TTT deel 127.... we gaan maar door

Kaylo, van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter Ziva!

http://www.crea-team.nl/kaarten/allerlei/geboorte/kleinkind3.jpg

@toos
Heel verstandig besluit! Nu is jouw schouder het belangrijkste.

Beppie : sorry van het pupje… heb zo ver niet meer bijgelezen. Wat jammer … :kus:
Wij duimen met je mee hoor !!!

toos : groot gelijk ! Eerst maar even aan jezelf denken nu …

:dag: alles werkt weer!!! :smiley:

Tot morgen!!! :thumbsup:

:kus: :dag:

Hey meiden …

@Beps
Hubs lijkt zich te vervelen, een goed teken zeggen ze, meestal zijn ze dan ‘aan de beterende hand’.

@Bloem
Druk … druk … druk op de zaak. Heeft 1 voordeel, dan gaat de tijd snel en is het zo weekend.

@Roanna
Druk vandaag. Vrijdag … dozendag!
Een oranje krans? We zullen zien, er kan nog van alles veranderen.

@Viva
Had de toko al bijna klaar, heerlijk he!! Kan je de hele dag rustig bedenken wat er op tafel komt vanavond.

@Kaylo
Je ventje opa en jij een oma … gefeliciteerd. Ennuh, trots mag je zijn hoor!!!

http://www.narrenkap.nl/Html/Images/56032b.jpg

Geniet van die kleine meid!!!

@Toos
In de ziektewet gegaan. Groot gelijk meis, nu eerst maar eens aan jezelf denken.

@TRL
:kus: voor jou!

@Cyn
Hard gewerkt. Alles werkt weer in de nieuwe zaak.

En nu mijn dag! Pffffff …wat baalde ik vanmorgen. Ik reed van huis weg richting de weg, ik schrok me een ongeluk want opeens lag er een fietser voor mijn auto. Ik snap er niets van want ik had hem helemaal niet aan zien komen. Gelukkig had hij zelf niets, op een kapotte fiets na dan. Vloeken natuurlijk van kijk uit. Ik voelde me zoooooooooooooooo stom en zo schuldig. En heb de hele dag lopen denken hoe dit kon gebeuren. Dit was de 1e keer in mijn rijcarriere dat ik schuld had bij een ongeluk. Zo net de fiets bij de fietsenmaker af gezet en een doos bonbons bij de man afgezet voor de schrik.

Jemmig Marion: :kus: !!! Wat een schrik zeg…
Gelukkig alleen ijzeren schade, en veel stress…

@Marion: Jeetje dan zeg. Gelukkig redelijk goed afgelopen (alleen blikschade) , maar kan me indenken wat je gevoelt moet hebben. Zo uit het niets een fietser voor je auto. Lijkt een beetje op dat ongeluk waar ik jullie toen van vertelde met mijn schoonzus. Ook zo uit het niets. volgens haar.

@Beps: Je mag even iets updaten, staat er bij je handtekening. :wink: Hi, hi.

Oh, heb je al gedaan!!! :biggrin:

Ja ging om mn ticker met gewicht… maar ja, op vakantie geweest…haha…kilootje erbij gekomen,… maar ben nu weer terug op het gewicht (nou ja iets lager) dan voor de vakantie

Marion,dat is zeker schrikken zo maar ineens een fietser voor je auto.Die man zal ook wel goed geschrokken zijn,maar gelukkig heeft tie niks.

Cyn,de nieuwe zaak gereed,dus de klanten kunnen komen.

Bloem,weekend en nog 1 dagje en dan mag je weer een reisje maken.

Beps,Hubs aan de betere hand.Heb je nu weekend of mag je werken?

C is helemaal klaar voor het nieuwe seizoen

en weg is tie

@trl
Wat een mooie foto van een heerlijk ventje!!

@marion
Dat is schrikken zeg, gelukkig maar dat hij zelf niets had.

@beps
Een hubs die zich verveeld, dat gaat het vast weer beter met hem.

@cyn
De verhuizing achter de rug, ziet alles er mooi uit?

@TRL: Oh, wat lief weer. :wub: Hij zou zo de mascotte van Ajax kunnen worden. :biggrin: Misschien dat ze het dan beter gaan doen.

Hallo Dames, ik ga ff bijlezen en reageer strakjes:kus:

Toos jammer dan voor haar, en groot gelijk dat gewoon gezegd hebt van ik wacht eerst alles af…de groeten voor ze.
Marion…jeetje wat eens schrik, gelukkig met een sisser alles afgelopen, maar begrijp dat je rubberen knieen had op dat moment.
Raak aan het bijlezen…
Cynnie alles verhuisd.
Tlr…wat een leuke foto zeg…de beer is volgens mij nog groter dan C.
Beps aan het knoeien met de ticker…
Ik aan de ene kant van de tuintafel Damber aan de andere kant op de klepdoos…hoe gezellie…
vanmiddag een bakkie wezen doen, boodschappen gehaald, alle twee naar de kapper geweest, ik heb het weer lekker kort, zag mezelf al zitten in Gumbet op het strand, met dat lange model…weer als een of andere vogelverschrikker die zijn vingers in het stopcontact had gestopt, nee, gewoon alles weer eraf en een kort koppie…

@TRL
Mooie foto zeg!! En wat een vrolijk manneke!

@Mk
Hoe is het bij jullie? Alles kits met de kids?

@Viva
De haren zijn er al weer klaar voor, nu moet het goede vliegtuig nog komen he?

Viva,de haren weer lekker kort.Hoe gaat het nu met zussie en het hoesten nog wat voor gehaald?
Viva,de beer is idd groter dan C.

Marion,een heel vrolijk mannetje hij lacht eigenlijk altijd wel.Hoe is het met jouw de schrik al weer een beetje te boven?

Raak,druk geweest?

Kaylo :van harte met de geboorte van jullie kleindochter, een mooi bezit. Geniet er maar van hoor
Cyn : zit nu te werken in mooi nieuw groot kantoor
Bloem : lekker lang weekend en voorbereiden voor reis naar Budapest
MK : hoe is je familieavond geweest ? leuk he weer mnet zn allen bij elkaar na zo’n lange tijd, zal best veel verhalen geweest zijn
Beps :visite gehad en nu saampjes van het weekend genieten, hubs verveelt zich alweer
Trl : wat een schattige foto, C is er idd klaar voor. Mij jou wilt het nog niet erg lekker gaan:kus:
Viva : hoefde niet aan de vrijdagrituelen. Damber en jij lekker koffie gedronken.Ook zelfs tijd om boek te lezen en naar de kapper te gaan
Damber : beterschap, hou hoest in de gaten hoor
Toos : zeer verstandige beslissing hoor meisje, wacht maar eerst af wat ze zeggen na de scan
Hoop dat ik niemand vergeten ben
Hier alles ook weer klaar buiten en lekker opgeruimd :smiley:
Roanna : nieuw brilletje, nieuw kapsel, kennen we je strakkies nog wel?
Crazy :