???

het is hier weer uitgestorven…waar zit iedereen toch!!!

Mosselen, ik heb ze ooit geproefd, ik vind het net gekookte kip uit de groentesoep…gebakken vind ik ze lekkerder…

mammie… hier ben ik…

vanaf topic 126 alles bijgelezen, dus was nogal onderweg… heb er maarliefst 3 dagen over gedaan om tussen de bedrijven door alles bij te lezen.

zussie, gaat het nu weer goed of nog steeds niet helemaal de oude? En hoe gaat het met C.? De foto is uberlief!!
Bloem, hoe gaat het met jouw arm? Lekker roadtrip naar budapest… koffer al gepakt?
Miere, helaas jou gemist… maar je hebt je goed voorbereid… nu lekker familie van Askim bezoeken… ben benieuwd hoe je het nu hebt.
Mk, bij jou iedereen ziek geweest :frowning: balen is dat he… maar gelukkig kunnen jullie er weer even tegenaan.
Roanna, nieuwe bril, komkommers op de markt hihi, weekendje weg>> volgens mij had je nog wat op de plannning staan… toch?
Toos, zere schouder :frowning: dat zijn geen leuke berichten. Goede beslissing om nu eerst af te wachten wat het is… Je hebt niet een ‘lichte’ job, dus rust moet er nu even komen… in de tent, in het koppie maar ook in je schouder…
Beps, druk druk druk maar zo te lezen gaat het wel goed. Denk je ook een beetje aan jezelf en neem je zelf ook een bietje rust? 1 dagje naar de sauna is niet voldoende he… af en toe even met de voetjes op de stoel/bank onderuit kan lekker zijn.
Kaylo, gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter!! Volgende week eerste afspraak… kan alleen maar de goede kant op gaan.
Cyn, verhuizing inmiddels achter de rug? ennuhm… ‘ken’ ik die persoon waar jij mee zit te msn-en?
Crazy, zoonlief trouwen… gefeliciteerd!!!

Zoals jullie van Viva hebben gehoord hoest ik de longen uit m’n lijf. Hoef niet naar de sportschool, want buikspieren krijg je er wel van :wink: Strepsils, pilletjes om het slijm los te krijgen en codeine voor 's nachts… hopen dat ik dan lekker slaap… Wordt nu steeds wakker van een hoestbuiaanval. Vandaag lekker eerder naar huis gegaan. Samen met viev boodschappies gedaan, kapper geweest, ijsje gegeten en bakkie gedaan.

Beps> roken doe ik nu echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder, wat ik rook zijn mentholsigaretten :wink:

Een Phili*s GoGear audio video player van 4 GB

oke Roanna dat is een goede deal geweest nietwaar…een mp3 ruilen voor een mp 4 of moest je bijleggen…

Ja Damber je zit een meter van me af…hihihihihi…en hoest lekker.

@Raak
Jammer dat het zulk slecht weer was. Maar gelukkig hebben de mosselen het goed kunnen maken.

@Damber: Mega goede update. Nou, hopenlijk helpen al die medicijnen je. Ik weet hoe vervelend dat hoesten kan zijn. Tot aan gekneusde ribben toe en dan rook ik nog geen eens. ( meer ) :unibrow:

Heb ik nog wat tegoed?

@Damber
Zo he … je hebt tussen de hoestbuien door nog een giga update gemaakt. Toppie hoor!

@Viva: Nee, hoefde niets bij te leggen. Die andere was iets meer dan een jaar oud en kostte destijds € 69 en deze ook, al is het wel een ander model. Deze is wat simpeler te bedienen, zeg maar.

Kijk maar uit met al die bacterien aan je overkant. :lol:

http://www.kijkshop.nl/productafbeeldingen/kijkshop/groot/KS115025z/philips-mp4-speler-sa3325-(115025).png

Deze heeft hij

ja ik ben nergens veilig, hubs hoest net zo hard aan de andere kant…

ach ze zit er al een week tussen hoor (paps is begonnen) dus als ze nu niet van die hoestbuien krijgt… kan ik haar niet hebben aangetoken :stuck_out_tongue:

ennuh… DDDDD je weet echt niet dat je wat te goed hebt? Ik weet dan wel dat er een plekje over is :wink: ik heb nog vakantiedagen over… dus dan ga ik gewoon :smiley:

hij lijkt wel wat op mijn zen.